Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tyrell
Noble
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:00, 19 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
No jestem z powrotem. Dzieki za wszystkie uwagi, postaram sie je uwzglednic w wersji finalnej a narazie niekompletny unwrap , czyli przyklad wlasciwego zastosowanie mapy specular.
Cytat: |
Jest szeroko stosowana, mozesz podejrzec np. costumes5.dds, jest zaszyta w alfie.
|
Jeszcze raz dzieki Manitas za te podpowiedz, bardzo mi pomogla gdyz bylem przekonany ze z mapa specular w M&B jest cos nie tak (i nie chodzi tu tylko o to ze nie moglem jej nigdzie znalezc , ale o fakt ze wszystkie blyszczace elementy wygladaly jakby byly wykonane z masy perlowej). Na szczescie wszystko jak sie okazalo bylo jedynie wynikiem jej nieumiejetnego zastosowanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz kilka odpowiedzi.
Cytat: |
Nie mamy w spisie zbroi husarskiej czernionej- o ile wiem nie ma dowodu na istnienie takowych.
|
No i mamy czeski blad w nieco szerszym wydaniu , w koncu piszac o zbrojach czernionych podpieralem sie Twoim postem a tam stoi jak byk ZBROJA KIRASJERSKA CZERNIONA. Sam nie wiem dlaczego napisalem husarska ..... sentyment ??. Dzieki taz za info w sprawie owego czernienia tego sie w zasadzie spodziewalem ale nie bylem pewien a kiedy nie jestem pewien wole spytac fachowca .
Cytat: |
Chyba jest troche za duzy, bo odstaje za bardzo kolo uszu, no i nakarczek chyba tez troche przy duzy, ale model ma w sumie dobre proporcje.Jesli go zwerzysz to nie bedzie to samo.Mysle ze dobrz by bylo go zmniejszyc trocze calosciowo i przestawic troche nochal(lub go odgiac dalej od brody).Jesli nadal bedzie za szeroki to dopiero wtedy go troche zwerzyc.
|
Tak jak pisalem postaram sie uwzglednic wszelkie postulaty choc moze to wymagac lekkiego przemodelowanie, gdyz niestety samo przeskalowanie tutaj nie wystarczy, chodzi o wielkosc glowy kolesia, po prostu wychodzi poza helm. Nosal juz zmienilem, co byc moze widac na zrzutach a reszta czeka narazie na swoja kolej.
Cytat: |
MI sie ten helm podoba.. Na jego bazie możesz potem Tyrrel zrobić ze 3 odmiany i będzie spokój z hełmami.
|
Taki prawde powiedziawszy mialem zamiar, choc moze sie to okazac nieco bardziej skomplikowane, oczywiscie do bety tak by wypuscic ja jak najszybciej moga isc podobne helmy i ewentualnie potem dodam cos w nieco innym stylu co wymaga wiekszego nakladu pracy.
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:31, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Helm jak zywy ;)
Az nabralem ochote na kupno karty z shaderami :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:30, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
No ja też się ciesze i gratuluje Tyrrel. Bardzo ładna tekstura i wygląda bardzo realistycznie. Mam nadzieję że się rozkręcisz na całego ( bo jednak zawsze to frajda gdy wrzucasz model do gry i on działa..coś jak wodowanie statku Jakbyś miał za dużo inspiracji to możesz spróbować też morion ..Ja zrobiłem taki ( jest na screenach w dziale ciuchy..ale nie jestm z niego zadowolony. Poza tym jakaś dobra misiurka... ( ja zrobiłem 4 i wszystkie są do bani ...)
pozdr
kosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tyrell
Noble
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:43, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A ja sie ciesze, ze sie wam podoba, prawde powiedziawszy to sam bylem troche zaskoczony efektem prac . Mam tylko nadzieje ze efekt finalny bedzie rownie dobry, bo niestety musialem przeczyscic plik materialow w M&B i wszystko przepadlo tak wiec bede musial od nowa poeksperymentowac z szaderami. Co do misuirki, to planowalem zrobic caly model pancernego gdyz bardzo lubie te formacje wiec sila rzeczy przyjdzie pewnie czas i na nia, moze nawet zaraz po szyszakach. A reszta .... zobaczymy.
Masz racje, ja tez bardzo lubie ten moment "wodowania" . Daje niezlego kopa tak ze znowu mozna siasc i zrobic cos nowego i nowego i .... a o to przeciez chyba chodzi.
Pozdrawiam i zycze tylko udanych wodowan .
Tyrell
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szu997
Peasant
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kalisz/poland
|
Wysłany: Pią 21:29, 18 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
próbna wersja partyzany:
not-yet-completed partisan:
[link widoczny dla zalogowanych]
narazie bez tekstur
not textured yet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 13:08, 19 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ladna. Gdyby jeszcze mozna dodac jakis pompon czy "plomien" (to glównie bron ceremonialna).
Szu, daj sobie spokój z angielskim. To niezbyt udany pomysl z poczatków dzialania forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szu997
Peasant
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kalisz/poland
|
Wysłany: Nie 19:27, 20 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
no dobra, jutro coś pokombinuje
ten pompon wolisz przy ostrzu czy na końcu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:01, 20 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ja z kolei sugeruje abys dal sobie spokoj z pomponem.
Istotą pompona jest jego wiotkosc, oraz ta szczegolna wlasciwosc ze sie dynda, oraz z grubsza wskazuje kierunek pola grawitacyjnego.
Nie da sie tego niestety osiagnac w m&b, a sztywny pompon wyglada co najmniej kuriozalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szu997
Peasant
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kalisz/poland
|
Wysłany: Pon 5:49, 21 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
to zrobię jakąś biało-czerwoną 'tasiemkę' przy ostrzu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 18:09, 22 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Wlasciwie zle sie wyrazilem, chodzilo mi o cos w rodzaju "kisci" nie pompona.
Cos takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie jest to jednak konieczny element.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szu997
Peasant
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kalisz/poland
|
Wysłany: Wto 19:26, 22 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
nie wiem czy to się opłaca
na razie oteksturowałem model i wyszło to tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
mogę dorobić to coś, ale będzie więcej poligonów
są 192
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 16:51, 23 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ok, w sumie to element zdobniczy. W ogóle ta bron nie jest priorytetowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|