Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alatariel
Noble
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PUstka xD
|
Wysłany: Wto 20:18, 01 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
arrrgh i nikt mi nie pomoże?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 20:26, 01 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
mam juz ten krzyż długooo gotowy tylko mam problem z wsadzeniem go do gry Very Happy jakby ktoś mógł pomóc/wytłumaczyć to byłabym wdzięczna Smile |
jesli chcesz zobaczyc jak wyglada w grze, to mozesz go podmienic z jakims istniejacym modelem, i pozniej wstawic w edytorze gry,
A podmiana jest wlasciwie bardzo prosta - robisz poprawny model, i reszta to juz kwestia dobrego opanowania brf editora - zamieniasz texture na format .dds, wstawiasz do folderu "textures" w modzie lub w native (rob backupy!) jako np. "undeadbody.dds" mozesz spokojnie podmienic ta texture bo jest nieurzywana w grze, wtedy odpalasz odpowiednie archiwum brf (weapons czy cus) i importujesz .obj swojego modelu, po czym nadajesz mu odpowiednia texture (wczesniejsza "undeadbody.dds") po czym nadajesz nazwe podmienianego przedmiotu i klikasz enter... teraz zostalo juz tylko usunac podmieniany model.
Jak widzisz do brf musisz miec model w formacie .obj. Jesli urzywasz wingsa3d to bierzesz export model-->.obj
PS: w razie czego masz moje gg w podpisie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:53, 01 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Alatariel napisał: |
mam juz ten krzyż długooo gotowy tylko mam problem z wsadzeniem go do gry :D jakby ktoś mógł pomóc/wytłumaczyć to byłabym wdzięczna :) |
Opis procesu jest tu: http://www.withfireandswordmod.fora.pl/viewtopic.php?t=70
popróbuj powalczyć z wsadzeniem go do brfa, w razie dalszych problemow, pytaj o szczegoly.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alatariel
Noble
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PUstka xD
|
Wysłany: Śro 9:17, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
tekstura DDS - OK
kopiowanie tesktury do Textures - OK
dalej już sie gubie xD
"po czym nadajesz mu odpowiednia texture (wczesniejsza "undeadbody.dds") po czym nadajesz nazwe podmienianego przedmiotu i klikasz enter... teraz zostalo juz tylko usunac podmieniany model."
Texture to niby mam... ale gdzie ja mam podac nazwe podmienianego przedmiotu? używam brf edit jakby ktoś pytal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:08, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Najlepiej sproboj na poczatek wciagnac sam model i przydzielic mu jakies materialy z podstawowej wersji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Śro 10:58, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Skoro wzielas sie za podmienianie, to pamietaj ze nie mozesz wprowadzac zadych nowych nazw textur - zastap texture "undeadbody.dds".
co do brf editora - Na [link widoczny dla zalogowanych] screenie zaznaczylem czarnym kolorem miejsce gdzie musisz wpisac nazwe, a na niebiesko miejsce gdzie musisz znalezc material (texture) undeadbody jesli to ja wczesniej podmienilas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alatariel
Noble
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PUstka xD
|
Wysłany: Wto 13:05, 08 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
OK skończone przesyłam screena jak obiekt wygląda w grze jeśli jest za duży bądź za mały to prosze mówić
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:51, 08 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Formalnosciom stalo sie zadosc, witamy w gronie developerow.
Krzyzyk jest spoko, mam jednak dwie uwagi:
- Nie widze cieniowania, moze to byc problem z ustawieniami materialu, lub ostre krawedzie nie sa ustawione jako ostre. - Jakiego programu uzywasz do modelowania? Jezeli Wings to moge pomoc, innych nie znam.
- Zmniejszylbym troche skale tekstury.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alatariel
Noble
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PUstka xD
|
Wysłany: Wto 16:57, 08 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
wings oczywiście To jeśli mógłbyś pomóc to 2477780 moje gg Jasona już nie będę męczyć xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:56, 08 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
OK, rzadko jestem na gadzie, ale temat jest bardzo krótki:
1. Przechodzisz w tryb edycji krawedzi (klawisz E)
2. Zaznaczasz krawedzie ktore maja byc ostre
3. Prawy klawisz myszy -> HARDNESS -> HARD
To tyle, jeżeli chcesz obejrzec cieniowanie jescze w wingsie, uzyj ikony w lewym gornym rogu, albo klawisza TAB. Model powinien byc ladnie kanciasty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alatariel
Noble
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PUstka xD
|
Wysłany: Śro 13:37, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Zrobione teraz wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
ZNalazlam bład w demie xD screenshot w linku poniżej
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to karczmarz w ubraniu kobiecym xD
Oba obrazki są mało wyraźne, ponieważ starczyło mi miejsca tylko na gify...
ech fajnie by było gdyby mod był jednak w wersji polskiej... brakuje mi np. zwrotów: waść, waćpan czy też polskich nazw miast i jednostek... i tak mało który gracz anglojęzyczny będzie w to grał... no ale cóż już wasza wola
Acha ijeszcze jedno czuję się oburzona! gdzie możliwość grania postacią kobiety no wiecie co równo uprawnienie chyba mamy no nie? (Chociaż sowją drogą i tak jeszcze nie grałam nigdy kobietą xD )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:23, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Alatariel napisał: |
Zrobione ;) teraz wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
O to chodzilo ;), zaloz sobie prosze jednego brfa i wrzucaj do niego wszystkie swoje modele, tak bedzie latwiej dojsc z tym do ladu pozniej.
Cytat: |
Nalazlam bład w demie xD screenshot w linku poniżej ;)
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to karczmarz w ubraniu kobiecym xD |
Coz, nikt nie jest doskonaly, trudno dzis o normalny personel ;)
Cytat: |
nie by było gdyby mod był jednak w wersji polskiej... brakuje mi np. zwrotów: waść, waćpan czy też polskich nazw miast i jednostek... i tak mało który gracz anglojęzyczny będzie w to grał... no ale cóż już wasza wola ;) |
A nie, nie ma zadnych przeszkód, wystarczy ze ktos to ladnie napisze po polsku i bedzie polska wersja.
Cytat: |
szcze jedno czuję się oburzona! gdzie możliwość grania postacią kobiety :evil: no wiecie co :P równo uprawnienie chyba mamy no nie? :D (Chociaż sowją drogą i tak jeszcze nie grałam nigdy kobietą xD ) |
Nie mam nic przeciwko kobietom, powod ze nie ma takiej opcji jest prozaiczny: nie ma jeszcze fabuly dla kobiety (z tego samego powodu nie ma opcji grania kozakiem).
Ale jak zwykle, wystarczy ze ktos napisze ladną fabule dla kobiety (lub dla kozaka) i bedzie ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alatariel
Noble
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PUstka xD
|
Wysłany: Śro 18:21, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
ufff... a ja myślałam, że nei będzie można grać kozakiem
PS. fabuła w demie kończy się na bronieniu wsi granicznych? bo nie wiem czy dalej się pałętać czy już wykonywać misje takie jak w nativie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Alatariel
Noble
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PUstka xD
|
Wysłany: Śro 20:50, 09 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
kolejny błąd... przy misji którą dostajemy od kupca i w której trzeba uwolnić dziewczynę z rąk bandytów można tylko zapłacić im pieniądze... w Nativie można było nie płacić pieniędzy i rozpocząć walkę, a tutaj gdy wybieramy tą opcję pojawia się tylko "Leave"
Dopisze coś tutaj bo nie chcę pisać 3 postów pod rząd
NA czym stanęły ustalenia co do fabuły gry?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:41, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
No niestety, na dzien dzisiejszy obrona wsi to juz koniec. Cos nie mam ostatnio weny (nie mowiac o wolnym czasie :/).
Jezeli chodzi o misje z dziewczyną, jest ona w modzie dlatego ze nie zostala jeszcze skasowana - zamiast zaczynac od zera stopniowo zastepujemy elementy nativa swoimi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|