Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Śro 16:04, 29 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Dzieki Tyrell.Juz teraz bede wiedzial.
Edit:
Cos mi sie wydaje ze brf nie jest na to jeszcze przygotowany.Podczas importowania wyswietla sie okienko z wyborem czego jest to animacjia, no i nie ma tam czegos odnosnie tej nowej broni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pią 19:32, 08 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Podczas otwierania modile_system wyskakuja mi takie bledy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Co to znaczy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:44, 09 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
To znaczy ze nie ustawiles wlasciwego katalogu w module_info.py
Sciezka powinna wskazywac na lokalizacje moda, np "D:/M&B/Modules/nazwamoda/" - sciezka musi konczyc sie znakiem '/'
Przejrzyj jeszcze raz tutoriale, tam są opisane wszystie czynnosci wstępne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pią 12:06, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Gdzie w module system zmienia siecene przedmiotu i opuznienie wystrzalu?Bo cos nie moge znalesc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:08, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
W nagłówku module_items
czyli szóste pole, pojedyncza liczba zaraz po itcf_ -ach
opoznienia wystrzalu nie mozna ustawic bezposrednio. mozna na to wplywac przez spd_rtng(), ale etedy zmienia sie tez szybkosc ladowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pią 19:48, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
A jak jest z bronia palna dluga?Mozna jakos rozdzielic czas ladowania z czasem wystrzalu?Jest na to jakis sposob w nowej wersji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:12, 17 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Nie wiem, mnie się to nie udało,
Podejrzewam że to może byc kwestia animacji
W nowej wersji jest nowy plik - animations.txt - być może tam należy szukać odpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pon 11:46, 18 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Manitas jest mozliwosc odkodowania np item.txt do item.py?Tak by zamiast cyfer w *.txt byly te wszystkie headery z module.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:03, 18 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Tool do tego celu jest tu: [link widoczny dla zalogowanych]
Był robiony pod .751 więc nie wiem czy zadziała, zależy czy zmienila sie struktura items.
przed uruchomieniem usun z pliku .bat wpisy dotyczące wszystkich plików oprócz items.
Jezeli chcesz zaimportowac plik z poprzedniej wersji to nie powinno byc problemów, pamietaj tylko ze nie zawiera on itemów dodanych w .8xx i trzeba bedzie je jakos polaczyc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Wto 17:38, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Kilka pytan:
1)Gdzie znajde cos o tych umiejetnosciach w prawym oknie (one handed weapons, polearms itd)?
2)Jak sprawic by byla tam umiejetnosc firearms?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:01, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
1) - nie zrozumialem pytania, jezeli pytasz gdzie sa w pythonie, to sa te pola module_troops z wp(x)
2) w pliku module.ini w katalogu moda zmien linie 'display_wp_firearms = 0' na 'display_wp_firearms = 1'
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Wto 19:38, 19 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
To moze inaczej.Chce zeby zamiast napisu crossbow bylo co innego.Mozna cos takiego zrobic?
pytanie:mam problem z jedna z tekstur, wyskakuje mi blad rgl error ze nie moze znalesc tekstury ale z dziwna koncowka *.dds_0.dds co powoduje taki blad?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:08, 20 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
1) W katalogu laguages jest folder en,
edytuj plik ui.csv, znajdz 'crossbow' i zmien na co chcesz
mozesz tez zdefiniowac nowy katalog jezykowy, musisz wtedy zmienic jego nazwe w pliku languages.txt
2) Prawdopodobnie bledny wpis w ktoryms z materialow w .brf
podejrzyj plik rgl_log.txt, moze tam byc wiecej info na ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Sob 1:52, 23 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Znow ten sam problem z tekstura.Macie inne pomysly co do tego problemu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Sob 14:42, 30 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Male pytanko:Gdzie w module mozna dopisac headera dzieki ktoremu player od poczatku dostaje jekies wojsko?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|