Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pią 14:46, 17 Lis 2006 Temat postu: Inny rodziaj walow |
|
|
Tak jak wczesniej chcial manitas sprobowalem zrobic inne waly. Tak wiec zrobilem 2 klocki - prosty i narozny. Tak to mniej wiecej wyglada:
I mozna z nich zrobic cos takiego - proste fortyfikacje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pią 18:45, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Tak to mniej wiecej wyglada w praniu... bez rewelacji, ale jest...
[link widoczny dla zalogowanych]
PS: nie przetexturowywalem, po prostu mam ustawiona inna texture terenu
PS2: jak nadaje sie kolizje obiektom? bo na razie to sa przenikalne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pią 19:42, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Kolizyjne ci ustawilem i napewno sa.Po ustawieniu czegos wyjdz z miasta i wejdz.Model nie bedzie przenikalny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pią 22:19, 17 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ok teraz mam pytanie - w jakiej skali/wielkosci potrzebujemy tych fortyfikacji? Na screenach pokazalem mniej wiecej jak to teraz wyglada... pale i kosze siegaja czlowiekowi ledwie do kolan (a staralem sie zachowac proporcje takie jak na jednym ze szkicow manitasa) - mam powiekszyc caly kloc walu czy moze wydluzyc pale? Na screenach widzicie ile zajmuje caly komplet - wiec powiekszanie calego sprawi ze bedzie naprawde duzy i niepraktyczny...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
armata tez moze byc jakims srodkiem odniesienia - jest wyskalowana odpowiednio.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:34, 18 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Wlasnie, o taki mniej wiecej ksztalt chodzilo.
Natomiast myslalem o zupelnie innej skali, wal ziemny powinien miec co najmniej 5m wysokosci, mur siegac obroncom do piersi.
Segment narozny tez powinien byc pod katem prostym, nie sciety.
Jeszcze patrzac na tekstury, Jason, czy wiesz ze unwrap modelu moze byc wielokrotnie wiekszy niz ta kartka tekstury w oknie UV? wtedy tekstura bedzie kilka razy powtorzona na jego powierzchni. Nie musisz sie wysilac zeby wcisnac unwrap w ten bialy kwadrat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pon 21:01, 20 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Natomiast myslalem o zupelnie innej skali, wal ziemny powinien miec co najmniej 5m wysokosci, mur siegac obroncom do piersi.
Segment narozny tez powinien byc pod katem prostym, nie sciety. |
wlasnie po to pokazalem jak wyglada, i spytalem sie jaka ma miec skale...
No ale ok to bylo by na tyle jesli chodzi o robote teraz wyglada to tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|