Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Śro 12:33, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Moze mi ktos powiedziec o co chodzi? Przy probie podmiany armaty na cokolwiek, ciagle wyskakuje mi [link widoczny dla zalogowanych], nigdy wczesniej mi sie to nie zdarzalo, dodam jeszcze ze w brf nie wyskakiwaly zadne bledy i nic nie nazywalem "kopia"...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Śro 13:15, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jak wlozyc nowy przedmiot do gry?Bawilem sie troche baszta w wingsie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Śro 13:50, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Dobra wiem jak wlozyc nowy przedmiot:
1)Najpierw trzeba potworzy to wszystko w brf Edit (mesh, material i texture)z jedna mala roznica podczas zapodawania mesha przechodzimy do zakladki Col tam importujemy jeszcze raz nasza rzecz.Powinno sie pokazac model bez tekstur.Zapisujemy
2)Potem wchodzimy do scene_props.txt w np naszym modzie i dodajemy wpis np dla mojej wiezy wyglada tak:
spr_round_tower_bartus 0 round_tower_bartus bo_round_tower_bartus 0
Na zielono nazwa twojej rzeczy, a reszta to to co musi byc.
Pozdro.
ps. wyslij mi dzialo Jason, bawie sie troche zmiane scen.Jak cos to ja robie Kamieniec Podolski chociaz to nie ma roznicy co kto robi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Śro 14:02, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Spoko, tylko wiesz... nie pamietam twojego maila, a poza tym wyskakuje ten blad... nie wiem moze jak sie nie bedzie nic podmieniac to zadziala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Śro 15:47, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
To co ja napisalem to wkladanie jako nowe wiec nie ma problemu.A jesli jeszcze bedzie ci sie to pokazywalo, to musisz poszperac w brfedit i posprawdzac ostatnie ruszane rzeczy, czy cos sie czasem nie wkrzanilo np czasem gdy szperasz w mesh, to wladuje ci sie jakis defaul texture do Mat itd...
Tylko ze to wyglada na cos innego... Sproboj zrobic jak pisalem, nie zamieniaj.
Moj mail [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:15, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jason, silnik nie moze znalezc modelu, sprawdz co nastepuje:
- czy nazwa mesha w txt jest taka sama jak w brf
- czy na pewno kopia ma podpiete odpowiednie brfy z materialem i textura, i czy textura .dds jest w katalogu 'textures'
- czy w pliku module_info.txt masz 3 linijki load_module_resource = twoj brf
- czy w pliku module_info.txt scan_module_textures = 1 (domyslnie jest 0)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Śro 20:34, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jak pisalem wczesniej probowalem podmieniac tak, jak to robilem z szablami i innymi modelami, nic wiecej - texture podmienialem za "undeadbody" i mesh nazywalem identycznie jak ten, podmieniany zadych wpisow wiecej nie musialem robic. I jestem pewny ze to chodzi tylko o ten model bo kazdy inny podmieniany w ten sposob dziala poprawnie. Niestety dzisiaj juz nie mam czasu nic z tym robic.
Ok bartek wyslalem ci armate, moze tobie sie uda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:06, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
HELP!
potrzebuje starsza wersje brfedita, najlepiej 070 lub 071
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Czw 12:09, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
niestety, ja mam 0.7.4...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:13, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
plz zapodaj,
po to tylko przez godzine instalowalem net framework zeby stwierdzic ze brfedit 075 nie dziala, prawdopodobnie to wina archaicznej grafiki, ale wartoby sprawdzic inne wersje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Czw 12:20, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
ok wyslalem na maila
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macburlak
Peasant
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:46, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
witam jestem nowy w tymi mam pewien problem z pythonem. Gdy klikam build_module.bat to wychodzi mi takie coś:
czytałem na oficjalnym forum że trzeba takie coś zrobić:
Cytat: |
If you have a Windows XP system, this operation is slightly different: Right-click on My Computer, select 'Properties', click on the 'Advanced' tab, click on 'Enviroment Variables' button, and append your python path to the Path variable by editing it. (eg, add: ";C:\Python24")
|
ale gdy to zrobiłem dalej pojawiało się to samo. Czy możecie mi to dokładniej wytłumaczyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:11, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Sa 2 mozliwosci:
- nie wykonales tej czynnosci prawidlowo
- zainstalowales pythona w innej lokalizacji niz C:\Python24
Pomogloby gdybys tu wkleil screena, jak wyglada okno zmiennych systemowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macburlak
Peasant
Dołączył: 02 Lis 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:34, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
tylko że ja mam wersje python25, a tu screen zmiennych systemowych:
[img]http://img130.imagevenue.com/img.php?image=85162_python_122_590lo.JPG[/img]
próbowałem już każdego sposobu: bez cudzysłowiów, średnika itp. ale dalej to samo!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:48, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
I wszystko jasne. Opis mowi: dopisz na koncu zmiennej PATH, a ty zalozyles nowa zmienna o nazwie 'python'
Podswietl zmienna PATH i kliknij 'Edytuj'
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|