Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 13:23, 12 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Witamy na forum.
Rekojesc niezla, ale obecnie najbardziej potrzebujemy broni charakterystycznych tylko dla naszej szerokosci geograficznej. Wszelkie bronie zachodnie, jak rapiery, halabardy, miecze wezmiemy z moda Dukes&Mercenaries, przynajmniej do pierwszej bety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 13:25, 12 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Hmm rekojesc bardzo dobra, ale obawiam sie ze za szczegolowa jak na M&B... no i mam nadzieje ze robisz to z jednego obiektu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:25, 12 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Cześć Bartuś.
Twoje modele są wporzo, ale modele do gier rządzą się swoimi prawami. Myślę że kilka rapierów z taką rękojeścią jednocześnie na ekranie usmażyłoby mi kartę graficzną. Broń powinna mieć w sumie około 200 trójkątów, w grze takie detale i tak będą niewidoczne. Ma to i swoje dobre strony, będziesz miał mniej roboty ;)
Jeśli znasz lengłydż zajrzyj tutaj - kilka wytycznych co do modelowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Wto 20:03, 12 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Nie wiedzialem...Dopiero zaczynam robic takie rzeczy wiec....
Biore sie za bron Polska w takim razie.
Pzdrawiam wszystkich.
Pracuje nad palaszem husarskim
Wstepnie wyglada tak:http://img150.imageshack.us/my.php?image=palaszhusarskilo5.jpg
Bede poprawial jeszcze model by wygladal bardziej jak ten na czarno bialym zdjeciu.
Oraz oczywiscie putanie czy ten model jest dobry do M&B?
Model ma 77 trojkatow 168 kresek i 98 punktow.
Pytanie co do tekstur, jakie one maja byc, czy sa jakiez granice???
Pozdrawiam
Model skonczony.Teraz tylko tekstury.
Teraz model ma 108 trojkatow.
[link widoczny dla zalogowanych]
No i czekam na opinie.Mysle ze czesc z moich postow usune bo po co zasmiecac.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez _b@rtu$_ dnia Śro 13:33, 13 Wrz 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 16:06, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Mi sie bardzo podoba. Swietny model. Pracuj dalej, dobrze ci wychodzi.
ps. Moze zrobilbys tez koncerz? Róznil sie od palasza dlugoscia (do 1.5 metra) oraz przede wszystkim tym, ze sluzyl tylko do klucia -mial wiec glownie trójgraniasta w przekroju. Nie wiem czy wypaliloby, ale musze spytac Manitasa czy mozna dac broni jednorecznej zdolnosc "couched lance".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Śro 16:33, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Jak okresla sie wielkosc w wingsie???Tzn skad mam wiedziec ze np koncerz bedzie mial te 1,5 metra w grze??
Nie potrafie jeszcze eksportowac przedmiotow do gry:(.Gubie sie w drugiej linijce w tutejszym tutorialu:(((
A co do couched lance dla koncerza to mysle ze lepiej bedzie dac mu wieksze obrazenia klute i juz.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Śro 16:47, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Mysle ze palasz jest dobry (moze nawet moglby byc bardziej szczegolowy ale dobrze jest jak jest) a co do wielkosci to sciagnij brfeditora, otworz plik z modelami z podstawki, zaimportuj swoj model i porownaj. Chyba tylko tak da sie to zrobic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:22, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Pałasz - brawo. Szczegółowość jest w sam raz.
Cytat: |
Pytanie co do tekstur, jakie one maja byc, czy sa jakiez granice??? |
Na teksturze o rozmiarze 512x512 mieści się kilka broni
Cytat: |
Nie potrafie jeszcze eksportowac przedmiotow do gry:(.Gubie sie w drugiej linijce w tutejszym tutorialu:((( |
Napisz co konkretnie nie wychodzi, spróbuję pomóc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Śro 19:32, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Chodzi o ta najbardziej blacha sprawe w tutorialu ktora nawet nie zostala opisana.Czyli o eksportowanie modelu do .obj,nie wiem czy wystarczy zmienic roszerzenie czy moze uzyc jakiegos toolsa, reszte chyba pojmuje.
Pozdrawiam
ps.model zrobilem w 2-4h:(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Śro 19:43, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Otwierasz model w wingsie, dzielisz na trojkaty, bierzesz FILE i export i wybierasz .obj... ot cala filozofia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Śro 20:16, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Otekturowany palasz...
Dzieki za podpowiedz Jason.
Model koncerz polsko-wegierskiego, czyli takiego jakiego uzywala husaria(100 trojkatow).
[link widoczny dla zalogowanych]
Piszcie co sadzicie o tych dwuch modelach i jesli beda ok to co dalej??
A swoja droga to malo osob sie cos udziela na tym forum......
Oteksturowany palasz i koncerz poprzedni palasz mi sie nie podobal.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Wto 22:36, 19 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Pistolet kolowy-chyba tak to sie zwie:)
wstepnie wyglada tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Edit1:
new tekstures and some thing change.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:09, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Z nową teksturą jest całkiem w porządku ! Zresztą mozesz spróbować zrobić jeszcze jedną teksturę tak aby były 2 warianty tej broni ( nazwij wtedy 3 model tj. plik obj trochę inaczej ) i jak chcesz wyślij mi to a zrobie screena z gry.
pozdr
kosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Czw 11:25, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Z pistoletem mam jeszcze problemy i bede przerabial model i sproboje go zoptymalizowac bo ma za duzo trojkatow.
A co do teksturki to zostawie ta jedna bo ta poprzednia tekstura mi sie nie podoba wogole a zrobie jeszcze pare gunow jak uporam sie z tym.
Edit1:
Chyba ostateczna wersja pistoletu kołowego
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez _b@rtu$_ dnia Czw 17:10, 21 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 14:01, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Rewelacjny!Najlepsza bron palna jaka do tej pory widzialem, te z D&M i Pirates nawet sie nie umywaja.
Pamietaj aby robic modele zgodnie z lista przedmiotów, inaczej bedziemy mieli balagan. Jesli nie wiesz jak cos wygladalo pisz do mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|