Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 10:19, 14 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Co do wyposażenia: od historyków oczekuję propozycji jakie wyposażenie z oryginalnej gry pasuje do poszczególnych rodzajów jednostek - potem będziemy je stopniowo wymieniać na własne.
|
Manitas, jak skoncze bohaterów wezme sie za to. Jak mówil Kosciusz, z oryginalnej gry zostanie niewiele- glownie bronie chlopskie, jak kosy, cepy etc. (a propo cepa- da sie zrobic tak aby czesc broni byla ruchoma?).
Natomiast D&M oferuje nam bardzo wiele-moze nie w dziedzinie szabel (jest tam sporo róznych "cussacków", czyli plebejskich kordów, nie uzywanych w Polsce), natomiast co do uzbrojenia zachodniego-smialo moznemy brac modele (palasze, miecz dwureczny-jest ich tyle ze az trudno wybrac). Podobnie z Khirgitami- maja pare rewelacyjnych czapek, idealnych dla Tatarów. Przygotuje szczególowa liste.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Alex
Założyciel
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:19, 14 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Manitas napisał: |
Nie wiem, wywala jakieś assertion.
Przy okazji, czy ktoś widzi polskie znaki w moich postach? |
:/ Szkoda bo troche się nameczyłem z tą mapką... U mnie normalnie działa :/ Noi jest chyba bardziej realistyczna pod względem terenu (stepy itp.)
Spróbuj z tym :http://rapidshare.de/files/33069322/mapa.rar.html
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:02, 16 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Witam dostałem matryce od Matijasa i już mam pewną prośbę - czy moglibyścię ją już upgreadować ? Tzn - zmienić strony na polske i kozacy oraz wrzucić nazwy jednostek ( i tak to trzeba zrobić więć lepiej juz teraz )? Ja chce już bowiem uzbrajać powoli jednostki i jak sądze potem będzie problem bo całe pliki troops będą do wyrzucenia i zabawa we wrzucanie broni będzie od nowa. A ja w ten sposób będę mógł też na matrycy wywalać powoli to wszytko co średniowieczne i zalega w sklepach
( przez to b. cieżko sie poruszać po pliku items. )
Wówczas jak rozumiem mogłbym dostać tylko pliki troops.txt i parties.txt ? Po za tym z tą mapą cieżko mi się bardzo cokolwiek testuje - nie wszystko się miesci w skrzyni zendar więc ja już ubieram bandytów dla testu - ale na tej mapie NIE MA BANDYTÓW !
Aby przetestować jedną rzeczy musiałem ganiać 4 dni dokoła mohylew i dalej nikogo nie spotkałem ( atak obozu nic nie daje bo zabiajają mnie na odległość )
CZy można to zmienić ? Autor mapy chyba może dorzucić parę spownpointów dla rabusiów i wysłać mi plik map.txt i parties.txt ?
Ja bym chciał abyśmy za góra dwa tygodnie wydali jakąś wewnętrzną wersje alpha. POtem po debacie zmienimy szczegóły.
Aha - bardzo ładny pancerz husarski widziałem na forum M I b - zrobił go jakiś dżentelmen na T.... Czy moglibyście go załatwić od niego ?
pozdrawiam
KOSc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 14:36, 16 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Drezwka zolnierzy sa w odpowiednich topicach, polskie i tatarskie juz gotowe. Tylko Kozacy wymagaja pewnych zmian. Postaram sie to zrobic jak najszybciej ale ostatnio mam strasznie malo czasu.
Bohaterów dam na poniedzialek lub wtorek wraz z questami, ponadto spisuje liste broni z vanilii i D&M które sie nam przydadza.
Co do rozbójników to sa juz gotowe 4 "frakcje", w odpowiednim topicu.
EDIT:
Przewidzialem takie "frakcje"rozbójnicze:
1)Rezuny - paesant mob, which fouht with everyone (sometimes even with Chmielnicki's Cossaks). Paesant troops including "czern" with primitive weapons- hooks, sticks etc. Weak, but numerous enemy.
2)Hajdamacy- cossack bandits dwelling in stepps. Better armed, with fire weapons, but still only bandits.
3)Czambuly tatarskie- Tartars that didn't undergo to noone, even Crimean Khanate (in fact, they constantly made small expeditions, which made Ukraine "burning border"). Generally light cavalry, mainly archers.
4)Kupy swawolne- unpayed soldiers, mercenaries and common bandits. Dangerous, some armed with fire weapons. Usually experienced soldiers. Such host were trouble for Rzeczpospolita.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Sob 16:07, 16 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Aha - bardzo ładny pancerz husarski widziałem na forum M I b - zrobił go jakiś dżentelmen na T.... Czy moglibyście go załatwić od niego ? |
O ile wiem, Alex nawiazal z nim kontakt, i posiada ten pancerz u siebie, wiec pewnie i mamy zgode na uzycie. Trzeba go jednak sporo popoprawiac bo ma bardzo duzo poly i za bardzo wiesza kompa (np. ja mam gf mx 400 wiec pewnie nie mogl bym dobrze se pograc )
No i wypadalo by sie dogadac z nim, skoro potrafi robic ladne pancerze to moglby nam cos jeszcze zrobic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:35, 16 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
No to panowie - postarajcie się o te dwie sprawy - bo to nam zaoszczędzi trochę czasu. Ja dalej pracuje nad strojami - które ciągle idą mi mozolnie. Nie mam czasu się uczyć Gmax ale to nie ma znaczenia - z Gmaxem czy bez - malowanie textury to dla mnie mordęga. Aha ja robie czapki po swojemu- Manitas rzeczywiście zrobił fajny patent - łącząc czapkę z szabelką przez co wygląda b. fajnie - i nawet na koniu nie ma jakiś strasznych przeinaczeń ( szabla trochę wchodzi wówczas w togę ale i tak jest bosko ) i ja może zrobię parę podobnych rzeczy ale większość będzie bez tego ( bo nie mam czasu ) potem można będzie najwyżej już bawić się szczegółami i takie patenty dodawać.
pozdr
kosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:42, 17 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Cześć,
Każdy z aktywnych uczestników powinien już dostać na pm link do serwera gdzie będę wrzucał kolejne wersje moda, jeśli ktoś nie dostał proszę o kontakt.
Kosciusz napisał: |
Witam dostałem matryce od Matijasa i już mam pewną prośbę - czy moglibyścię ją już upgreadować ? Tzn - zmienić strony na polske i kozacy oraz wrzucić nazwy jednostek ( i tak to trzeba zrobić więć lepiej juz teraz )? Ja chce już bowiem uzbrajać powoli jednostki i jak sądze potem będzie problem bo całe pliki troops będą do wyrzucenia i zabawa we wrzucanie broni będzie od nowa. A ja w ten sposób będę mógł też na matrycy wywalać powoli to wszytko co średniowieczne i zalega w sklepach
( przez to b. cieżko sie poruszać po pliku items. )
Wówczas jak rozumiem mogłbym dostać tylko pliki troops.txt i parties.txt ? |
To co wyslalem to wlasciwie nie jest matryca, tylko rezultat jej istnienia - skompilowana wstępna wersja moda do celow testowych.
Matrycą jest zbiór plików pythona, którą będę udostępniał tym, którzy zechcą pisać skrypty w oficjalnym edytorze.
Pisalem juz dlaczego Unofficial Editor nie nadaje sie do naszych celow i nie bedziemy go uzywac, z tego samego powodu edytowanie plikow .txt to strata Twojego czasu, dlatego ze po kazdej kompilacji sa one nadpisywane.
Cytat: |
Po za tym z tą mapą cieżko mi się bardzo cokolwiek testuje - nie wszystko się miesci w skrzyni zendar więc ja już ubieram bandytów dla testu - ale na tej mapie NIE MA BANDYTÓW !
Aby przetestować jedną rzeczy musiałem ganiać 4 dni dokoła mohylew i dalej nikogo nie spotkałem ( atak obozu nic nie daje bo zabiajają mnie na odległość )
CZy można to zmienić ? Autor mapy chyba może dorzucić parę spownpointów dla rabusiów i wysłać mi plik map.txt i parties.txt ? |
Wszystkie spawnpointy sa tam gdzie byly i ostatnio kiedy sprawdzalem rabusie spawnowali sie zgodnie z przewidywaniami.
Nie moge tego zweryfikowac bo nie moge odpalic M&B tutaj.
Jak bys mogl sprawdz to w sposob nastepujacy:
- przed uruchomieniem zaznacz w opcjach 'cheat mode'
- na poczatku gry przespij dzien i noc w mohylewie (triggery spawnujace uruchamiaja sie co kilkanascie godzin)
- na mapie wcisnij (Ctrl + 'T') - nieograniczone pole widzenia, i pojezdzij po mapie. Jezeli nie zauwazysz zadnych bandytow to znaczy ze cos jest zle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pon 12:25, 18 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Bandyci sa, wiec chyba wszystko jest okey.
Pozdawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:53, 24 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Mam kilka propozycji i proszę o opinie.
1. Menu początkowe - wybor plci.
Uwazam ze moglibysmy dac sobie spokoj z graniem kobieta. O ile wiem w tamtych czasach kobiety zajmowaly sie glownie haftem lub praca w obejsciu zaleznie od pozycji spolecznej. Wiec proponuje porzucic polityczna poprawnosc, i zamiast udawac ze nie jestesmy szowinistycznymi swiniami - usunac te pozycje z menu.
2. Menu poczatkowe - wybor klasy.
Tez sklaniam sie ku usunieciu tego. Czekam na opinie.
3. Konie - a konkretnie ilosc 'hit points'.
Obecnie maja one ich 90. mam gotowy skrypt ktory pozwala obnizyc im te ilosc. Osobiscie wole jak konie czesto padaja w walce.
Proponuje obnizyc do okolo 50, koni i tak nie zabraknie dlatego ze w grze bedzie duzo jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Nie 11:31, 24 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
ad1: jestem za
ad2: dlaczego? czy to by oznaczalo ze kazdy zaczyna z identycznym poziomem umiejetnosci?
ad3: tu mam mieszane uczucie, dokladniej chodzi mi o konia gracza, na ktory niezadko wydajemy gruba kase, a w takim wypadku czesto by trzeba kupowac nowe:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:28, 24 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
[POD]J@$ON napisał: |
ad1: jestem za
ad2: dlaczego? czy to by oznaczalo ze kazdy zaczyna z identycznym poziomem umiejetnosci? |
Dokladnie, tyle za rozdzielasz na poczatku punkty dodatkowe wedlug wlasnego widzimisie. Roznice i tak szybko sie niweluja wiec po co przeplacac?
Czhyba ze masz jakas ciekawa propozycje.
Cytat: |
ad3: tu mam mieszane uczucie, dokladniej chodzi mi o konia gracza, na ktory niezadko wydajemy gruba kase, a w takim wypadku czesto by trzeba kupowac nowe:/ |
Osobiscie nie widze z tym problemu. tym bardziej ze koni bedzie w brod do zebrania po pokonanych kupach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 12:58, 24 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Co do 1- sam o tym myslalem i w pelni popieram. To uprosciloby linie fabularna,a w przyszlosci moze pozwoliloby ja rozwinac o jakis...romansik?
Co do 2- takze zgodzilbym sie. Proponuje nastepujace klasy:
-zolnierz kwarciany
-szlachcic
-pludrak (cudzoziemiec)
-kupiec
Co do 3- tutaj popieram Jasona. Lista koni jest w drodze. Rumaki beda graly wielka role w naszym modzie (tak jak w rzeczywistosci ówczesnej Rzeczpospolitej)-najtansze chabety mozna bedzie dostac bardzo tanio, ale nie zapominajmy ze cena dobrego konia husarskiego dwu-, trzy- krotnie przewyzszala cene calej reszty ekwipunku towarzysza i calego pocztu (który tez byl niemaly). Utrata takiego rumaka byla prawdziwa tragedia.
Osobiscie uwazam wiec ze o ile mozna zastosowac taki skrypt co do slabszych koni, to aby podkreslic ogromne róznice jakosciowe, lepszym powinnismy pozostawic dotychczasowa wytrzymalosc, a moze nawet ja powiekszyc. Pamietajmy, ze konie sa bardzo wytrzymale- moga otrzymac kilka ciezkich ran, a ciagle beda w stanie galopowac. Notowano nawet przypadki koni szarzujacych dalej z urwana jedna noga!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ja
Chosen Infantry
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland
|
Wysłany: Nie 14:12, 24 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Proponuje, żeby zamiast ekranu wyboru płci zamienic na ekran w którym mamy do wyboru Kozaka albo Lacha. A klasy niech zostaną [dla polski: żołnierz kwarciany, szlachcic, bogaty szlachcic i polski chłop; dla kozaków: niżowiec, ukraiński chłop, ukraiński jeżdziec, oraz może ukraiński rzemieślnik(niekoniecznie mi pasuje, ale...)]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 18:49, 24 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Popieram,ale to znaczyloby ze bohater wybiera linie fabularna juz na poczatku gry. Moze to i slusznie, bedzie mniej zabawy ze skryptami.Moze daloby sie zrobic tak aby od wyboru nacji zalezalo miejsce startu?. Lecz nie wybierajmy chlopa-kto chcialby nim grac?
Jeszcze raz:
Polak (lub cudzoziemiec)
- Zolnierz kwarciany
- Szlachcic
- Pludrak
- Kupiec
Kozak:
- Dobycznik(mysliwy)
- Kozak rejestrowy
- Nizowiec
Tatarzy:
- Pasterz
- Kupiec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Nie 19:23, 24 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Heh manitasowi chodzilo o usuniecie kompletnie wyboru klas, w sumie ja to popieram bo raz ze i tak pozniej kazdy zrobi co chce z postacia, a po drugie wolalbym jednak zeby strone konfliktu wybieralo sie w trakcie gry, bo niektorzy moze chcieli by zostac neutralni... przynajmniej na poczatku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|