Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Sob 22:46, 19 Sie 2006 Temat postu: Co sadzicie o naszym modzie?:) |
|
|
Noo smialo mozecie wyrazac swoje opinie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Alex
Założyciel
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:40, 19 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Mod jest/będzie git Tylko jeszcze kupe roboty przed nami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ja
Chosen Infantry
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland
|
Wysłany: Nie 12:21, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Czekam na tego moda z wielką niecierpliwością
A może dało by się zrobić mod w 2 wersjach językowych? Podstawowa wersja to byłby język angielski a dla tych co chcą j.polski (w tym ja) dało by się patcha spolszcającego...
PS.1 A tak na marginesie to czy ranga pesant nie powinna być napisana peasant
PS.2 Ja Ja nie jestem Carlos
PS3. Mr. Bartek (troche obciachowe ale nie miałem weny )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ja dnia Nie 12:42, 20 Sie 2006, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Nie 12:22, 20 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
no to w sumie teoretycznie mozliwe, ale sporo tekstow z podstawki trzeba by niepotrzebnie tlumaczyc...
PS: to jaka ksywke masz na totalwar.org?
PS2: mozliwe, ale napisz pare postow to nie bedziesz mial peasanta poprawilem, a po 15 postach zmieni ci sie ranga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 10:49, 21 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Mimo to pomysl jest dobry. Zapewne w moda graloby wielu Polaków, a zeby zachowac specyficzne atmosfere szlacheckiej Rzeczypospolitej trzeba uzyc jezyka staropolskiego. Dlatego bylbym za dwoma wersjami jezykowymi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ja
Chosen Infantry
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland
|
Wysłany: Pon 12:54, 21 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
A może dało by się wyporzyczyć od modu "Dionisia" v 1.41 pomysł z budową własnego miasta jako siedziby rodowej? Jest nawet dobrze obmyślony i to dodało by troche klimatu do gry szlachcicem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pon 14:37, 21 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Dziwne, jeszcze nie insalowalem tego modu... No ale jesli uda nam sie zrobic system frakcji jak w The Last Days to mysle ze to bedzie zbedne (zeby nie przedobrzyc). A mozesz jakos bardziej opisac jakie mozliwosci daje ten mod i jak to wyglada?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ja
Chosen Infantry
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland
|
Wysłany: Pon 16:46, 21 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Noooo... Dionisia to mod który dodaje 3 Npc-ów:Dionisie, Georga i jakąś 3 dziewczyne. Dionisia sprowadza wybrane o opłacone przez ciebie rzeczy np. watered-steel scimitar itp. George to budowniczy i jak mu zapłacisz 10k to wybuduje miasto w wybranym przez ciebie miejscu a potem za oplatą rozbudowuje,a z twojego miasta dostajesz podatki. Właśnie ten element można by wykorzystać jako folwark szlachecki. Ta 3 Npc-ówna to opiekunka konia którego mozesz wyporzyczyć od Dionisi. Dziewczyna może wyszkolić konia aby był szybszy, zwrotniejszy, oraz może mu zrobić pancerz.
A tu link : [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pon 17:08, 21 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
hmm, nawet fajne, jesli nie bedzie konfliktu z systemem frakcji to mozna by o tym pomyslec...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ja
Chosen Infantry
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland
|
Wysłany: Pon 17:16, 21 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
A czy w modzie użyjecie jakiegoś modu rozbudowywującego arene walk?? Np. mod Janusa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pon 17:18, 21 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
heh moze ale do tego trzeba by edytowac zawodnikow:/... predzej w kolejnych wersjach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:19, 21 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Hej,
Skoro tak to i ja nie odmówię sobie paru słów komentarza ;)
Moim zdaniem troche za bardzo koncentrujemy się na modelach, w szczególności modelach broni. Ja bym przesunął punkt ciężkości w stronę pracy z oficjalnym edytorem (czyli o czym właściwie ma być ten mod, co ma się w nim dziać, skrypty itp) A to z tego powodu, że skrypty trzeba robić po kolei, a modele mozna dodawac w dowolnym momencie. Mapa to dobry początek.
A co do modeli skupiłbym sie na rzeczach najbardziej charakterystycznych, i nie tylko broń i zbroje, ale także budynki, lokacje, mapicony, dzieła sztuki itp. durnostojki (czyli rzeczy tworzące klimat).
Co do modyfikacji areny - spoko, w razie czego mogę zrobić.
Pierwszy z brzegu pomysł na rozpoczęcie historii - zaczynasz we własnej wiosce rodowej, i od razu jak u Hitchcocka - atakuje ją jakaś 'luźna kupa tatarska', palą, mordują kobiety, gwałcą inwentarz itp. Oczywiście player 'ginie' bo jest w samych gaciach i tylko z szablą, następnie budzi się w jakimś klasztorze i już ma co mścić/odbudować wioskę itp.
Od razu mówię że da się to zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alex
Założyciel
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:36, 21 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Z tym początkiem to fajny pomysł ! Ale chyba lepiej byłoby gdyby player jakoś się wywinął żeby to było bardziej realistyczne, bez wskrzeszania Mapa jest Może nie idealna ale na początek chyba może byc ? Też uważam, że powinniśmy wziąc się za skrypty ale nikt oprócz Ciebie Manitas nikt się na tym zbytnio nie zna ... Noi nie mam pojęcia od czego zacząc Więc jeśli możesz to objaśnij trochę chronologię, to spróbujemy coś ruszyc ze skryptami
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pon 19:37, 21 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Pomysl na fabule genialny . Sam bym watpil czy da sie to zrobic...
dobra teraz kolejna rzecz: Nigdy nie mialem w planach przerabiania budynkow i obiektow... ale skoro to nie bedzi az tak wielki problem to czemu nie, ale radzil bym na razie jako tako pierwsza grywalna wersje wypuscic "na probe" jak najbardziej okrojona.
kolejne: co do konkretnego planu, to sam widzisz ze wszyscy jestesmy poczatkujacymi, dopiero teraz uczymy sie niektorych rzeczy (vide modele, ktore, teraz powatpiewam czy sie przydadza...) dlatego mam propozycje zebys ty odpowiednio nami pokierowal, stworzyl jakis plan, bo czuje ze sami sobie nie poradzimy. No to chyba tyle by bylo, pozdrawiam
PS: alex wyprzedziles mnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 11:15, 22 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Hmmm, jesli chodzi o fabule todobry pomysl. Ja myslalem raczej o czyms takim (jesli uzyjemy system z Last Days)- bohater zostaje obrabowany przez jakowys rzezimieszków, wiec jest goly na poczatku, w jakims ukrainskim miasteczku blisko Dzikich Pól. Stopniowo moze wykonywac rózne questy, slyszy tez o niepokojach na Siczy, zas gdy dowie sie ze pod Zóltymi Wodami rozbito wojska kwarciane- ma do wyboru- pozostac neutralnym, przylaczyc sie do Kozaków lub do wojsk RP (lub wojsk prywatnych Wisniowieckiego-jeszcze mozna pomyslec). Jednak questy nie powinny byc typu "przynies 7 palek"jak wvanilli- myslalem raczej o czyms bardziej rozbudowanym, aby zbierac (jak w Last Day) punkty "wplywu", z czasem- dowodzic calymi choragwiami. Ponadto, oprócz questów "oficjalnych" proponuje aby kazdy zbohaterów do przylaczenia (robie ich juz 4 dzien , ale niedlugo rzuce pomysly na forum) mial przynajmniej po jednym wlasnym quescie. Koncepsje bohaterów wytlumacze szerzej gdy poslena forum ich charakterystyki, na razie skupmy sie na fabule.
Tak wiecmój kocept byl taki- pierwsz czesc gry to poznawanie swiata, wykonywanie zadan (np. typu pojedz z misja szpiegowska na Sicz, wyrznij lotrzyków etc.-tu mamy szerokie pole do popisu), zas druga czesc to juz udzial w wojnie, z róznordnymi misjami"wojskowymi" (np. poprowadz podjazd w celu zdobycie"jezyka", przedrzyj sie do oblezonego Kudaku, finalowo moglabyto byc obrona Zbaraza,choc nie wim czy wykonalne).
Dobrze ze wróciles Manitas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|