Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tyrell
Noble
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:42, 25 Sty 2007 Temat postu: Skrzydlaci jeźdźcy |
|
|
Koncze wlasnie model husarza, do konca tego tygodnia powinien byc gotowy, wyszlo 1110 poly, ale nie jest to wersja ostateczna, gdyz brakuje jeszcze nagolennikow i lamparta tak wiec ostateczny i najbardziej pelny model bedzie mial w granicach 1300. Sadze ze jest to do przyjecia jako ze planuje wykonac kilka zbroi z ktorych najlzejsza bedzie miala z tego co pamietam mniej niz 700. Skinning modelu nadal nie jest najlepszy, postaram sie jeszcze go poprawic tam gdzie jest to mozliwe, tam gdzie nie jest .... planuje poprawienie animacji, ale to troszke pozniej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Z modelem nowego szyszaka na razie wciaz bez textury
[link widoczny dla zalogowanych]
Troche inna textura ......
[link widoczny dla zalogowanych]
Moze mam juz zwidy , ale wydaje mi sie ze obuwie w M&B jest o kilka numerow za duze .
Czekam na uwagi ....
Pozdr
Tyrell
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Czw 12:16, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
heh no jak widze zaczyna "kroic" sie fajny model. Moze mozna by poprawic skrzydla, bo wydaje mi sie ze te gorne sa troche za duze no i stelaz mozna by bardziej przyokraglic, zeby bardziej efektownie wygladal.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Edward kapucyn
Peasant
Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polski, oczywiście
|
Wysłany: Czw 20:09, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Pozwólcie że i ja coś powiem, nowy jestem ale według mnie troszke razi ten czerwony kolor tejże bluzki może troszke kolczugi??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:17, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Rzecz której nasz mod desperacko potrzebuje, więc powodzenia.
Jezeli chodzi o stelaz, widywalem i zaokraglone i zgiete, wiec jest to rzecz gustu raczej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tyrell
Noble
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:29, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Moze mozna by poprawic skrzydla, bo wydaje mi sie ze te gorne sa troche za duze no i stelaz mozna by bardziej przyokraglic, zeby bardziej efektownie wygladal
|
Masz racje piora bede musial poprawic. Na obecnym etapie zmiany moga dotyczyc jedynie textury i przywiazania modelu do kosci, gdyz podejrzewam ze wszelkia ingerencja w model na poziomie wierzcholkow poslalyby obecny unwrap w kosmos a tego przynajmniej na razie nie planuje. Do dema ten model jaki zaprezentowalem na zrzutach bedzie musial niestety wystarczyc, ale nastepna wersja zbroi obejmie juz wszelkie postulowane zmiany wygladu, takze te dotyczace modelu siatki.
Skrzydla, skrzydla ....... tak jak pisal Manitas wzorow skrzydel bylo przynajmniej kilka, z czego wybralem dwa jak sadze najbardziej charakterystyczne. Drugi bardzej zaokraglony model stelaza jest juz gotowy tak wiec w modzie beda skrzydla i takie i takie.
Cytat: |
Pozwólcie że i ja coś powiem, nowy jestem ale według mnie troszke razi ten czerwony kolor tejże bluzki może troszke kolczugi??
|
Texture na szczescie mozna modyfikowac bez ograniczen wiec nie ma problemu, choc musze przyznac ze nie do konca rozumiem co miales na mysli piszac ze kolor czerwony razi. Czodzilo ci o to ze ogolnie textura materialu jest zbyt jasna, czy moze o to ze kolor rozblyskow jest za jasny. Ostatecznie chcialbym osiagnac efekt zblizony do tego ze zrzutu a nawet nieco bardziej delikatny tak by rozblyski podkreslily rodzaj materialu ale nie dominowaly. Jak to ostatecznie wyjdzie ... czas pokaze.
[link widoczny dla zalogowanych]
A powodzenie na pewno sie przyda , bo model to bardzo nieprzyjazny, szczegolnie jesli spojrzy sie na niego przez pryzmat animacji.
Pozdr
Tyrell
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tyrell
Noble
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:47, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
No to dorzuce jeszcze buty, bo bez nich czegos mi brakowalo w tym modelu. Textura jest juz gotowa w 80%. Sam model butow bede jeszcze modyfikowal, ale nieznacznie bo nie jestem z niego zadowolony. Sami ocencie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdr
Tyrell
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:17, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
A co powiesz na to zeby nosy byly bardziej spiczaste?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tyrell
Noble
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:42, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
W takim razie mala poprawka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Texturka jeszcze do poprawy w niektorych miejscach szczegolnie jesli idzie o rozblyski, no i musze jeszcze dodac paski mocujace ostrogi, ale reszta jest chyba ok.
Pozdr
Tyrell
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tyrell
Noble
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:25, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Mini galeria dla wytrwalych, czyli husarz do dema wersja finalna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdr
Tyrell
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:49, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Armor że mucha nie siada.
Moze tez dalbys sie uprosic zeby przesunąć teksture butow w strone brazu.
P.S. ostatni screen, czy to jakis blad skina? (kon ma jakby 3 nogi z przodu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pon 16:38, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
wyszlo lepiej niz sie spodziewalem, bardzo dobra dobota, mam nadzieje ze ta wersja tym razem nie ma bledow
a co do koloru butow to chyba wlasnie taki powinien byc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pon 16:43, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Swietna zbroja.Co do butow to byly chyba wlasnie takie tylko ze moze mniej swieconce by sie przydaly i moze bardziej odcien pomaranczowego niz zolte...
Tu jest troche wyposazenia husarskiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:31, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Niestety, po analizie fotografii musze przyznac ze buty rzeczywiscie byly zolte (przynajmniej paradna wersja)
Ale mysle ze lekka desaturacja by im nie zaszkodzila.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tyrell
Noble
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:56, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Moze tego nie widac ale buty wcale tak bardzo sie nie swieca, wiec tego akurat bym nie zmienial, zrzuty byly robione w poludnie czasu gry stad to swiecenie, pod wieczor, w dni zamglone swieca sie znacznie mniej. Kolor moze rzeczywiscie wyszedl zbyt cytrynowy, ale to nie problem bo chcialem zrobic jeszcze brazowe czerwone i czarne. Na razie moze podciagne go pod kanarkowy i powinno wystarczyc.
Zbroja ma wszysztkie wierzcholki ladnie przypiete, a to co wydaje sie byc trzecia noga konia w rzeczywistosci jest maczeta rzecznego pirata ktorego widac w rogu. Jest jeden bug ktory pojawil sie nie bardzo wiem skad i zauwazylem go ogladaja ten zrzut z noga konia. Jakims cudem pod model zbroi wrzucony jest model portek, wczesniej tego nie bylo a modyfikowalem sama texture wiec sam juz nie wiem skad sie to wzielo. Wysle model Kosciowi niech zobaczy co i jak bo moze to tylko u mnie takie "cudo" wyszlo, brfedit powcinal mi textury i ogolnie cos troszke niedomaga, wiec moze to dlatego.
Co do butow (oczywiscie wersja zolta) to juz je poprawilem, ale zrzuty do oceny beda pozniej gdyz imageshack dostal zadyszki i ...... .
Pozdr
Tyrell
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:14, 29 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Jest jeden bug ktory pojawil sie nie bardzo wiem skad i zauwazylem go ogladaja ten zrzut z noga konia. Jakims cudem pod model zbroi wrzucony jest model portek, wczesniej tego nie bylo a modyfikowalem sama texture wiec sam juz nie wiem skad sie to wzielo. |
Nie wiem czy o to chodzi, ale jezeli zgadlem to trzeba tej zbroi ustawic flage itc_covers_legs
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|