Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 11:15, 31 Paź 2006 Temat postu: Inna armata by J@$ON |
|
|
Alternatywna armata... moze ktos by sie zlitowal i lepiej otexturowal? bo ja przyznaje ze nie mam cierpliwosci do unwrapowania czegos takiego:/
PS: sorry za kiepskie ujecie screena z textura, ale w innych rzutach byla za ciemna i sie wszystko zlewalo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Wto 12:26, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Nawet ladna.Podobna do mojej.Pewnie bede musial swoja zmienic.Moze jakas mniejszego kalibru zrobie albo co...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 12:31, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Heh to chyba twoja jest podobna do mojej bo ja wczesniej zrobilem
Jak to beleg napisal - tu bardzo duzo zalezy od textury, ja niestety sie juz tym nie zajme:/
No i staralem sie robic jak najprostsza, zeby zbyt nie przycinala gry ale chyba jednak dorobie wiecej szczegolow... no i wprowadzic pare poprawdek bo lifa zdaje sie ze powinna byc dluzsza i wlasciwie nie wiem jak wygospodarowac miejsce pod lufa - zadne zdjecie nie pokazuje jak to wyglada, moge sie tylko domyslac, ale najwazniejsza jest textura..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:57, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Panowie - to ma być ozdoba ! Nikt nie będzie z tego strzelał ! Dla mnie ta armata jest świetna ! Jeśli jej nie chcecie to ja ją spożytkuje w jakimś innym modzie za ktorego chce się zabrać ( np potop )
Ale jak macie wolne moce przerobowe -to mozna zrobic kilka takich pierdól - jak np. kule armatnie ustawione, kosz artyleryjski itd.. To są bardzo charakerystyczne przedmioty i on czynia klimat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 14:52, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
A mi marzy sie jako jedna z koncowych misji moda- oblezenie Zbaraza. Wysokie ziemne waly, dziala, kosze wiklinowe wypelnione ziemia,porozrzucany sprzet, latajace kule...Kozacy szturmujacy waly i rozkaz od samego ksiecia Jeremiego- bohater ma uderzyc z husaria w bok atakujacego wroga. Albo inny- utrzymac dana redute przez okreslony czas,jedynie z garstka piechoty...albo poprowadzic wycieczke w celu zlapania jezyka. Gdyby udalo sie cos takiego osiagnac przeblibysmy wszystkie inne mody razem wziete.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:03, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Teoretycznie takie coś jest możliwe... Ale jako statyczna scena - tak jak w modzie pirates.. masz działa ich huk i wiele dymu. Z tego co ja widze nawet scenowym prospom mozna dać trigger tak jak muszkietom.... Wiec mozna dac aby lampa np zamiast malego dymu dymila jak muszkiet ... mozna tez dac aby dzialo dymilo jak po wystrzale.. ale latajacych kul sie nie da raczej. ALe to jest b odlegla historia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 16:08, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Uff troche sie pomeczylem jednak nad textura, zrobilem pare poprawek... i oto co wyszlo:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:31, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Niezle Jason - jak ty taka fajna teksture zrobiles ? Daj screena na forum taleworlds !
pozdr
kosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 16:40, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Znalazlem texture drewna, a reszta to reczna robota w photoshopie plus pare filtrow ale i tak myslalem ze lepiej wyjdzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 11:21, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Wyszla bardzo dobrze. Swietna armata, choc loze odrobine zbyt nowoczesne. Tylko jedena uwaga- te czopy z boku lufy. Sa zbyt cienkie i wystajace.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Śro 21:08, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Heh, nie bardzo wiem, co mam rozumiec przez to ze loze jest za nowoczesne. Najlepiej do mnie jednak przemawiaja obrazki.
A co do czopow to robilem to na koncu - drobny maly szczegol, zrobilem kwadratowy, chociaz wiem ze powinien byc okragly ale niepotrzebnie by poly zawyzal...
apropo poly - nie wiedzialem ile wynosi rozsadna granica wiec zrobilem - ok 750. Mozna troche obnizyc, bo jednak kola bardziej przyokraglilem - z 16 bokow na 32, ale przy 16 to byly mocno kwadratowe, co widac na pierwszych screenach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Śro 22:07, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jason twoja armata jest troche za mala, spojrz:
[link widoczny dla zalogowanych]
Porobilem pare murow i baszty poprzerabialem w wingsie:)
Co do poly to ta armata bedzie tylko stac jako ozdoba wiec mozesz wiecej nawet.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Śro 23:32, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
ops.. oczywiscie ze nie mialem pojecia jakiej wielkosci ma byc armata, bo nie udalo mi sie jej do gry wrzucic... niestety ty to musisz zrobic.
dobrze ze tobie udalo sie ja wrzucic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Czw 7:26, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Zapewne bedziesz musial tez zrobic wieksza taksturkie bo na wiekszym modelu sie rosciagnie ta co masz.
Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Czw 10:44, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
moze jestem slepy, ale nie zauwazylem rozciagniecia textury - powiekszaj smialo
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|