Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 12:28, 24 Lis 2006 Temat postu: NOWA WERSJA M&B |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Nowa wersja gry.
Pytanie- jak wplynie to na naszego moda? Musimy pograc pare dni i zobaczyc czy da sie zaimportowac nasze przedmioty i skrypty, zwlaszcza czy i jak przystosowac nowy system pochew i kolczanów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:03, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jeszcze nie ma nowej wersji modsystemu, wiec nie mozna nic powiedziec jak wplynie nanaszego moda.
Byc moze nowy modsystem wyjdzie w przyszlym tygodniu.
Poki ci o ile sie zorientowalem na forum na TW, jest to chyba najbardziej zabugowana wersja jaka wydano do tej pory. Kolejne update bedzie pewnie kolo miesiaca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pią 16:12, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Dodane jest mnustwo szaderow.Ja juz widze moje strzelby na plecach u piechoty albo bandolet u boku .Trzeba powiedziec ze z tym wszystkim gra nie ma duzo wiekszych wymagan(nie wspominajac o szaderach).
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pią 16:52, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
<jupi> AI wkoncu podczas bitwy nie zachowuje sie jakby miala sraczke:D (po komendzie "hold position") moze to bedzie jakis krok w kierunku formacji...
pozatym bugi, bugi, bugi i zmiana klimatu na mniej mroczny inny hud...
No i te pochwy... wg mnie troche niepotrzebny bajer a zmusza do dodatkowych modeli... ale jak widze nie wszystkie modele je maja - czyli nie sa obowiazkowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pią 16:59, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Bron typu siekerka czy nuz stolowy rzeczywiscie nie ma pochwy bo i po co, ale jakies miecze dobrze rze maja .MI sie to podoba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:42, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
hmm dla mnie nowa wersja to tragedia...wcześniej moglem grac z pelnymi ustawieniami na 40 jednostek bitwe i wszystko ladnie chodzilo.. ( i nawet frapsem moglem filmować ! )
A teraz ...jest masakra..nie moge nawet przejsc sie po zadnym z miast tak strasznie skacze.. Odznaczylem cienie srodowiska, wode i shadery ..ale niewiele to mi dalo.. moge chodzic po miescie i widze ze w zasadzie grafika jest taka sama.. ale bitwa z 5 piratami ....to jest dla mnie masakra..skacze jak cholera....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:53, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jason, udalo ci sie to odpalic na starym gf2mx czy masz juz nowy sprzet?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Sob 14:55, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Niestety dalej stary moze nowy bedzie okolo stycznia...
wogole gra jest teraz bardziej konfigurowalna - mozna wybrac rozdzielczosc ekranu, powylaczac shadery, refleksje na wodzie - ogolnie w tym wzgledzie jest dobrze
a no i sorry jednak troche sie pomylilem z tym AI - dalej nie moze ustac w miejscu ale teraz juz zachowuje sie mniej nerwowo...
PS: mam tez wrazenie ze gra jest lepiej zoptymalizowana - wlaczylem rozdzielczosc 800x600 i w czasie gry wlaczylem cienie i trawe (!!!), liczebnosc wojakow standardowa - 40 i nawet dalo sie grac... ale jesli sie nie przesadzi z ustawieniami to mozna miec niezla wydajnosc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:04, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A jakiej glebi kolorow uzywasz, 16 czy 32?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Sob 15:05, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
32 - ustawienie 16 to juz by bylo przegiecie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:59, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jason możesz mi podać jakiś pattern - wzór twoich ustawień gry ? Mi skacze naprawę przy 5 jednostkach..ba nawet jak sam ide...to skacze..jakbym kulał.... Nie bardzo kapuje co to są te frames.. W starej wersji miałem 120 a teraz nie wiem czy lepiej to zmiejszac czy zwiększac..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pon 16:57, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Hmm no wiesz... wszystko powylaczane co nie jest potrzebne... tak u mnie wyglada zakladka ustawien video (jednak mam glupie wrazenie ze co bym nie ustawil to i tak moja karta nie obsluzy zadnych efektow i efekt bedzie ten sam...)
oczywiscie w zakladce audio wylaczylem muzyke.
a w samej grze to powlaczalem "pernament corps" zeby ciala nie znikaly, dynamiczne oswietlenie zeby gra jakis poziom prezentowala, no i dodatkowe cienie i trawa (chociaz na 6 lvl jak armie juz mialy troche ludzi to wylaczylem) moglem jeszcze o czyms zapomniec ale raczej nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tyrell
Noble
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:04, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem Frames okresla gorny limit klatek, wiec zmiana tego parametru chyba nie za bardzo wplynie na wydajnosc, o ile oczywiscie bedziesz zmniejszal go w dol. Mi bardzo pomoglo wylaczenie filtrowania anizotropowego, jest ono o niebo lepsze od trojlinowego ale niestety starsze karty slabo sobie z nim radza, a nowsze ... obsluguja juz nie tylko szybkie filtrowanie anizotropowe ale i directx 9 no i maja wiecej modulow vertex shader. Niestety najwyzszy czas zmienic karte, bo moj stary radeon 9200 z jednym modulem vertex shader, directx 8 i pixelshaderami w wersi 1 nadaje sie juz tylko do muzeum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:13, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
hmm no wlasnie ja mam wlaczone to co mialem w 7.50 ..wiec to bump maping tez sobie wylacze..i inne rzeczy..jak u jasona..nawet tę wodę włączoną mam..
A to filtrowanie anizotropowe gdzie mogę wyłączyć ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pon 17:28, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
O ile pamietam to ustawia sie juz w samej grze...
Ale kosciusz - ty grasz w nowa wersje? mnie wkurzaly troche te ciagle wywalania, nie dalo sie nawet zarobic na eskorcie karawan...
No i z uporem doszedlem do tego 6 levelu i juz wlasciwie zapomnialem ze gralem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|