Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:14, 24 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Morion jest od Luigiego po przeróbce ( obciąłem z niego ochrone na szyje bo w 17 w nikt tego nie uzywal )
Brutus - nie dostałem od ciebie ani emaila ani nic na PM = a sam ci wręcz wyslalem wiadomosc
pozdr
kosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:34, 24 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Kosciusz napisał: |
podstawą jest malowanie tekstur ! Jak ktoś się nauczy jak w końcu malować tak ubranie żeby były np. fałdy i odbicia widoczne to będzie mistrzem świata. |
Fakt, jest to troche tricky. Ponizej sztuczka ktorej uzywam do robienia fald:
Na plaskim kolorze rysuje czarne linie w miejscach ktore maja byc wgiete do wewnatrz, a biale linie tam gdzie maja byc wybrzuszenia. Biale sa troche ciensze bo highlighty powinny byc delikatniejsze niz cienie. [lewy obrazek]
Potem daje Gaussian Blur o promieniu kilkadziesiat pixeli w zaleznosci od wielkosci textury. [prawy obrazek]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 1:30, 25 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Niezla sztuczka ! Sproboje tego w nastepnym kostumie ! Podoba mi sie ten efekt !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 1:42, 29 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
KILKA SCREENÓW :
zIMA:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
JATKA NOCNA Z BANDYTAMI :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wiosna - OBSEROWANIE ZLOTU KOZAKOW:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kOZAK NA OGONIE !!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ajajajajaja
[link widoczny dla zalogowanych]
pO GODZINACH :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 14:42, 29 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Przyznam ze poczulem klimat...oby dak dalej, robota na 5+!
Niektóre zupany sa swietne, genialnie pasuja do moda. Jedyny zgrzyt to zbyt jasne kolory niektórych ubran, ale wnioskuje ze to starsze tekstury.
Jestem pod duzym wrazeniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alex
Założyciel
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:09, 29 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Świetne Ja się męcze z poprawieniem moich modeli... cięzka sprawa... Jutro będe miał cały dzień wolny to postaram się zrobic na gotowe moje szabelki
Pozdrawiam !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:38, 29 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Dzięki za miłe słowa - tak oczywiście niektóre ubrania są blade ....tego nie widać jak przymierzasz w BRF i dopiero w grze człek się rozczarowuje... Ale potem będę zmieniał te wszystkie niedoróbki i dawał bardziej głębokie barwy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:22, 20 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Kilka nowych tekstur :
Kozak w kamizelce
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dragon
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Inna paniena
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 10:29, 20 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
No no tekstury calkiem niezle zwlaszcza ten Kozak i panna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:32, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
A to polski pikinier - królewski
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Sob 20:23, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Fajny ten pikinier .Zobaczywszy ta pike przyszlo mi na mysl ze trzeba jak najszybciej wymienic ten pamieciorzerny staf z D&M.
ps.widziales ta rozpiske odnosnie pistoletow?Jesli nikt nie bedzie mial nic przeciwko to wlasnie tak bedzie trzeba wszystko ustawic dla pistoletow, potem gdy zrobie juz reszte strzelb sproboje zrobic taka notke dla strzelb.
Powinno ci to ulatwic prace no i sa to parametry uznane przez wszystkich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|