Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Wto 7:19, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi sie ze gdybys Kosciu popracowal nad kontrastem w jakim kolwiek programie do grafiki to bylo by lepiej.Chodzi o to zeby zrobic taka nalecialosc szarego na co niektore ciuchy.Moim zdanie bardzie taki ciuch pasuje do gry potem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:30, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
KOntrast moge zmieniać .... ale jason - sam możesz też spróbować... Ja rozumiem - ok - coś mogę próbowąć zmienić ale nie wiem o jaki efekt końcowy wam chodzi .... MAsz Photo shopa jason -weź 1 teksture i zrób taki odcień jaki chcesz i pokaż mi ( własnie regulując kontrast ) .... Mi jest mimo wszystko trudno zgadnąć o jaki efekt wam chodzi.
Poza tym ubrania w native nie sa wcale az takie przybrudzone - vide szata kupca, szata szlachecka i dworska... Brudne sa futrzane rzeczy i chlopskie ... no ale to wczesne sredniowiecze.. no ale ok sprobojemy sie pobawic ale dajcie mi jakas probke ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 11:05, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Heh nie ja sie wypowiadalem wczoraj o kontrastach, no ale cos moge poprobowac z ubraniami. Chodzi zapewne o to zeby stroje byly bardziej zgrane z otoczeniem gry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Wto 11:34, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
[POD]J@$ON napisał: |
Chodzi zapewne o to zeby stroje byly bardziej zgrane z otoczeniem gry. |
no wlasnie o to mi chodzi.Chyba ze chcecie robi cos z otoczeniem??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 12:10, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Podrasowalem 2 pliki z texturami tutaj 3 screeny z efektow:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
heh w photoshopie to latwa i przyjemna robota:)
PS: urzywam bardziej kontrastowych textur w grze, polecam, poza tym moglibysmy urzyc je w modzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:57, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
hmmm no ja powiedzmy mam mgliste wyobrazenie wciaz o co wam chodzi...generalnie jaskrawosc -jest wieksza jak kontrast jest wiekszy... chcecie zrobic ladny wyrazny kolor - to kontrast sie zwieksza...
chcecie zrobic mniej jaskrawy - to zmniejszacie kontrast .. to samo dotyczy swiatla ...
wowczas kolor jest bledszy
Oprocz tego jest wiele opcji - jak sie ma gotowa teksture to mozna zrobic jest 10 wariantow - replace kolor, adjustment itd..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 14:00, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Mniejsza juz o to jak to sie nazywa, ja w kazdym razie glownie poprzyciemnialem niektore kolory i spojrz jaka teraz jest roznica. Teraz ludzie mniej sie rzucaja w oczy, tego chyba nie zaprzeczysz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:36, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
OK może być skoro wam się podoba..
możecie przyciemnić co tam chcecie - ale pamiętajcie że bogate stroje szlachty troche jednak rzucaly sie w oczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
wiele strojow bylo powlekanych taka zlota nitka , ktora dawala niby lsnienie ...ja nie umialem tego oddac w teksturach stad dawalem po prostu takie wyraziste kolory. Ale oczywsice mozecie je przyciemniac ...
Generalnie planuje jeszcze troche ciuchow dorobic oraz kilka z tych co sa poprawic.
No i po prostu tlumacze - ze sa jeszcze inne opcjie jak np. replace color - gdzie w ogole mozesz jason w bardzo latwy sposob zmienic kolor stroju lub jego czesci - gdy uwazasz ze zolte jest kiepskie to mozesz zmienic to na kazdy inny kolor.. Mozna w ten sposob zmieniac nawet poszczegolne elementy kazdego stroju... Mozecie poeksperymentowac... kolor, cienie itd mozna zmieniac do woli.
Mozecie mi tez powiedziec czy jest jakis ciuch kompletnie do bani i ze trzeba go kompletnie zmienic.. NIektore tekstury sa wczesne i ja je moge przerobic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 14:40, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Nie, ja chyba nie zauwazylem takiego ubrania niepotrzebnego. A z ta jaskrawoscia to dlatego tak, bo do niczego innego nie moglem sie czepic ogolnie jest dobrze, takze mysle ze zamiast przerabiac stare, moglbys robic nowe, i ile rzecz jasna, masz materialy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 17:48, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Ladne ubrania. Przysylajcie screeny bo jestem ich glodny jako wilk owiec!
Cytat: |
A moglbys beleg opracowac jaks wersje mini tego drzewka jednostek? przynajmniej tymczasowo, bo faktem jest ze niedlugo chcielibysmy wypuscic oficjalna wersje demo, a tak nie wyrobimy sie z robota dla tylu jednostek |
Moge, alemusze wiedziec w jakim limicie sie zmiescic. No i co zrobic z podzialem na szlachcica/chlopa, dla których sa 2 zupelnie rózne drzewka. Docelowo jednak wydaje mi sie ze powinnismy utrzymac obecne drzewko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 18:10, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Hmm teraz tak: Kosciusz tymczasowo wyjechal, przewiduje wrocic w piatek. Plan jest taki ze w pare dni po jego powrocie mamy ambicje wypuscic pierwsza wersje demo. Takze chcialbym zeby do tego czasu dopiac swoja robote do konca.
I tu prosba do manitasa (jesli jestes w stanie przeczytac, bo nie wiem kiedy bedziesz mial neta) - czy moglbys doprowadzic mape do stanu juz nie alphy, ale bardziej grywalnej wersji. Chodzi mi o ostateczny podzial na frakcje, prawdlowy przydzial miast dla polakow i kozakow.
No i tez trzeba wprowadzic prawidlowe nazwy przedmiotow, ustalic ich statystyki, odpowiednio wywarzyc.
I tu mam pytanie do alexa, czy dalo by rade umiescic ta piekna zbroje husarska? masz ja prawda? Moze jeszcze zdazylby ktos ja obrobic zeby miala mniej poly... (JUZ MAM! )
Acha no i dosc wazne jest tez zdjecie tego ograniczenia czasowego z dlugiej broni palnej.
Cytat: |
Moge, alemusze wiedziec w jakim limicie sie zmiescic. No i co zrobic z podzialem na szlachcica/chlopa, dla których sa 2 zupelnie rózne drzewka. Docelowo jednak wydaje mi sie ze powinnismy utrzymac obecne drzewko. |
No wlasnie i w tym momencie jest potrzebne zebys zagral w to demo, KONIECZNIE (nie wiem, jak masz problem z przeniesieniem to polecam pamiec flash, komorke lub mp3) Kosciusz tam naskrobal pare drzewek jednostek i ten system jako tako juz dziala, niestety nie umiem powiedziec czy by tobie, jako znawcy odpowiedal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:13, 10 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Znowu mam jakis dostep do netu, co prawda rzadko, ale lepsze to niz nic.
Mam mieszane uczucia co do wydawania juz alphy. Zeby ustawic wlasciwe frakcje miastom trzeba najpierw zarejestrowac triggery spawnujace, zeby zarejestrowac triggery trzeba miec szablony partiesow. Zeby zarejestrowac to wszystko trzeba odpalic pythona ktory nadpisze wersje Koscia w plikach .txt.
Wiec proponuje przyjac przyszly tydzien jako wariant wysoce optymistyczny.
Beleg - musisz zagrac w demko. Kup sobie CD-RW za 3 PLN, i bedziesz mogl przenosic dane miedzy kompami ile wlezie (albo jesli nie mas problemow z USB to lepszy bedzie pomysl Jasona - mp3 lub pendrive).
Ostatnio mialem malo czasu, ale udalo mi sie troche pomajstrowac przy budynkach:
Nowe fortyfikacje
Swojskie klimaty
W przygotowaniu dworek i chaty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Śro 6:23, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Budynki fajne, a co z zbroja husarska? Podobno trzeba ja zoptymalizowac, jesli nie ma komu to ja sie chetnie tego podejme ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Śro 13:39, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Dostalem wczoraj ta zbroje, mam ja, nawet probowalem ja zoptymalizowac troche ucinajac skrzydelka, jednak bez jakiegos lepszego programu do modelowania nie mozna polaczyc modelu ze animacja szkieletowa. Jesli masz taki program to mozesz sprobowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Śro 13:39, 11 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Dostalem wczoraj ta zbroje, mam ja, nawet probowalem ja zoptymalizowac troche ucinajac skrzydelka, jednak bez jakiegos lepszego programu do modelowania nie mozna polaczyc modelu ze animacja szkieletowa. Jesli masz taki program to mozesz sprobowac, a jesli nie to musimy sie meczyc z bardzo ladna, ale tez wymagajaca zbroja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|