Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:04, 13 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Manitas - mozęsz mi posłac matryce items.txt - zaczne dodawac ten badziew juz i moze cie choc nieco odciaze ... Domyslam sie ze de facto modele i tekstury to jest drobiazg... Triggery sa znacznie bardziej pracochlonne i jakbys zrobil oblezenia i AI ktore atakuje miasta....to bylo by jak w "erze" "
Ale nie do konca masz racje ze gra nie chodzi i wiesza sie w mieszanym srodowisku = ja wlasnie wrzucilem items z demka do moda Rome Total dla MandB i wszystko gra - i chodzi extra. Nie ma absolutnie zadnego wieszania.. Bez przerabiania troops,txt - przedmioty sie same pozastępowaly ! Oczywiscie w nieco absurdalnym ukladzie ale jednak..
Beleg - nowe drzewko jednostek do konca nie jest nam potrzebne
Uwazam ze mozna faktycznie zrobic je nieco mniejsze ale ok - moze byc takie jak jest = rozbudowane... Tego czego sie nie da po prostu nie wrzucimy.
Sa tam jednostki nieco mniej reprezentatywne np kirasjer ... Ale generalnie po przesledzeniu pare modow - zgadzam sie ze bardzo rozbudowane drzewko nie przeszkadza... NAtomiast uwazam ze niektore nazwy i jednostki mozna by wyrzucic a zamiast nich np dac jednostki litewskie... Tak jak goscie co robia moda do RTW zrobili..
Jednostki Litewskie - moglyby sie róznic nieznacznie - ale jednak -strojami i byc np lepsze w walce wręcz podczas gdy koronne bybyly lepsze w walce bronia palna (albo odwrotnie ) Paru Litwinow co gra w MandB tez by sie ucieszylo. A z tego co ja amator pamietam .... to Litwa w wojnie z kozakami " ani matkom , ani dzieciom nie przepuszczala". A że stroje byby inne to jest oczywiste ( tzn te stroje za ktore placil budzet - czyli piechoty i dragonii )
pozdr
kosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:25, 13 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
I jeszcze pytanko do Manitasa :
Czy nie ma jakiegos sposobu aby wpisywac te rzeczy do pyhona np w jakiems edytorku txt a potem to wklejac ? Chodzi mi o to ze ja 80% czasu zyciowego spedzam w pracy... a tam nie moge zainstalowac pythona choc czasami mam wiele wolnego czasu ( moja praca to czasami tylko siedzienie i czekanie na alarm ) Ale gdybm mogl np. napisac te linie w jakims notatniku czy czyms podobnym i potem wkleic w te pliki.py ?
pozdr
ksoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 15:38, 13 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Litwini...to sprawa przyszlosci, aczkolwiek bylbym przeciwny. Jednostki bylyby praktycznie te same, za to doszlyby klopoty z umiejscowieniem (Wlk. Ks. Litewskie lezy poza nasza mapa), no i co robilaby armia litewska na Rusi na poczatku powstania Chmielnickiego (pomogla koroniarzom dopiero w 1649)? To wprowadziloby zbyt duzy zamet. Kiedys mozemy o tym podyskutowac, ale na razie to chyba bez sensu- i tak mamy mnóstwo roboty.
Cytat: |
Beleg - nowe drzewko jednostek do konca nie jest nam potrzebne |
Ciesze sie ze mnie popierasz. Dopieszczenie tego drzewka zajelo mi duzo czasu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:10, 16 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Kosciusz napisał: |
Ale nie do konca masz racje ze gra nie chodzi i wiesza sie w mieszanym srodowisku = ja wlasnie wrzucilem items z demka do moda Rome Total dla MandB i wszystko gra - i chodzi extra. Nie ma absolutnie zadnego wieszania.. Bez przerabiania troops,txt - przedmioty sie same pozastępowaly ! Oczywiscie w nieco absurdalnym ukladzie ale jednak..
|
Zgodnie z oczekiwaniami. Items jako nieliczny z modulow nie zawiera odwolan do innych (zazwyczaj). wiec spowoduje crash tylko jesli itemow bedzie mniej niz poprzednio i bedzie proba odwolania do ktoregos itema z konca listy. Nie wyglada to juz tak rozowo w przypadku troops, choc tez mozliwe ze gra troche podziala.
Cytat: |
Czy nie ma jakiegos sposobu aby wpisywac te rzeczy do pyhona np w jakiems edytorku txt a potem to wklejac ? |
Mozesz edytowac zwyklym notepadem nawet. Mozesz tez poszukac jakiegos free edytora ktory ma syntax highlighting do pythona.
Mozesz tez czesciowo zainstalowac go w pracy bez pytania administratora. Skopiuj sobie folder Python24 w domu i przenies do pracy. Wystarczy potem ustawic zmienna srodowiskowa uzytkownika i mozesz odpalac skrypty. Nie bedzie chodzilo Idle, ale po edytowaniu mozesz odpalic build_module.bat zeby sprawdzic czy nie ma bledow.
Cytat: |
Chodzi mi o to ze ja 80% czasu zyciowego spedzam w pracy... |
Tylko 80?
Farciarz ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:02, 16 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Farciaż ? Hmm dobrze wiedzieć że ktoś ma jednak gorzej
OK te podpowiedzi mnie pocieszyły. Natomiast mam jeszcze jedna prosbę..POnieważ umiesz już doczepiac szkielet. w gmaxie -czy moglbys nakresic jakis skromny - tutorial ? Chodzi mi o to że o ile teksture robie w godzine to poprawianie jej aby pasiła do geometri modelu zajmuje mi znacznie wiecej a i tak wiele rzeczy nie wychodzi jak trzeba.. W Gmaxie zacząłem się babrać w UWV ale tam to wygląda dość nieciekawie. Może wiec robić uv pod blenderem a potem doczepić szkielet ?
Poza tym cieżko mi znaleść sensowny tutorial. Jeśli nie masz czasu - to choć wrzuć pare wskazówek.
pozdr
kosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 13:46, 17 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Hmm co zrobimy jesli nie wyrobimy sie z demem przed nowa wersja?
Bo np. ja obawiam sie ze przynajmnej przez jakis czas nie bede mogl pograc w nowa wersje (z pewnych wzgledow...) zakladajac oczywiscie ze mi pojdzie...
A poza tym zauwazylem ze w modach panuje pewnien zastoj... jakby wszyscy czekali na patcha... szkoda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:46, 17 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Kosciusz napisał: |
POnieważ umiesz już doczepiac szkielet. w gmaxie -czy moglbys nakresic jakis skromny - tutorial ? Chodzi mi o to że o ile teksture robie w godzine to poprawianie jej aby pasiła do geometri modelu zajmuje mi znacznie wiecej a i tak wiele rzeczy nie wychodzi jak trzeba.. W Gmaxie zacząłem się babrać w UWV ale tam to wygląda dość nieciekawie. Może wiec robić uv pod blenderem a potem doczepić szkielet ? |
Nawet nie probowalem modelowania i UV w gmaxie. Najlepiej zrobic wszystko lacznie z UV w ulubionym edytorze i wyeksportowac w jakims formacie ktory rozumie Gmax. Moze cos skrobne, ale najpierw chce zrobic z jeden model szkieletowy na powaznie.
[POD]J@$ON napisał: |
Hmm co zrobimy jesli nie wyrobimy sie z demem przed nowa wersja?
Bo np. ja obawiam sie ze przynajmnej przez jakis czas nie bede mogl pograc w nowa wersje (z pewnych wzgledow...) zakladajac oczywiscie ze mi pojdzie... |
Nie sadze zeby wiele sie zmienilo w temacie modeli, a praktycznie do tej pory nic wiecej nie mamy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:44, 20 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Dodalem nowy kawalek skryptu.
Najlepiej opisze to ten [link widoczny dla zalogowanych]
Planuje zeby gracz dostawal ta droga wiekszosc questow, jak rowniez info wywiadowcze typu planowane ataki na zamki itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 16:05, 20 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
No no, jestem pod wrazeniem. Z tym nowym sposobem otrzymywania questów chodzilo o poslanca? Oryginalne i nardzo przydatne, choc niektóre zadania powinny byc jednak odkrywane inna droga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pią 16:20, 20 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Podoba mi sie ten pomysl .Przez to questy beda juz na samym poczatku "inne" od native.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:49, 23 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
FAjne ale hi hi gracz leser ( taki jak ja ) na widok kogoś kto ma dla niego zadanie - zazwyczaj będzie umykał przed gońcem do miasta- a tam taverna, nocka i niech sobie goniec sam wykonuje robote
J/k
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:07, 23 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
To na nic,
Chocbys ukryl sie w knajpie - i tak cie dopadnie ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pon 16:07, 23 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Podejzewam ze Manitas wszystko przemyslal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ja
Chosen Infantry
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland
|
Wysłany: Pon 16:56, 23 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Można dać gońcowi superprędkość- jakieś 20 jednostek tego czegoś co określa prędkość. Albo dać super przyspieszenie takie że najpierw nie ma gońca, naraz bum i zadanie przydzielone:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pon 17:48, 23 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Z tego co widze, to ma juz niezla predkosc - okolo 12, ale chyba przydzielenie 20 nie naruszylo by realizmu, a dalo szanse na dluzsze przezycie;).
No panowie, teraz trzeba wymyslec jakies misje, zeby goniec mial co dostarczac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|