 |
Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Forum of "With Fire And Sword mod"
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:00, 07 Lis 2006 Temat postu: Official Module System - wprowadzenie |
|
|
Na początek dobra wiadomość, nie trzeba znać się na pythonie ani w ogóle na programowaniu żeby uzywać OE.
Jedyne związki z pythonem jakie przejawia tenze edytor - to to że uzywa dwoch struktur danych z pythona. są to lista i tuple
Lista jest to, ...hmm, lista różnych wartości, a także list i tupli ujęta w znaki '[' i ']', a wartości są rozdzielane przecinkami. np
Kod: |
items = [
[..., "...", [..., ... ], ...],
[..., "...", [..., ... ], ...],
] |
najczestszymi bledami sa brakujace nawiasy i przecinki.
wszystko co trzeba wiedziec na temat tupli, to to ze zamiast nawiasow kwadratowych sa ujete w okragle. Roznice sa rzecz jasna glebsze ale z punktu widzenia edytora sa one nieistotne.
z ciekawszych rzeczy ktore mozna wstawiac jako wartosci sa flagi. Ogolnie rzecz biorac sa to pewne wartosci ktore mozna ze soba laczyc za pomoca znaku '|'. Zasada jest mniej wiecej taka, ze dostepne flagi dla pliku np. module_items mozna podejrzec w pliku header_items.
Edytujemy tylko pliki module_*.py
Najwazniejsza informacja jest taka, ze w naglowku kazdego z plikow module_*.py jest napisane co oznacza ktore pole i co tam wstawiac, tak wiec to skape wprowadzenie i znajomosc lengłydża wystarcza aby zaczac bawic sie oficjalnym edytorem.
Jeszcze czynnosci przygotowawcze:
W pliku module_info.py ustawiamy sciezke dostepu do moda np:
Kod: |
export_dir = "C:/Mount&Blade/Modules/moj_mod/" |
Zwroccie uwage na slash '/' na koncu sciezki.
Po naniesieniu zmian w plikach .py odpalamy plik build_module.bat i mozna grac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Kowal
Peasant
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ilawa
|
Wysłany: Sob 12:59, 10 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Siemka Manitas ( i reszta chłopaków też ) ! To znowu ja.
Tak więc z brf.'ami się już uporałem. Teraz mam problem z pythonem.
Ściągnąłem python for windows ( działa ) i module system ( DOBRY, do wersji 8.08 ). Mam w folderze wszystkie te pliki .py . Dodaje na module_items wpisy itemów, jakie chcę dodać do gry. W module_info tak jak napisałeś podaję ścieżkę do folderu gdzie mają zostać wypakowane pliki.
A kiedy klikam na bulid_module.bat to wyskakuje dos'owskie okienko z :
" Nazwa "PYTHON" nie jest rozpoznawana jako polecenie wewn. lub zewn. , program lub plik wsadowy " i niżej :
Nie można odnaleźć C:\...\Module sytem\*.pyc
Gdyby ktoś ze znających się na tym modderów mógł coś na to poradzić , to byłbym ( i pewnie nie tylko ja) wdzięczny.
Z góry dzieki !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Sob 15:24, 10 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Musisz w zmiennych systemowych dodac odpowiedni wpis.
Tutaj
W tym topicu jest opis
Albo cosnie tak ze sciezka dostepu w module_info.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kowal
Peasant
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ilawa
|
Wysłany: Sob 19:25, 10 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzieki B@rtu$ !
Działa!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|