Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin
Peasant
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:58, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
1.I co jednak niewszysy husarze maja skrzydła ? Powiedzcie mi ile osob wie o tym ze niebyly obowiazkowe ? z zreszta to ze niebyly obowiazkowe to wcale nieznaczy ze znalazł sie husarz bez skrzydeł.
2.Wiem ze pierwsza bron pala byla niezbyt skuteczna ale z filmiku widze ze jest chyba mniej celna niz kusza, pomyslcie, jesli karabiny byly mniej skuteczne niz kusze to kto by sie zbrojil w bron palna ?! ktora byla paro krotnie drozsza niz kusza. Reszta MIÓD. tylko zeby byla muzyka klimatyczna , cos w stylu tej z filmiku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:21, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
No wlaśnie ....bez nowego module system chyba nic nie zdziałamy...
Ja mam wpisane Items.txt i połowe troops.txt i mam nadzieje ze do tego nowego module uda mi się choć coś wkleić... ale cholera wie...
Marcin : Na razie mamy nieskończone modele husarii wiec akurat nie specjalnie wdajemy się w tematy jakie i gdzie skrzydła się ma lub nie..
Broń palna natomiast jest malo skuteczna bo taka jest to własnie gra... Po prostu MOUNT .... Koń rządzi.. Broń palna ma jakąś skuteczność przeciwko piechocie - czasami się zdarza że przeciwnik zostaje wyrżnięty zanim zdoła dojsć ...Wszystko zalezy od terenu...na bardzo płaskim terenie.. ludzie zaczynają ostrzał celów z daleka..daje to jakieś 3-4 salwy z muszkietu... W terenie górzystym strony moga podejśc się bliżej i wtedy już zostaje mało czasu na ostrzał..
nIestety nie ma się wplywu na to do kogo oni celują....a celują do najbliższego..( choć przeciwnicy głównie do gracza...
Gdy przeciwnik ma konnego - nasi walą do niego a on się kręci dookoła, wtedy piechota podchodzi w ogole nie ostrzeliwana i masakruje naszych muszkieterów ... NIe sądze zabardzo aby można tu było coś poradzić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marcin
Peasant
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:08, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Pytanie niedotyczace modu : Czy ma ktos jakies informacje o M&B on-line ? albo chociarz zna patcha /moda dzieki ktoremu mozna graac na sieci ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:01, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
M&B nie ma żadnego trybu online, na razie nie ma go nawet w planach.
Mnóstwo informacji na temat podstawowej wersji gry znajdziesz na oficjalnym forum
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marcin
Peasant
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:04, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Mysle ze w waszym modzie powinniscie dodac jeszcze pare slotow na bron (jesli potraficie), bo np. husarz:
szbla,koncerz,kopia,pistolet (lub 2) + ammunicja, co daje 5 lub 6 slotow.
(w książce Dzieje wojska polskiego jest ilustracja na której widac kawalerzyste z chorągwi pancernej który jest uzbrojony we wlucznie,pistolet,(+ammunicja)luk(+ammunicja)szble i tarcze. co daje 7 itemkow(!)))
Niewiem jakie macie mozliwosci ale czy niebylo by piekne gdyby przy duzym speed bonusie szabla sie roztrzaskiwala ? i trzeba by bylo wtedy zza pasa wyjac nadziak lub cos w tym stylu. Albo lamanie sie kopii przy szarzy (co czesto sie zdazalo)! to dopiero by dalo klimat i smaczek ! Jesli da sie zrobic wiecej slotow to strata jednej broni nibyla by tak bolesna. W któryms z innych modow widzialem ze byl dodatkowy slot. (5ty). Jesli da sie dodac 1 to chyba da rade 2 czy 3?
Marzy mi sie równierz (ale niedacie pewnie rady, gdyby to bylo takie latwe tworcy M&B sami by to zrobili) aby dalo sie podnosic z ziemi bron ktora lezy obok trupa, jesli to by sie udalo to mozna by rowniez wprowadzic opcje wytracenia broni brzeciwnikowi ( np. jesli masz duzo sily , lub duzy speed bonus) wtedy łamanie sie szbli niebylo by tak bolesne.
Szczeze mowiąc to wątpie zebyscie byli takimi specami, ale mialem potrzebe napisac o moich marzeniach zwiazanych z M&B. Moze cos pokombinujecie, chociarz te sloty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:52, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Technicznie jest to możliwe, wystarczy włamać się do biura Ikisoft w Ankarze i wykraść kod, lub jeśli są na tyle głupi aby trzymać kod podpięty do sieci można przeprowadzić atak na serwery.
A poważnie, nic co napisałeś nie jest możliwe do wykonania. Nie przypadkiem podałem link do oficjalnego forum gdzie na wszystkie te pytania odpowiedz była udzielana po wielokroć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:53, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Nawet gdyby się tak dało to byłby badziew...bo :
Gdy nie określasz żeby jednostka była range ( strzelec ) i dajesz jej broń palną to niby ma ona wolną rękę - używa albo nie używa .... a jak używa to na całego... Była mowa o tym aby konnym dać po 5 nabojów ...ok ...ale to i tak zrobilo by z husarii caracole.. - najperw strzelają a potem jadą.... A chyba nie o to chodzi.. To że husarz miał dwa colty to wiemy... ale gra ma swoje zasady i jak chcemy aby husaria jechała z lancami to w ogołe nie może mieć colta za pasem. Mozna zrobić jednostkę np. husarz zwiadowca z coltem i dodawać ją pojedyńczo do war parties.. Podstawowa husaria winna mieć jednak tylko broń białą i obawiam się ze tylko lance.. Bo nie ma chyba headeru "guaranted_polearm".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:24, 17 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Wrzuciłem mini demko działające z nową wersja.
Zmienia ono zachowanie hitpointów, do pewnego stopnia ma symulowac efekt zmęczenia, a mianowicie:
- Są 2 paski hitpointów: chwilowy i długotrwały (na ekranie widzimy tylko chwilowy)
- hitpointy chwilowe regenerują się w tempie 20% / 2 sekundy
- otrzymane obrazenia nie mają bezpośredniego wplywu na hitpointy dlugotrwale.
- hitpointy dlugotrwale zmniejszaja sie w przypadku gdy walczący otrzyma cios, w tempie (dlugotrwale - chwilowe) * 20% / 2 sekundy.
Efekty:
- Bardziej zacięte starcia
- Technika podjazdowa, i 'dziobanie' przeciwnkia co jakis czas za kilka hp nie sprawdza się już
- mniej przypadkowych urazów
- zmniejszenie skuteczniości łuczników
- zmniejszenie skuteczności jazdy przeciwko piechocie.
- wzrost znaczenia piechoty
Link jak zwykle w Komitecie.
Prosze o uwagi i opinie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pon 9:56, 18 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Calkiem to ciekawe.Aczkolwiek player jest teraz trudniejszy do zabicia.
Rozumiem ze pasek chwilowy jest jakby nasza oslona paska dlugotrwalego?
Jest tez problem z tym ze nie widzimy tego dlugo trwalego.Nie wiemy na co mozemy sobie pozwolic podczas bitwy.Myslisz ze da sie umiescic dwa paski??
Jednak zeczywiscie sprawdza sie przy przypadkowych ciosach.Jesli ktos nas musnie nie odbije sie to na zyciu tylko na naszej wytrzymalosci.
Oglonie mysle ze jest to dobre, ale moglo by byc lepsze i miec wiekszy sens gdyby dalo sie to podpiac do poziomu lub naszej np sily.Da sie cos takiego zrobic?Np na poziomie 1 ,5%/co 2s.
Albo jesli sie da dorobic nowa umiejetnosc w tabeli srodkowej umiejetnosci, lub tam podpiac do tej umiejetnosci dodajacej hp.
Np na poziomie 1 wspolczynnik tej wytrzymalosci wynosi 1%/2 sec .tam ta umijetnosc dodaje po +2 do hp i ewentualnie zwieksza o +2% wytrzymalosc.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:24, 18 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Acha, byc moze nie powiedzialem tego wprost, ale zmiana dotyczy wszystkich, nie tylko playera.
Poza tym sila oddzialywania tej zmiany jest posrednio zalezna od siły, w tym sensie ze im wiecej sily tym wiecej HP
2 scenariusze:
- gosc ma 40 HP, dostaje za 10.
po 2s odzyskuje 30*0.2 = 6 hp
- gosc ma 60 HP, dostaje za 10
po 2s odzyskuje 50*0,2 = 10 hp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pon 11:43, 18 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
No tak.W takim razie jak dla mnie bomba.Nie wiedzialem ze jest to tak rozwiazane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 16:47, 18 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Wyglada obiecujaco, ale nie bede wydawal opinii zanim nie zagram. Tylko czy to nie spowoduje zmniejszenia realizmu? Jesli co chwila przeciwnik i gracz beda odzyskiwali punkty, starcie np. 40 na 40 ludzi bedzie trwalo wieki. Poza tym glówna bronia jazdy bylo wlasnie rozproszenie piechoty, a nastepnie docinanie po kolei kazdego z przeciwników. Z drugiej strony, w MB nie mamy ani morale, ani formacji, które normlanie zabezpieczalyby przed takimi atakami, wiec moze to i dobrze.
Dziala to z najnowsza wersja?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 18:07, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Musze przyznac, ze pomysl ciekawy - bitwy staly sie dluzsze, a nasi kompani nie gina juz tak szybko... to wazne bo w naszym modzie ludzie gineli bardzo szybko.
Mala wada jest to, ze gra wydaje mi sie o wiele latwiejsza - pogralem chwile 2 - levelowa postacia i np. w samotnej walce z 8 bandytami wlasciwie nie stracilem ani jednego hp - pasek chwilowy bardzo szybko sie odnawial, wg mnie troche za szybko. No, ale tak moze byc tylko w podstawce bo nasz mod jest o wiele trudniejszy - bron palna zadaje bardzo duze obrazenia wiec to moze bedzie cos co zbalansuje gre... ale dopoki sie tego nie przetestuje, ciezko stwierdzic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 1:12, 16 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Kolejna wersja przejsciowa, nazwijmy ja 8_02, jest do sciagniecia w Komitecie.
Zapraszam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:21, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Panowie,
pisalem ze byc moze w tym tygodniu wrzuce kolejna wersje, ale z powodu fali grypy mialem taki zapieprz w robocie ze sie nie dalo.
Mimo to niewiele brakuje, jeden enpec do napisania dialogow i okodowac ostatnia rundke messengera. Jak dobrze pojdzie jeden w miare wolny wieczor powinien wystarczyc aby to skonczyc.
P.S. Aqtai zgodzil sie byc konsultantem od jezyka angielskiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|