Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:52, 14 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
module_parties.py
wpis "main_party".
Ostatnie pole jest listą wojska w danej grupie. wygląda tak:
Kod: |
[("trp_id",ilość, flagi), ... ] |
jedyną obecnie dostępną flagą jest pmf_is_prisoner która oznacza ze dana grupa jest jeńcami. W kazdym innym przypadku pole flag ma wartośc 0.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Czw 16:49, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Jest mozliwosc przesuniecia unwrapu w np maxie tak by nie ruszac animacji szkieletowej jakieos ciuchu?Chcialbym wykonac kilka mozliwych tekstur dla jednego modelu ubrania na jednej planszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:01, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Mozna. Unwrap nie wpływa w zaden sposob na animacje i geometrie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pią 0:42, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Dzieki.To ja poszperam co i jak.Bylo by to o tyle dobre ze nie musielibysmy zajmowac miejsca na teksturze wzorami inny nie uzywanych ciuchow z native tylko przesunac unwrap i zrobic wzor dla np tego samego modelu jakiegos ciucha.
ps.widzieliscie ta zbroje nomad_robe_a, swietnie nadawala by sie na wiekszosc ciuchow.Na dniach sie nia zajme i moze cos zrobie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Wto 12:51, 13 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Mam problem z wcisnieciem czesci zamku do gry.Nic sie nie pojawia na liscie ze scenami.Wstawolem model do brf i zrobilem wpis w scene props i nic nie ma??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:32, 13 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Trudno powiedziec nie widząc wpisów w plikach.
Sprawdz czy masz brf w module_info.ini, jeżeli tak to zajrzyj do rgl_log, tam jest napisane jesli cos nie moze sie zaladowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:19, 31 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Teraz ja mam problem.
Otoz nie widac u mnie cieni na scianach budynkowi innych obiektach, sa one widoczne wylacznie na ziemi.
Nie jestem nawet pewien czy w wersji .808 to dziala. Na TW sa screeny na ktorych sa cienie na sianach i postaciach, ale pochodza z wczesniejszych wersji serii .8xx
Czy moze ktos potwierdzic/zaprzeczyc/wkleic screena pochodzacego z wersji .808 gdzie widoczny jest cien na scianie lub w pomieszczeniu zamknietym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tyrell
Noble
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:35, 01 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Mialem wlasnie pytac o cienie ale mnie uprzedziles , to dobrze bo trzeba sobie tutaj pare spraw wyjasnic.
Po pierwsze jakie obiekty generuja cienie a jakie nie i od czego to zalezy, bo z tego co zauwazylem to nie wszystkie przedmioty w grze rzucaja cien (ale moze ma to zwiazek z moim drugim pytaniem).
Po drugie czy environment shadow dziala na starszych kartach tych ktore obsluguja jedynie dx8 i shadery 1.0+. Wlaczenie tej opcji nie ma niestety zadnego wplywu na wyglad swiata gry, przynajmniej na moim kompie nie wiem jak u innych.
U mnie sprawa z cieniami wyglada identyczniej jak u ciebie, to znaczy sa generowane tylko na ziemi , myslalem ze to wina mojej starej karty ale teraz po twoim pytaniu sam juz nie wiem. Moze tez chodzic o rodzaj samej karty, w koncu nie wiemy z jakiej technologii korzystano tworzac ten rodzaj efektu. A noz dziala to tylko na GeForceach.
Mozliwe tez ze jest to efekt nad ktorym ciagle pracuja bo poza screenami z zapowiedzi wersji 0.8xx nie widzialem innych na ktorych cienie generowane byly takze na budynkach, ale nie widzialem z oczywistych wzgledow wszystkiego wiec moge sie tu mylic.
Najlepiej chyba bedzie jak zapytasz o to na TW oni powinni cos wiedziec na ten temat bo jesli nie oni to kto .
Jakbys sie czegos dowiedzial to daj znac jak sprawa wyglada bo temat to bardzo wazny i ciekawy. Inna sprawa ze oswietlenie M&B w ogole pozostawia bardzo duzo do zyczenia ale .... o tym moze przy innej okazji.
pozdr
Tyrell
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Nie 15:25, 01 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
heh wy nazekacie, za to ja jak wlacze cieniowanie obiektow to mam piekna regularna szachownice na ziemi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:30, 01 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Tyrell napisał: |
Mialem wlasnie pytac o cienie ale mnie uprzedziles :D, to dobrze bo trzeba sobie tutaj pare spraw wyjasnic.
Po pierwsze jakie obiekty generuja cienie a jakie nie i od czego to zalezy, bo z tego co zauwazylem to nie wszystkie przedmioty w grze rzucaja cien (ale moze ma to zwiazek z moim drugim pytaniem).
Po drugie czy environment shadow dziala na starszych kartach tych ktore obsluguja jedynie dx8 i shadery 1.0+. Wlaczenie tej opcji nie ma niestety zadnego wplywu na wyglad swiata gry, przynajmniej na moim kompie nie wiem jak u innych.
Tyrell |
- U mnie cienie generuja wszystkie obiekty z grup 'Scene Props' i 'Plants', 'Item Kinds' nie generuja zadnych cieni.
- Mam wbudowana karte Intel 9...costam, przy czym opcja dx9 shader dziala, woda blyszczy jak nalezy ale wszystko jest w kolorach teczy, wlaczenie tej opcji nie ma wplywu na zachowanie cieni. Z kolei na drugiej maszynie z geforcem 2MX wlaczenie opcji enviro-shadows wywala gre do pulpitu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|