Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Śro 15:52, 25 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
No wlasnie mam sporo broni i komu je mam wyslac??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:34, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Skoro ja będe pisał items.txt to chyba mi musisz wysłać. W pliku z matrycy sa jakieś egzotyczne guny wpisane ( doubler itp ) więc wysyłałes już to chyba manitasowi - jeśli jednak ja mam to wpisywać to musze sprawdzać czy wszystko gra i potrzebuje BRF plik z itemami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Czw 12:09, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Nie wysylalem Manitasowi z tego co pamietam on sam proboal zrobic jakas dwururke.Dzisiaj ci to wysle.Pozniej zrobie jeszcze pare strzelb to zrobimy upgrade.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:39, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
dzieki zaczalem wpisywac ...to jest makabra ! Pisze w pracy w wolnych chwilach i robie mase błędów przez nieuwage ... POtem to sprawdzam w domu i poprawiam i poprawiam - potem znowu sprawdzam itd...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pią 6:20, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Lepiej zrobic to wolno a dokladnie ale z doswiadczenia wiem ze przy takiej ilosci czlowiek chce szybciej.
ps.arkebuz ma mala niedorobkie, nie oteksturowany kawalek lufy wysle ci dobry z reszta nowych itemow.Zamiana nie powinna byc juz trudna.
Jak ci sie podoba bron na pierwszy rzut oka?Wiekszosc popoprawialem.
Sa dwa pistolety kolowe.Dobrze by bylo gdyby ten ozdobny byl lepszy, celniejszy lub wieksze damage, albo to i to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:04, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Bron jest b, piękna - jak zwykle dobra robota. Tez mi sie wydaje ze bron ładniejsza musi byc lepsza ! ( i droższa ! ) Co do puffera - natomiast uważam ze skoro ma 2 rury to powinien zadawac totalne obrażenia !!! Dziure w żołądku ! ZA to ładowanie troche gorsze..
pozdr
kosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pią 17:11, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Puffer to ten z jedna lufa, ten z dwiema to zwyczajnie swego rodzaju dwu rurka, ale nie powinna miec duzych obrazen bo to maly pistolet.Taki dla kobiet do chowania pod sukienkie .Celnosc tez deko gorsza bo krutka lufa.Za to jej walorem bylo by to ze na bliski dystans mozna zalatwic dwuch i potem mniej machania szabelka jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Wto 11:56, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Dobra chcialbym powpisywac klasy dla postaci ale nie widze tu jakiegos porozumienia w tej sprawie.
Moja propozycjia:
Nie ma sensu robic tych wszystkich klas wypisanych powyzej i tak tego rozbijac.
Wystarczy ogolnie+przykladowe roznice.
1)kawalerzysta-
-jazda konno+2
-one/two handed i polearms+30
-firearms i bow+30
2)strzelec
-one/two handed i polearms+20
-firearms+40
3)pikinier(lub inaczej)
-one/two handed i polearms+35
4)mysliwy
-one/two handed i polearms+30
-bow+40
-firearm+30
5)kupiec-jak to kupiec
6)handlarz niewolnikow-nazwa mowi wszystko
Pytanko do manitasa:
Czy da sie zrobic bitwe z zwierzyno?Mozna by urzadzic polowanie i jakies specjialne umiejetnosci dla mysliwego???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 19:28, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
A co z Polakiem/Kozakiem/Tatarem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Wto 19:44, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
No jesli bedziesz chcial byc tatarem to sie do nich przylaczysz.To sa klasy postaci.Nie ma sensu wpisywac tego samego dla kazdej ze stron.No bo czym te klasy mialy by sie roznic oprocz nazw?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 19:46, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Hmm chyba jednak wczesniej ustalilismy ze nie bedzie podzialu na klasy, tylko na strone konfliktu...
radze bardziej sie zastanowic jakie wstawic drzewko rozwoju wojska do dema... bazujac na ukonczonych itemach oczywiscie, bo dopiero teraz widac co mamy zrobione.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez [POD]J@$ON dnia Wto 20:17, 19 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Wto 19:54, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
No wiec dobrze.
A drzewka jakies juz mamy chyba?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 23:22, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Dobra, Czyli rozumiem ze postanowione. Gracz wybiera tylko strone konfliktu (jedna z 3). Czy tak?
Cytat: |
A drzewka jakies juz mamy chyba? |
Docelowe wersje drzewek sa w odpowiednich (starszych) topicach. Sa one zrobione dla frakcji "duzych", nie ma jeszcze mniejszych, jak np. bandytów. To zalezy od fabuly i ogólnego wygladu gry.
te drzewka sa jednak wielostopniowe i skomplikowane. Jesli chcecie na pozytek bety mozecie je skrócic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Śro 1:03, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
1)Pytanko jak maja sie nazywac kupy swawolne(bandyci).Potrzebny mi jakis odpowiednik.
2)Drugie-sa to nie oplaceni zolnieze czyli dezerterzy.Moze wiec dac ich jako dezerterow, czy lepiej jako odzielna grupe bandytow?bo maja tam byc roznego rodzaju najemnicy itd...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:06, 27 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
1) roving pack / roving band
2) Jest jest w nativie frakcja fac_outlaws - ja bym podpial te kupy pod nią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|