Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dionysios II The great
Noble
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Flanders, Belgium.
|
Wysłany: Sob 14:18, 19 Sie 2006 Temat postu: Request |
|
|
Hi, i'm working on a Polish Arquebus, but i don't really have a clue how some details look, could some give me a nice pic?
Here's a pic of my WIP Arkbuz (that's sound like Flemish lol )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
KAm2150
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:42, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Some pictures of arquebus:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dionysios II The great
Noble
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Flanders, Belgium.
|
Wysłany: Sob 14:49, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Whoa That looks too difficult for me. Do you have any other idea what my Arqeubus model (so far) could serve for?
Cossack? Hungarian? Tell me
Thanks in advance,
DIITG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lukasz Polska
Peasant
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 3:46, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
make a wooden color and Make some parts metal and make a polish eagel or flag thats how it looks .. in some movies
here its how it looks [link widoczny dla zalogowanych]
Omg! Write all in one post, not in 3 Next time you get warn... /Alex
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Nie 11:23, 01 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Moglbym prosic o jakies dobre zdjecia tarcz? najlepiej zeby sie dala texturki z nich zrobic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 22:18, 01 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Wpadlem jedynie na chwile.Mam malo czasu wiec najwczesniej jutro po poludniu cos poszukam- o jakie tarcze konkretnie chodzi?
Strona z kilkoma zdjeciami kalkanów- na biegu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:00, 02 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Jason - ja tarcze dla jazdy pancerne zrobiłem już dawno - to jest akurat pryszcz- tarcze które są w grze się do tego b. dobrze nadają - są dokładnie rozmiarowo takie jak tarcze jazdy pancernej - pokaże wam dzisiaj screena jak wroce z pracy. Ty jako spec od szabli postaraj się raczej jeszcze o kilka ... Mamy już trochę broni w modzie ale czego mi najbardziej brakuje to ....TYPOWEJ -NORMALNEJ SZABLI ! Batorówka i szabla husarska są nieco ekstremalne - tzn - w grze aby ich używać damy odpowiednie wymagania - natomiat nie ma w ogole normalnej - zwykłej szabli ... Ja ci wyśle jak chcesz pare szabel z DiM - pare kherodiwych i pare dussaków - i możesz wziąść ze swojej szabli rękojeść - przykleić do tamtych i zmienić kąty i nachylenie czasem wielkość ...Poszukać jakiś fajnych tekstur ( na necie jest od metra tekstur do szabli - na stronach z replikami ) Fajnie by było gdyyby parę bajeranckich szabli dać np z jakiś nawet wzorkiem na klindze ... Są takie fotki. Ja sam tego nie chce już robić - bo.... wolę żęby szable były od jednego autora który robi zbiorczą teksture
Jason czy to ty pytałeś jak wrzucać do gry przedmioty ostatnio ? Jak chcesz sprawdzić czy ci coś działa to najprostszym sposobem jest PODMIANKA ! Grasz w DandM ? Zakup sobie pare mieczy czy szabel co są w modzie - i potem w BRF wymień te modele na swoje -będziesz widział czy szabla jest normalna czy za duża czy kat dobry itd... Taki sposob jest prosty i ani python ani MB edytor nie jest potrzebny
pozdr
kosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pon 14:11, 02 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
No jasne jak mozesz to moglbys mi dostarczyc troche materialow do szabli:) no i nie wiem o co dokladnie chodzi ze "zwykla szabla"? wydaje mi sie ze taka najzwyklejsza jest w podstawce. Moglbys tez dac linka do jakiejs strony z replikami?
NO i tak.. textura zbiorcza, balem sie, ze cos takiego bedzie potrzebne czyli wychodzi na to ze w dodatku bede musial texturowac od nowa i to na mniejszej powierzchni...
Jesli chodzi o metode podmiany robilem to wczesniej ale sie wlasnie dziwilem, ze nie widac zadnych zmian... teraz juz wiem ze trzeba nowa gre zaczynac...
no i pytanie takie, jak importowac swoja texture miecza do bef editora? bo przeciez nie bede urzywal zwyklych...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kosc z pracy
Gość
|
Wysłany: Pon 15:42, 02 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Jason - zwykła szabla....no wiesz taka zwykła ...co się kojarzy... Te niektóre kheridowe są ok faktycznie ale jset ich mało - dobrze by bylo aby ich było trochę wiecej - przeciez szabla to podstawowa rzecz którą miał byle szlachciura...
Z BRF editorem jest tak...ze mozesz teksture dodac do istenijącego BRF plika z teksturami - dajesz add i zmieniasz nazwe na swoja teksture ...
Mozesz uzyc jakiejs tekstury z gry jak chcesz tylko sprawdzisz - najlepiej undead skin - czy jakos tak -bierzez teksture zywych trupow robisz z niej szable i wrzucasz do katalogu modules pod nazwa UDEAD costam - tak jak orginalna tekstura - wtedy nie musisz nawet dodawac jej do BRF tylko zaznaczasz material w BRF MEshe na udead ...
Nie placz- nie kaze ci przeciez robic nic od nowa -te tesktury co dales sa ok ( tzn batorowka ma chyba tylko wlasna ) ale jakbys zrobil np . piec nowych szabel z tych obiektow co ci posle - to zrob dla nich jedna zbiorcza teksture i tyle bo troche o ekonomice trzeba zaczac myslec ...
Z PODMIANKĄ NIE TRZEba GRY ZACZYNAC OD NOWA ! Kupujesz w grze miecz - ale jakis zmodowany np. z Dnad Merc... co nazywa się supersword costam .... i np. masz save - w brf mesh dandm - szukasz tego miecza - i imoprtujesz swoj obiekt szabla_jasona - zmieniasz nazwe na nazwe miecza - miecz kasujesz i dajesz material jaki chcesz - saveujesz BRF i w grze od save masz szable zamiast miecza - choc z jego parametrami - to jest najszybszy sposob na sprawdzanie pewnych rzeczy = b. latwo sprawdzac muszkiety i kapelusze> Oczywiscie nie mozesz szabli wrzucic zamiast polearms czy kapelusza : ) choc efekt moze byc zabawny... Takie wrzucanie odpowiada ci od razu na pytanie czy obiekt jest za maly jak sie go trzyma itp... Ja akurat podmienialem zawsze z DUKESów - bo tam jest wiele przedmiotow co sie nadaja ... ( NIE PODMIENIAJ BRON BOZE NATIVA bo dokonasz zmian nieodracalnych ) A materialow na tekstury szabli poszukaj - pisz SWORD REPLICA w google - jest masa tych stron - wez skads rękojesć , skads klinge -co tam ci podpasuje - niektore fotki mozna powiekszac i te daja najladniejsze tekstury...
pozdr
kosc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 16:56, 02 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Wybaczcie, ale podmiana szabli z D&M nic nie da. Zadna z szabli z naszej listy nie wyglada jak w tym modzie (wyjatki- dussak jako kord i nomad sabre jako szaszka, ordynka i multanka- ale trzeba przeteksturowac), przynajmniej jesli chodzi o rekojesc. Polska sztuka miecznicza byla zupelnie inna, zarówno jesli chodzi o ksztalt glowni, jaki i rekojesci (np. charakterystyczne krzyzyki lub paluch)."Zwykla" szabla powinna byc karabela, która nosili nawet chlopi w wojsku, zas jej drozsza wersja- zygmuntówka. Natomiast szabla husarska (czarna), batorówka (charakterystyczna rekojesc) i szabla wegierska(CO INNEGO niz batorówka- byla to ciezka szabla z bardzo dluga zastawa, taka jak na naszym logo). Mamy tez wschodnie, tatarskie etc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:30, 02 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Beleg - podmianka - to kwestia techniczna chodzi o to jak importować do gry coś szybko ! Nikt nie chce robić z miecza czy topora polskiej szabli ale wrzucić obiekt zamiast tamtego - tylko na próbę i o tym mowa...
Co do innych rzeczy - to włąsnie o tym pisze- zaledwie 2 przedmioty z orginalnej gry w ogole przypominają szable ! I wlasnie z tych mozna pare elementow wyzyskac. Modeluje sie tylko ksztalt dodaje sie rekojesc z innej i tyle bo nie ma co robic kazdej od nowa ! Dorobienie jakiego szczegolu jest tez niczm trudnym.
a to tarcza i niby misiurka wiem ze beznadzieja a to juz 6 wersja, moze ktos to zrobi za mnie ..
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pon 17:52, 02 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Tarcza bardzo ladna:)... tylko nie mow ze ta szabla to moja... jesli tak to koniecznie trzeba ja zmienic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 19:03, 02 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Beleg - podmianka - to kwestia techniczna |
Ok. Po prostu uczulam na takie kwestie.
Co do tarczy- ladna tekstura, ale problem w tym, ze kalkan byl wypukly,i to dosc mocno. Nie byl to plaski 'talerz".
Trzeba bedzie takze skonstruowac model tarczy asymetrycznej- wtedy juz nieuzywanej w RP, ale przez Turków, Wolochów i tym podobne talatajstwo. Zastanawiam sie tez czy nie wprowadzic do listy jako tarczy...wiazki slomy. Wbrew pozorom- jak najbardziej historyczne, wspominane bodaj kilka razy przez Paska (szturm Koldyngi) i innych pamietnikarzy, tudziez w dziele Sienkiewicza. Bylaby to prosta, jednorazowa oslona, paradoksalnie lepsza niz tarcza jesli chodzi o bron palna.
Mam szukac tych obrazków dla tarcz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:43, 02 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
OK im więcej materiałów to lepiej - słomiane tarcze to pomysł ok - ale myśle że najpierw musimy dać to co dla epoki charakterystyczne.... tarcze dla tatarów sa za to potrzebne - bo w sumie im jakieś itemy tez by się przydało porobić ....na razie ich olewamy bo sa dość podobni do steppe banditów i keheridów. Gdzieś czytałem że tatarzy używali jednak broni palnej też... Sam wierze że niektórzy raczej używali bo czemu by nie?
Ale można to sprawdzić.. ...A jak masz beleg jakąś wielką teksture na kolczuge dla helmu pancernego to bylbym wdzięczny bo te z gry nie nadaja się a te z netu są za male ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 16:49, 03 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
czytałem że tatarzy używali jednak broni palnej też... |
Uzywaly jej glównie oddzialy segbenów- osobistych pieszych gwardzistów chana ( w czasie oblezenia Zbaraza Sienkiewicz nazywal ich janczarami, co nie do konca jest prawdziwe- takim to scial glowy pan Podbipieta ). Mamy ich w drzewku, trzeba im dac janczarki lub muszkiety jenczarskie.
Cytat: |
A jak masz beleg jakąś wielką teksture na kolczuge dla helmu pancernego to bylbym wdzięczny bo te z gry nie nadaja się a te z netu są za male .... |
Hmm... z tym bedzie problem. Moze spróbuj odwiedzic jakies strony muzealne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|