Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:54, 18 Wrz 2006 Temat postu: Nowe demo developerskie: 8_04 |
|
|
Postanowlem wypuszczac co jakis czas nowe wersje do testow.
Wszyscy zainteresowani powinni juz wiedziec gdzie pobrac.
Nowe dodatsy:
- wioska i oboz Koscia
- miasto Jasona
- 2 nowe fakcje, polish i tatars
- 2 nowe zwalczajace sie wzajemnie partiesy: luzne kupy i pancerni
- troche sprowadzilem na ziemie bron miotana, tzn lucznicy beda czesciej pudlowac, a oszczepy nie lataja juz z predkosciami naddzwiekowymi.
- bardziej skuteczni chlopi
- mozliwosc wykonywania pchniec szabla
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Manitas dnia Pon 21:48, 09 Kwi 2007, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:13, 19 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
ja się tylko przejechałem po mapie i jestem miło zaskoczony rozmową z Vagir war party - jakies nowe triggery ! FAjnie to się zapowiada ... mam jednak pytanie - czy nie będzie można zagrać w ogole po stronie kozackiej ? Trochę szkoda by było robić tylko grę jedną stroną....
pozdr
kosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 12:57, 19 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Pancerni jako frakcja? Hmmm...Zaplanowalismy przeciez 4 frakcje "rozbójnicze"(Hajdamacy-"Niezalezni" Kozacy, Rezuny- zbutntowani chlopi, Czambuly- Tatarzy i Kupy Swawolne- nieoplceni zolnierze).
Dobrze ze pierwsza wersja jest juz do sciagniecia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:23, 19 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Kosciusz napisał: |
ja się tylko przejechałem po mapie i jestem miło zaskoczony rozmową z Vagir war party - jakies nowe triggery ! FAjnie to się zapowiada ... mam jednak pytanie - czy nie będzie można zagrać w ogole po stronie kozackiej ? Trochę szkoda by było robić tylko grę jedną stroną....
pozdr
kosc |
OOps, wyglada na to ze trafily tam pozostalosci z innych modow, usune to w nastepnej wersji. Ale tak, mozna wydawac proste rozkazy wojskom na mapie i bede chcial zeby taka mozliwosc byla we wfasie.
Co do gry po stronie kozackiej - jestem za, zeby gdzies na poczatku gracz mial okazje podjac decyzje czy przechodzi na strone kozakow.
Beleg napisał: |
Pancerni jako frakcja? Hmmm...Zaplanowalismy przeciez 4 frakcje "rozbójnicze"(Hajdamacy-"Niezalezni" Kozacy, Rezuny- zbutntowani chlopi, Czambuly- Tatarzy i Kupy Swawolne- nieoplceni zolnierze). |
Pancerni naleza do frakcji 'polish', nie widac tego bo gra nie wyswietla nazwy frakcji na oddzialach, jezeli to bardzo przeszkadza mozna zaszyc im fakcje w nazwie, np polish armored czy cos.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 14:29, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Pancerni naleza do frakcji 'polish', nie widac tego bo gra nie wyswietla nazwy frakcji na oddzialach, jezeli to bardzo przeszkadza mozna zaszyc im fakcje w nazwie, np polish armored czy cos. |
Po prostu pancerni powinni byc tylko jednym z oddzialów koronnych- tak jak husaria, piechota, etc. Tak jak widnieje na drzewku troop types. Ale jesli zostali zrobieni w celach testowych to ok.
Frakcje proponuje nazwac:
1.Korona (Crown) lub Polacy(to 1 lepsze)
2.Crimean Khanate
3. Powstancy kozaccy (Cossack rebels)
Dla Polaków mozna, w zaleznosci od wielkosci danej "party", uzyc terminów:
-poczet (do kilkunastu ludzi)
-choragiew (do kilkudziesiecu, np. 40)
-pulk (najwiekszy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:58, 21 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Mikroskopijny update:
- most Jasona
- Jako demonstracja mozliwosci trybu Edit Mode - nowa scena Czernobyl/Saltmine. Uwaga, wchodzic tylko przy ladnej pogodzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:38, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Wlasciwie nie ma nic nowego ciekawego,
Nawet nie wrzucalbym na serwer, ale w ten sposob przenosze sobie pliki pomiedzy miastami.
jest kawalek zamku, mozna go sprobowac zdobyc. (ale sie raczej nie uda, potrzebujemy nowe rampy, bo debilne AI z nich spada).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 1:25, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
O ! Ja na pewno wyproboje - ale czy wystarczy jak wrzuce sobie tylklo triggers + scripts ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Wto 9:45, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Co do ramp to mozna dac na bokach te barjery i powinno byc okey, albo nowe szersze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:24, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Kosciusz napisał: |
O ! Ja na pewno wyproboje - ale czy wystarczy jak wrzuce sobie tylklo triggers + scripts ? |
Niestety nie,
Ale no problem, zaladowalem tez nowa matryce, tam gdzie zawsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 12:27, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Moglby mi ktos przypomniec link do tego dema na PW? bo tak sie zlozylo ze juz nie mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:02, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Zapomnialem ze jest wstepnie mozliwosc zeby sie w zamku bronic, tylko w celach testowych wiec procedura jest dziwna:
po zdobyciu zamku trzeba sie w nim przespac.
od tego czasu jezeli w ciagu 5 gamegodzin dasz sie zaatakowac gdziekolwiek na mapie - bedziesz bronil zamku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:12, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
To prawie tak jak w modzie DIONISJA...ale tam jest nawet tak że masz inzyniera ktory ci buduje zamek gdzie chcesz.... Może chcesz dla porownania matryce tego moda ? Ja ja mam bo facet dal ja do publicznego dostepu ?
pozdr
kosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:38, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Niekoniecznie, z tym module systemem jest tak ze latwiej napisac skrypt od podstaw, niz dostosowywac obcy skrypt do wlasnych realiow.
Z drugiej strony pomysl z inzynierem budujacym zamek gdziekolwiek jakos mi nie lezy.
Ostatnio zainspirowaly mnie prace Jasona i Bartusia nt. armat - mam pomysla dot. oblezen:
- oblezen dokonuja oddzialy spawnowane specjalnie do tego celu. roznia sie od innych tym ze maja armaty (moga tez miec ikone armaty na mapie).
- po dotarciu w poblize miasta, oddzial staje i zaczyna sie faza ostrzeliwania murow, po uplywie pewnego czasu (dzien, dwa, wiecej?) jedna z sekcji murow fortecy runie, umozliwiajac atak piechurom - wtedy nastepuje wlasciwy atak na miasto.
- faze ostrzeliwania mozna przerwac atakujac oboz oblezniczy, podczas walki na mapie beda armaty strzelajace do murow znajdujacych sie gdzies daleko, oraz prowizoryczne umocnienia, jakies waly ziemne, palisady itp - zeby nie bylo zbyt trudno rozgromic.
to tyle, co myslicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Śro 20:58, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Pomysl genialny i nowatorski - nikt jeszcze czegos takiego nie zrobil. Ale boje sie myslec ile trwalo by tworzenie tego... Na pewno jesli by to wypalilo bylibysmy jednym z lepszych modow - ale ubolewam nad tym ze nikt inny nie moglby nam pomoc ze skryptami - na poczatku kilka osob sie do tego zglosilo i jak do tej pory tylko manitas sie tym zajmuje tak byc nie moze, skoro mamy takie ambitne plany...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|