Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Czw 15:58, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Moze bedzie dobze.Napewno troche jednak wyglada gorzej, chodzi o to ze jesli masz teksturkie dedykowano na mniejszy model, to na 3/4 razy wiekszym wyglada gorzej.Ale moze bedzie okey.
Najlepiej by bylo gdybys ja powiekszyl ze trzy razy i przeslal do mnie jeszcze raz.Bedzie szybciej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Czw 16:39, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Hmm szybciej?? przeciez to ty ja widzisz w grze, wystarczy wlaczyc wingsa i wyskalowac... ja nie mam odnosnika zadnego, ale dobra wyslalem ci ok 3 razy wieksza.
No i wiadomo ze na mniejszej powierzchni mniej sie rzuca niska roddzielczosc textury...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Czw 18:24, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Chodzilo mi cos po glowie i wiem ze jestem teraz w bledzie.Mylalem ze jak wrzuce znow obj do wingsa to bede musial jeszcze raz teksturowac.Pewnie zle myslalem.Zobacze ta co ty wyslales jak cos bedzie nie tak to sam sie pobawie.
ps specjalnie zrobilem grubsze mury na twoja armate bedzie super.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pią 7:16, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
J@$niepanie mamy armate:
[link widoczny dla zalogowanych]
Troche ja jescze zmniejsze, chyba ze nie chcecie ich na murach.To beda na basztach
Armata jest juz blisko.Jason jak chcesz to porob jeszcze kule i takie tam bajery do armaty.
Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:11, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Armaty na kolach nie pojawialy sie na murach z prostej przyczyny - jak by tam wjechaly? Te na murach mialy po prostu stojak z kamienia lub drewna.
I blagam - tekstura samej lufy armaty - jezeli ktos kiedys widzial, lufy sa bardzo ciemne - prawie czarne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ja
Chosen Infantry
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland
|
Wysłany: Pią 11:36, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Właśnie! Można armate z kołami dać na przykład przed bramę na wałach (jeśli się da), a tą armatę przerobić i zamiast kół dać stojak z drewna. Tylko przydało by się jeszcze łożysko trochę skrócić. Tarasuje całe przejście na murach, poza tym jak by ją chcieli załadować to by im spadła z murów(tak mi się zdaje).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pią 12:04, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ok przerobie troche ta armate zeby sie nadawala na mury, po prostu nie przewidzialem ze bedzie w takim miejscu...
A co do textury lufy... hmm wydawalo mi sie ze niekoniecznie musiala byc ciemna, no ale dobra przyciemnie, tylko nie wiem jak to wyjdzie...
PS: przyciemnic tez texture drewna? niby widzialem ze bylo to raczej jasne drewno ale w wingsie wszystko wydaje sie przyciemnione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:50, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Co do drewna, to raczej do Bartusia:
Jaki shader jest podpiety do materialu tej armaty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pią 13:51, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Drewno najlepiej tez, a ja bym nawet zmienil chyba na inne.Screen jest zrobiony na murze ktory tez ma jasna teksture i moze sie wydawac ze jest okey.Jak cos moge to poprawic bo wkoncu ja bede ja widzial w grze pierwszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pią 13:59, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Nie bardzo cie rozumiem... mam zmienic rodzaj drewna, czyli wziac inna texture? to musialbym juz pozadnie zmieniac textury a tak to tylko poprzyciemniam to co trzeba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pią 14:04, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Moze nie koniecznie trzeba zmieniac.W koncu nie widomo do konca jak bedzie wygladac przyciemniona.Ja moge ja poprzyciemniac J@$on, jesli tylko sie zgodzisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pią 14:14, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Wlasnie sie wzialem za to, wiec jak chcesz, najwyzej pozniej porownamy.
PS: moze byc cos takiego? [link widoczny dla zalogowanych] jednak zaznaczam ze nie przyciemnialem jeszcze drewna, a w wingise wszystko jest troche ciemniejsze wiec trudno jakos tak wyczuc czy dzialo jest odpowiednio czarne...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez [POD]J@$ON dnia Pią 14:19, 03 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:19, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Pytalem o material dlatego ze czasami jego wlasciwosci decyduja o jasnosci textury. wtedy nie trzebaby nic zmieniac z textura tylko kliknac wlasciwosci materialu.
to jaki on jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pią 14:27, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ja sie nie znam .W jakim programie mozna te wlasciwosci sprawdzic i gdzie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pią 14:28, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ok mysle ze teraz powinno byc dobrze, ale dopoki nie zobaczymy w grze to nei bedziemy widziec jak to bedzie wygladalo. W wingsie to moze sie wydawac za ciemne...
[link widoczny dla zalogowanych]
PS: bartek, pewnie w brf editorze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|