Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gother
Peasant
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:06, 08 Paź 2006 Temat postu: Tłumaczenie |
|
|
Jak piszecie zadania do moda? Chciałbym wiedzieć w jakim pliku są opcje dialogowe, bo chcę przetłumaczyć kilka modów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Nie 15:14, 08 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
O bardzo dobra inicjatywa, tylko u nas na razie jeszcze nie bardzo jest co tlumaczyc... mozesz poprobowac na razie z innymi modami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:19, 08 Paź 2006 Temat postu: Re: Tłumaczenie |
|
|
Gother napisał: |
Jak piszecie zadania do moda? Chciałbym wiedzieć w jakim pliku są opcje dialogowe, bo chcę przetłumaczyć kilka modów. |
/Modules/<nazwamoda>/dialogs.txt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gother
Peasant
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:24, 08 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
A na czym dokładnie polega operacja tłumaczenia? Co trzeba tłumaczyć, gdzie to jest, jak to złożyc do kupy, czego się wystrzegać. Jak coś zmienię w dialogach to czy od razu po zapisaniu pliku będą te zmiany w grze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:40, 08 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Sorki, plik nie nazywa się dialogs.txt tylko conversation.txt
Mozesz zmieniac wszystko co wyglada na kwestie dialogowa, nie dotykaj numerkow, inaczej gra bedzie crashowac.
Nie wolno tez uzywac spacji, zamiast nich podkreslnik '_'
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|