 |
Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Forum of "With Fire And Sword mod"
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kowal
Peasant
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ilawa
|
Wysłany: Sob 21:27, 10 Lut 2007 Temat postu: Mój pierwszy raz :D |
|
|
Tak więc... przy pomocy chłopaków z forum ( pozdro Manitas & _b@rtu$_ ) udało mi się zrobić mój pierwszy itemek do M&B.
Zweihander:
[link widoczny dla zalogowanych]
PS. _b@rtu$s_ , mógłbyś napisać wzdłuż jakiej osi powinien być ułożony model pukawki Wings3D ? ( chcę się pobawić w firearms making teraz )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:40, 10 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
O to chodzi ze nie sa wzdluz zadnej z glownych osi.
Najlepiej zaimportuj sobie flintlock pistol z nativa, i ustaw swoj model tak samo.
p.s. wyczesany oręż.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Nie 10:10, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Fajny "scyzoryk" .
Na podstawie flintlock pistola mozesz to ulozyc ale koncowe polozenie zalezy od architektury pistoletu.Musisz sprawdzac w grze potem ewentualnie poprawic w programie graficznym i znow podmienic mesh i tak w kolko az uzyskasz zadowalajacy efekt, wiec jest to metoda prob i bledow.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kowal
Peasant
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ilawa
|
Wysłany: Nie 17:54, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
No dzieki, dzieki za ( troszke przesadzone ) pozytywne commenty.
W sumie to rękojeść trochę spartaczyłem, ale to kwestia kilku poprawek i będzie git.
Jak na początkującego moddera przystało zwracam się do was z kolejnym problemem.
Mianowicie, potrzebuję kilku wskazówek dotyczących pliku module_troops.
Chodzi o dostępne ścieżki ulepszeń:
W dolnej części pliku rozpisuję ( np. możliwość zamiany watchmana w sea raidera ):
upgrade2(troops,"watchman","caravan_guard","sea_raider")
Dostępna jest tylko podstawowa przemiana ( CGuard ), poziomy sea_raidera
i C-guarda wyrównałem, żeby były takie same.
Wie ktoś może, o co chodzi ???
@edit: Rozpoczęcie nowej gry nic nie daje. Trudno, pomęczę trochę jeszcze ten plik, może coś się urodzi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kowal dnia Nie 22:03, 11 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:42, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Dwie mozliwości:
- wpisy troop sa zapisywane w pliku savegame. powinienes zaczac nowa gre aby zobaczyc roznice.
- nie uruchomiles build_module.bat ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kowal
Peasant
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ilawa
|
Wysłany: Nie 22:09, 11 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
A dzisiaj zrobiłem sobie taką oto pukawkę :
Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że model nie jest doskonały, ale po otexturowaniu i wrzuceniu do gry ( zdaje się że z firearmsami mogą być problemy ) będzie sobie można z jakiejś bardziej współczesnej broni postrzelać niż z łuku/kuszy.
@edit: tak jak myślałem, z bronią palną są problemy. Odblokowałem zdolność "firearms" w karcie postaci, ale jak zrobić, by broń palna była dostępnaw sklepach ? ( spróbuję zmian w module_triggers , tam coś jest)
@edit2: zmiany w module_triggers podziałały, mogę już kupować broń palną i naboje do niej . Fajnie się strzela z własnoręcznie zrobionego muszkieciku.
Jeszcze tylko ustawić w Zendarskiej tawernie możliwość rekrutacji zamorskich najemników "shooters" -> "musketeers" -> "riflemen" i będzie fajna nakładka na Native . ( Samurajów już sobie zrobiłem ). Riflemen (jak się uda zrobić "w miarę" model) wyposażę w Kar98 Mauser ( + bagnet )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kowal
Peasant
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ilawa
|
Wysłany: Wto 18:59, 13 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Panowie bracia !
HELP !
Wpis w module_items : ["arqebus", "Arkebuz", [("arkebuz1",0)], itp_type_musket|itp_merchandise|itp_primary|itp_two_handed|itcf_shoot_crossbow|itcf_reload_pistol|itcf_carry_sword_back, 600 , weight(3)|difficulty(0)|spd_rtng(10) | shoot_speed(100) | thrust_damage(60 ,pierce)|max_ammo(1)|accuracy(75),imodbits_none,
[(ti_on_init_item,[(set_position_delta,27,36,0),(particle_system_add_new, "psys_pistol_smoke")]),
(ti_on_weapon_attack, [(play_sound,"snd_pistol_shot"),(particle_system_emit, "psys_pistol_smoke", 10)])]],
Efekt:
Traceback <most recent call last >:
File "process_items.py", line 59 in <module>
write items <variables>
Filr "process_items.py", line 40 , in write_items
get_swing_damage<item[6 ]>,
TypeError: int argument required
Nie wiem o co chodzi , bo skopiowałem ( działający bez zarzutu ) wpis muszkietu. Muszkiet też nie ma podanej wartości "swing_damage" i działa.
Jakieś sugestie ? ? ?[/url]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:48, 13 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
pole flag powinno byc oddzielne od pola capabilities.
a mowiac krotko, wastaw przecinek miedzy itp_two_handed a itcf_shoot_crossbow zamiast '|'
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kowal
Peasant
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ilawa
|
Wysłany: Pią 14:41, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra, wszystko ładnie ,pięknie więc czas na kolejny problem :
Mianowicie : jak zrobić, żeby szanowny Nobleman był nieśmiertelny ( coś jak nasz hero )
Sprawdzałe 2 sposoby :
1) Dopisywałem mu tf_unkillable ( brak jakiegokolwiek efektu - ginie dalej )
2) Wpis tf_hero ( ma procenty , nie ginie w walce, ale nie mogę go brać w niewolę. Po mojej wygranej ukazuje się okno dialogowe sprzed walki i po kliknięciu w którąś z opcji wyrzuca mnie na mapę, a nobla ni ma )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|