Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pon 10:21, 06 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Nowy screen:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pytanie co zrobic by takstura byla mniej plastikowa??Da sie cos takiego ustawic w brfEdit??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pon 15:06, 06 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
No, wkoncu wyrazna textura (robiles to w 1024x1024?) ladnie teraz wyglada... tylko na prawde, nie jestem pewny czy rzeczywiscie baszty budowali z takich chaotycznie poukladanych kamulcow?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pon 15:49, 06 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Tektura w 1024:).Mam w *** tekstur murow jesli ta wam nie odpowiada zdajde inna.Ale jestem prawie pewin ze i takie byly.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Wto 0:13, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Nowy screen:
[link widoczny dla zalogowanych]
Baszta wolna od bledow
Nie chcialo mi sie robic wiecej screenow, ale baszta jest baszta do stawianie w lini z murami(posiada wyjscia nan), bedzie tez baszta narozna, choc wydaje mi sei ze byly raszej narozne baszty.Poza tym ma trzy pietra, na dwuch nizszych po trzy waskie okienka od strony wroga i jedno szersze od strony wewnetrznej.Trzecie licze jako te nie kryte(bedzie kryte).
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Wto 18:39, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Nowe screeny:
Zlotu ptaka:
[link widoczny dla zalogowanych]
i troche malo widoczne schody w baszcie:
[link widoczny dla zalogowanych]
ps.Z wiekszych odleglosci na niektorych krawedziach widac biale kreski na baszcie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 20:08, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
No to ok, baszta skonczona, ale za co by sie teraz wziac? Przydaly by sie jakies pomysly na obiekty do oblezen... moze np: waly albo okopy? Nie wiem tylko jak to zrobic... Ale moze by zrobic takie poustawiane worki z piaskiem, ktore oslaniaja np. armate?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:30, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Waly wyobrazam sobie nastepujaco.
Potrzebujemy 2 modele, jeden zwykly o dlugosci jakies 10 - 20 m, oraz modul narozny. - oba bez blanków, nie za strome, gora 40 stopni.
przydala by sie tez do tego brama, jak ktos ma obrazki to poprosze
Ten rodzaj walu bylby 'AI friendly'.
Poza tym na moje laickie oko wyglada mniej wiecej zgodnie z umocnieniami z tamtego okresu. Chetnie posluchalbym co Beleg ma do powiedzenia na ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 20:32, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Worków z piaskiem raczej wtedy nie uzywano. Za to do oslony armat ustawiano duze kosze wiklinowe wypelnione ziemia- dosc dobra oslona przeciw kuli armatniej. Z pewnoscia nie raz widzieliscie takie w telewizji lub ksiazce, ale moge podeslac jakis rysunek.
Kosciusz, kiedy wypuscisz nowe demo z ciuchami? Mam juz wersje moda Manitasa, ale potrzebuje tez twojego aby mod byl kompletny. Dobrze byloby zrobic to jeszcze przed nowym M&B. A, i co z bronia palna Bartusia?
Ktos musi sie tez z powrotem wziac za bron...wiem ze narzekam ale naprawde, nie pozostawiajmy za soba niedokonczonej pracy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 21:04, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Nie wiem, czy dobrze zrozumialem jak wal ma wygladac, dlatego na szybko naszkicowalem model. Czy ogolnymi zalozeniami pasuje?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ech... przydalo by sie pare ilustracji jednak...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:20, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy dobrze interpretuje te screeny, wydaje mi sie ze waly opadaja po bokach.
Jezeli tak to chodzilo mi raczej zeby zrobic je modularne jak klocki - zeby mozna bylo je postawic obok siebie i uzyskac wal o dowolnej dlugosci.
Czyli model jest banalny, Najtrudniejsze w tym jest dobranie wysokosci murka tak zeby dawal maksymalna ochrone jednoczesnie nie przeszkadzajac obroncom strzelac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Wto 21:20, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A moze zamiast tej kwadratowej scianki pale i troche pod kontem tak jak w ogniem i mieczem pod zbarazem??Przydalo by sie tez by ten kawalek ziemi byl wyzszy chyba.Tak by mozna bylo go wszedzie wstaiwc, bo teren nie wszedzie jest rowny.Pale mozna tez zrobic jako oddzielny item.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:23, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jason, jak bys robil ten wal, zajrzyj najpierw do tutoriala o normalnych w wingsie, jezeli nie zrobisz tak jak tam napisane, waly zlozone z kilku modulow beda w paski.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 23:22, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ok jutro sprobuje zrobic, chodzi ci o ten tutorial? To w takim razie czy podobnego efektu nie dalo by nadanie krawedziom wlasciwosci "hard"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Śro 0:02, 08 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Beleg napisał: |
A, i co z bronia palna Bartusia? |
Z mojej strony:nie wyslalem kosciowi jeszcze paru strzelb zato pisolety ma wszystkie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:35, 08 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
[POD]J@$ON napisał: |
Ok jutro sprobuje zrobic, chodzi ci o ten tutorial? To w takim razie czy podobnego efektu nie dalo by nadanie krawedziom wlasciwosci "hard"? |
Hard dziala tylko w wingsach, silnik m&b nie obsluguje tego parametru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|