Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Śro 14:35, 11 Paź 2006 Temat postu: Hussar`s armor by Terberus |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:29, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
i co az tak bardzo "skacząca" jest ta zbroja ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Śro 17:04, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Heh jak dla mnie to za duzo niepotrzebnych i przenikajacych sie skrzydelek, moze na screenach tego nie widac ale jak sie oglada model to mozna zauwazyc. Jakby je uciac to pewnie byly by mniejsze wymagania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 17:34, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Robi wrazenie! Dobra na najciezsza- husarska zbroje bastardowa, ale trzeba:
-dorobic skóre na plecach
-miedzy nogami dodac kontusz lub hajdawery
-no i obojczyk...ktos chyba o nim zapomnial
Nie wspominam oczywiscie o skrzydlach, które jak rozumiem trzeba przerobic na same tekstury, aby nie spowalnialy gry (ktos kiedys wspominal ze jest to mozliwe).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Śro 17:40, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Heh na usta mi sie tylko cisnie- "takie rzeczy to tylko w erze" ja tam i tak sie ciesze ze ktos sie nad nami zlitowal i nam zrobil piekna zbroje.
A do przerobek do tak - nikt z nas nie tknie tej zbroi dopoki nie opanuje 3dx maxa czy inny bardziej zaawansowany program... licze na kosciusza ze sie uda mu sie nauczyc.
Poza tym zal troche ze autor nie podjal sie dalszej pracy dla nas
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Śro 17:42, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
No wlasnie mozna zrobic sama teksture pior.Obok tej konstrukci na piora na modelu walnac jedena wielka wielka plaska figure rzucic na to teksturkie i potem dorobic alfe(przezroczystosc) i juz wtedy spiora mialy by tylko pare poligonow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:19, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
No ale panowie niesetety jest problem - musimy pogadac z autorem tej zbroi....
jest cos jakby nad kolanem jednej nogi ...byl nie objetym obiektem obszar....czasem to widac czasami nie.... Ale jak widac....to dopiero WIDAC !!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
ale to jest jeszcze nic.......
sprawdzalem jak to dziala w bitwie "wiekszej" Owszem z 10 husarami - gra troche skacze ale nie ma tragediii .... mozna dac husarii zawsze 2 rodzaje zbroi taka manitasa po pewnym texturingu i tą... Wowczas bedzie mysle znosnie....Ale sami widzicie ze z "TYM CZYMS" na razie ta zbroja nie może iśc...
[link widoczny dla zalogowanych]
TO DUZE CZERWONE - to nie jest lanca !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dajcie mi znac czy macie kontakt z tym gosciem - jak nie ja go jutro postaram się złapać na forum MandB
pozdr
kosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Śro 20:24, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Bez przesady, zeby z powodu buga nie dawac takiej zbroi do dema... to na prawde nie jest takie tragiczne wazne ze to wychodzi z kolana w dol, bo co by to bylo gdyby np. z lokcia w gore... w kazdym razie teraz to wyglada u mnie jak 3 noga;)
A wlasnie u mnie to odchodzi w dol, ale widze ze u ciebie jakos tak na bok... dziwne
EDIT: sorry wczesniej sie spieszylem i nie zauwazylem szczegolow, tak jest krecha do nieba....
tylko dla mnie to dalej jest dziwne bo ja mialem tylko szara kreske od kolana w dol i to rzadko
Moze by sie bartek wypowiedzial jak mu dziala zbroja?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez [POD]J@$ON dnia Śro 21:40, 11 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Śro 20:26, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Calkiem mozliwe ze to jakis pozostawiony samotnie punkt i tyle...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:22, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Jason nIe widizsz u mnie na screenie takie czerwonej nici od nogi do nieba ? W grze to wyglada szokująco, Ja napisze jutro do tego goscia moze cos poprawi ...mysle ze to jest drobny szczegol .. No i to raz jest raz nie jest. ale nawet jak nie jest to zobaczcie sobie....w tym miejscu gdzie to wystepuje nie ma jakby obiektu - jest dziura
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Śro 22:49, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
No wiec ja sie wziolem za optymalizacje zbroi, jesli chcecie zeby robil to kto inny dajcie znac bo jest troche roboty i nie chce robic tego na darmo.Na razie zoptymalizowalem te oslony na nogi i z 3598 zostalo 3276 trojkatow.
Jesli mam to robic to moze Beleg niech zapoda jakie screeny odnosnie brakow w zbroi.
Pytanie:Ile polygonow byloby zadowalajacym efektem??
ps:Jason dostalem wszystko ale dales mi zla teksturkie, jesli mozesz wyslij jeszcze raz.
screen z prac:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Śro 23:08, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Dziwne, bo wyslalem na raz, tego samego maila do ciebie i kosciusza, jak widac do kosciusza wszystko doszlo... na pewno nie masz tam pliku dds? W pliku brf wyskakuje mi jakis blad ze nie moze znalezc textury ale ustawia sie ja recznie i nie ma problemu.
Poza tym nie wiem czy jest jakis sens optymalizowanie tego w wingsie, moze wstrzymaj sie z tym?
A jesli juz musisz cos robic to poobcinaj 1/3 (ja obcialem nawet 2/3) skrzydel bo ich jest tam na prawde za duzo, a poza tym nie wyglada zle pozniej. Ja tym sposobem doszedlem do okolo 2700 poly.
heh zadowalajacym efektem to by bylo 1000 ale jak wyjdzie 2000 to juz jest bardzo dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:14, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Optymalizacja w Wingsie ma sens jak najbardziej. Potem wystarczy zaimportowac obj do Gmaxa i przyfastrygowac szkielet.
BTW chetnie bym tez rzucil okiem na ten model.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Czw 6:08, 12 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Jesli wyjdzie mi pomysl z piorkami zejde do ok 1200 .Wiec ja zoptymalizuje ile wlezie nie zmieniajac prawie wcale wygladu.
Pozdro
ps:Pytanie do Manitasa: jest mozliwosc zeby wstawic dwie alfy w dxtbmp? Jak to potem zapisac(alfa od przezroczystosci i swiecenia?
Zmiast tych wszystkic ladnych pior wstawie jakas wielka plachte cos jak mieli samurajowie co zajmie duzo mniej poly.Apotem na to gotowa texturka z poukladanymi odpowiednio piorami a miedzy nimi przezroczysta alfa.Co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:40, 12 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
W mojej opiniii ten model tak jak jest nie moze isc do gry ! Musi być załatana dziura najpierw - nie tylko że jest wielka czerwona linia od nogi do niebios ale w dodatku model ten wiesza i kraszuje bardzo czesto gre !
Jesli chcesz oprawiac go w WIngsie to musisz wiedziec ze zanim model nie zostanie naprawiony moze to byc praca wykonana na darmo. No chyba ze Manitas sam to umie poprawic.... Jak pisalem wczesniej - wy tego nie widzicie jak gracie sobie z 1 armorem - z 10 jest saigon - i saigon bedzie nawet gdy ja obrobicie
Ja dzisiaj napisze email do autora tego armoru ( choc wolalbym aby zrobil to ktos kto go zna... z mojej lektury forum MandB wynika ze bylo wiele kontaktow i wiele "ą" i "ę" , ale skoro nikt sie nie przyznaje to napisze sam choc facet mnie w ogole nie zna )
pozdr
kosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|