Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:11, 12 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Wysłałem już emaila do autora armoru wraz ze screenami ...
Dam wam znac czy mi odpisał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Czw 17:21, 12 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Moze teraz jasniej o co mi chodzi:
Screen:
[link widoczny dla zalogowanych]
Model ma dzieki temu 1263poly i moze miec jeszcze mniej bo nie skonczylem .
Chce w miejscu na czerwono rzucic teksture z poukladanymi piorami a reszte wypelnic przezroczysta alfa.Co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Czw 17:35, 12 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Ok rob co uwazasz, tylko nie zapomnij pokazac efektu koncowego
Masz wkoncu ta texture czy przeslac jeszcze raz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Czw 17:51, 12 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Musisz przyslac bo to co dostale nie bylo do tej zbroi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:33, 12 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
_b@rtu$_ napisał: |
Chce w miejscu na czerwono rzucic teksture z poukladanymi piorami a reszte wypelnic przezroczysta alfa.Co wy na to? |
Twoje rozumowanie jest sluszne, ale jest pewien problem.
Jak wiecie kazdy punkt obrazu jest definiowany na 32 bitach, po 8 na red, green, blue i alpha. Otoz zbroje uzywaja alphy do uzyskania efektu polyskliwosci, wiec poki co nalezy wybrac pomiedzy blyszczeniem a przezroczystoscia.
Z drugiej strony Thorgrim kiedys napisal ze mozna podlaczyc kilka kanalow alphy do jednej tekstury, wysle mu pma i zobaczymy co powie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Czw 19:44, 12 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Ostatecznie gdyby to nie wypalilo mozna mozna zrobic pewnego rodzaju fuszerki:) tzn na skrzydlo narzucic wiecej pior tak by nie bylo widac nic wiecej i moze by to jakos wygladalo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:59, 12 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Albo nie modelowac pior w wingsie, tylko przeniesc .obj do blendera ktory potrafi zapisac plaskie obustronne powierzchnie, wtedy kazde pioro mogloby skladac sie tylko z 2 lub 4 trojkatow.
P.S.
Przyjrzalem sie screenowi modelu. Nagolenniki i naramienniki sa do natychmiastowego odstrzalu! jezeli juz maja troche wystawac to trzeba je 'ekstrudowac' z podstawowej bryly a nie przyklejac jako oddzielne obiekty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Czw 20:31, 12 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Ale to nie sa odzielne obiekty to cala bryla, poza tym model ma juz tylko 1132poly.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 20:31, 12 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Wlasnie cos takiego mialem na mysli z tymi skrzydlami. Poza tym nie zapominajmy ze mamy tylko 2 zbroje skrzydlate, takie czeste to one znów nie beda.
Cytat: |
Jesli mam to robic to moze Beleg niech zapoda jakie screeny odnosnie brakow w zbroi.
|
[link widoczny dla zalogowanych] tu kilka zdjec zboi husarskiej.
Obojczyk to czesc oslaniajaca cialo od szyi do piersi- w tym modelu go nie widzialem, a byla to konieczna czesc "blachy".
Takze barkuje skór- tu screena nie przysle, trzeba po prostu znalezc teksture i wkleic na model skóry. moge natomiast dostarczyc obrazki "pomocnicze", pokazujace sposób mocowania i wyglad skóry.
Artykul o zbrojach husarskich (specjalistyczny):
[link widoczny dla zalogowanych]
Zbroje husarska bastardowa od zbroi zwyklej wyróznialy nadbiodrniki, jak na tym zdjeciu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pod nimi powinny byc hajdawery lub koniec zupana, jak pod innymi zbrojami husarskimi. Husarz w takiej zboi powinien wygladac mniej wiecej tak( to oczywiscie uproszczony rysunek)
[link widoczny dla zalogowanych]
Stojac taki zolnierz mialby wiec cos na ksztalt "sukni", tak jak w kontuszach, ale z przodu az do kolan byc okryty nadbiodrnikami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:39, 12 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Albo nie modelowac pior w wingsie, tylko przeniesc .obj do blendera ktory potrafi zapisac plaskie obustronne powierzchnie, wtedy kazde pioro mogloby skladac sie tylko z 2 lub 4 trojkatow. |
Hmm no moglbys Manits objasnic jak to zrobic ? Bo ja wlasnie z tym sobie w blenderze nie daje rady ... Zapisac obustronne powierzchnie -chodzi ci o to ze mozna okreslic dwusrtonną powierzchnie face do teksturowania ? W blenderze tak mozna ale to sie jakby nie eksportuje do gry... chyba ze o czym innym mowisz..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:57, 12 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi o ustawienie 'double-sided face' w blenderze, ale nie moge byc pewien czy silnik m&b obsluguje ten parametr (moge sie tylko domyslac po wygladzie modeli drzew)
Jak bys mogl zrobic testa czy to rzeczywiscie dziala to bylbym wdzieczny.
EDIT:
Panowie,
Oznajmiam ze dzis nauczylem sie przyczepiac modele do szkieletu Gmaxem.
Mozecie zaczac pracowac nad zbrojami.
_b@rtu$_ napisał: |
Ale to nie sa odzielne obiekty to cala bryla, poza tym model ma juz tylko 1132poly. |
Czyli mam rozumiec ze tamten screen jest juz nieaktualny?
Ok, 1000 poly to znacznie mniej niz 3000, ale to w dalszym ciagu blizej do 'az' niz do 'tylko'.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 1:26, 13 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Bravo ! Teraz moze sprobojesz w ogole naprawic tą zbroje ?
A co do Blendera - no to tak myslalem ze o tym wlasnie mowisz. .. ta funkcja w grze nie chodzi. Dawno juz tak probowalem z piorkami do czapek. Dlateggego nawet one musza byc dwustronne. W blenderze sobie zrobisz 2 strony ale w grze bedzie tylko jedna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pią 6:42, 13 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
To sa jakby odzielne obiekty ale maja nie widocznego polaczenia i jest to cala bryla...
To ile poly ma byc???
Edit:
Model mam skonczony, ma on w tej chwili 775 poli i jesli jest okey to tak zostawie, choc mozna by bylo do gora 700 jeszcze zejsc.
Zostala jeszcze kwestja z piorami na skrzydlach, jesli nie wypali z alfa to bede w stanie zrobic te piorka z 4 poly w wingsie.
Screen:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak widac model jeszcze rozlorzony, testuje tekstury metalu.Potem bede chcial z jakiegos dobrego zdjecia zabrac wszelkie nie zbedne ozdoby i wkleic na teksture metalu.
Powinno wygladac znacznie lepiej niz to poprzednie np w starej tyl zbroi.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pon 14:13, 16 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Nowy screen:
[link widoczny dla zalogowanych]
Co o tym sadzicie?Narazie przod.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 16:12, 16 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Trudno ocenic na podstawie rozlozonego modelu, ale wyglada niezle. Pamietaj tylko o odpowiedniej wielkosci naramienników- to nie sredniowieczne, ogromne oslony.
Czemu od 3 dni taki spokój na forum?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|