Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragonit
Peasant
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:21, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Witam ;D
Czy da się zrobić coś takiego, że podczas bitwy obsługujesz balistę lub coś w tym stylu (jako broń) i strzelasz z tego do ludzi jak np. z łuku? Tylko że nie możesz się poruszać, a jedynie obracać.
Albo czy da się zrobić wieże oblężnicze? Mój pomysł to że mogło by to być jak jazda na koniu z tym że pojawiasz się na szczycie razem z wojakami i jedziesz powoli a jak dotrze do murów to sie zatrzymuje automatycznie i wchodzisz se na mur
I jeszcze jedna propozycja: Można zrobić nową komendę do Husarii i innej jazdy (np. F6 albo 6 po prostu klikasz) że w zwartym szyku (Po prostu że w masie jedzie do przodu) i stara się opuścić włócznie i inne tego typu bronie tak że za pierwszym razem jak na wroga z oddziałem konnicy wpadasz to "taranujecie" tak że każdy robi couched lance? To chyba da się zrobić a byłoby bardzo realistyczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Alatariel
Noble
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PUstka xD
|
Wysłany: Wto 22:44, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
ja jeszcze wróce do tego mojego krzyża bo nie moge sie zdecydowac jakiego typu krzyż zrobić xD podam moze propozycje ;] chodzi mi mniej wiecej o ksztalt
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze raz zaznaczam ze chodzi mi wylacznie o ksztalt krzyza na wszelki wypadek mam juz gotowy nr. 2 i 3 ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alatariel
Noble
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PUstka xD
|
Wysłany: Wto 22:48, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
acha i nie wiem jak wątek muzyczny w modzie sie przedstawia... ja bym np. zaproponowala "Pieśń Jana" z soundtracku "Ogniem i Mieczem" może ktoś już o tym pomyślał nei wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sir Plutek
Peasant
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:48, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
hmmm jeśli znajdę czas, to z chęcią spróbowałbym się tego poduczyć. Ale ostatnio zacząłem swój mały projekcik, więc czasu dużo nie ma. Ale jeśli jest to dosyć proste, to mógłbym spróbować. A co do fabuły, bartek, możesz to rozwinąć, ale stopka moja ma być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:20, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Alatariel napisał: |
ja jeszcze wróce do tego mojego krzyża ;) bo nie moge sie zdecydowac jakiego typu krzyż zrobić xD podam moze propozycje ;] chodzi mi mniej wiecej o ksztalt :)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze raz zaznaczam ze chodzi mi wylacznie o ksztalt krzyza ;) na wszelki wypadek mam juz gotowy nr. 2 i 3 ;] |
Ten pierwszy trąci wczesnym Gierkiem trochę.
Chyba stawiam na nr 2.
P.S. Byla niesmiala dyskusja o watku muzycznym, ale nie ustalilismy chyba nic wiążącego.
Poza tym nie można jeszcze wprowadzić własnej myzyki do moda, tzn, twórcy probowali udostępnic tę możliwośc, ale im nie wyszlo.
Ale w następnej wersji m&b na 90% będzie to mozliwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragonit
Peasant
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:13, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
A moich pomysłów nikt nie skomentował ;p ...
PS: Co do muzyki to przecież co to za problem wstawić nowe piosenki i dać instrukcję jak je wkleić i zmienić plik data by chodziły ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:23, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Dragonit napisał: |
A moich pomysłów nikt nie skomentował ;p ... |
Okej, otóż, są ciekawe, niestety wszystkie one należą do kategorii niemożliwych. Łącznie z tymi które napisałeś w dziale 'weapons'
Cytat: |
PS: Co do muzyki to przecież co to za problem wstawić nowe piosenki i dać instrukcję jak je wkleić i zmienić plik data by chodziły ;D |
Jest to sposób na podmianę mzyki w całym m&b, nie w modzie, a o tym tutaj rozmawiamy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragonit
Peasant
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:02, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ok, będę dawał realniejsze pomysły ;p
A może by tak nieruchome tarcze z otworami strzelniczymi (takie jak w twierdzy, wiesz) że za nimi możesz stać i strzelać przez otwory Podobnie by można było zrobić statyczną wieżę oblężniczą (Że po schodach na górę jak w zamku i z niej strzelasz ).
Co do muzyki to może to jedyne rozwiązanie, ale skoro mówisz że niedługo następna wersja w której będzie to możliwe to zobaczymy ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pon 22:30, 30 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Zaczalem robic maly, kamienny kosciol, jednak ze materialow mialem dosc malo nie bylem pewny czy dobrze robie, dlatego zamieszczam wstepne screeny. Pasowalby taki? Model we wstepnej fazie produkcji...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:21, 01 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Wyglada spoko,
Zmienilbym tylko jednak zwienczenie glownej wiezy na czworokatne, kolo tu raczej nie pasuje.
Screeny nie daja pewnosci, ale byc moze masz blad na styku kalenicy dachu i glowniej wiezy. Jezeli tak, to aby vertex znalazl sie na jakiejs plaszczyznie sluzy funkcja INTERSECT.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 15:21, 01 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Tak, niestety dobrze widzisz, troche sie wczoraj z tym meczylem, bo wyszedlem juz z wprawy przy modelowaniu i zupelnie nie mialem pomyslu jak z bryly glownego budynku wyciagnac ta wieze... i wyszlo tak troche glupio ale nie jest zbyt widoczne.
Ok zrobie kwadratowe zwieczenie glownej wiezy (nawet na poczatku takie bylo, ale doszedlem do wniosku ze zapatrzylem sie nie na ten kosciol co trzeba i na poczatku wygladal jak sredniowieczny drewniany...
jeszcze jedno : nie wiesz moze co moge zrobic, zeby cienie sie tak glupio nie rozkladaly?
[link widoczny dla zalogowanych]
PS: nie bardzo rozumiem jak dziala ta funkcja intersect, urzywa sie ja do jednego czy wielu vertexow?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:35, 01 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Zeby cienie wygladaly normalnie wystarczy zaznaczyc ostre krawedzie jako HARD i striangulowac mesh. Ale to sie robi dopiero po oteksturowaniu modelu, wiec na razie sie nie przejmuj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alatariel
Noble
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PUstka xD
|
Wysłany: Wto 16:12, 01 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
mam juz ten krzyż długooo gotowy tylko mam problem z wsadzeniem go do gry jakby ktoś mógł pomóc/wytłumaczyć to byłabym wdzięczna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 16:26, 01 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ok, no to go juz chyba bede texturowal?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:09, 01 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Pamietaj tylko ze ostre krawedzie powoduja rozciecie na unwrapie, dlatego pisalem zeby ustawiac ostre krawedzie dopiero po oteksturowaniu.
Z drugiej strony mozna je wykorzystac do unwrapowania, jezeli sie wie co sie robi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|