Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:45, 10 Sty 2007 Temat postu: Tutorial by Bartus :) |
|
|
Bartus czy możesz wpisać mi krótki tutorial uzycia nowego BRF ?
Szukałem na forum Talewords ale nie znalazłem ...CHodzi mi o te kwestie SKIN ...Jak widze w twoim demie - ubrania maja podwojny material - normalny ( nazwa ) i skin ( skin_nazwa ) . MOzesz dopisać jakieś dalsze szczegóły ewentualnie jakiś maly tutorial .
pozdr
kosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Śro 17:38, 10 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Wiele ci nie powiem na ten temat.Zrobilem tak jak bylo w native.Czyli po dwa materialy z danej tekstury.Roznia sie jednynie nazwami:1)"nazwa",2)"nazwa_skin.
Potem do mesha dopisujesz ta ze skinem.Nie wiem wlasciwie w czym to pomaga.
Obie maja takie same shadery:agent_shader, oraz specular enabled,blend ,blend add i blend multiply.
Nic wiecej o tym nie wiem.
ps. czapki bez tego drugiego materialu ze skinem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:37, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Dzięki ale coś jest nie tak... Albo ja coś mam pochrzanione...dodałem teksture ...potem materials jeden normalnie drugi jako skin_ ....ale w nowym BRF nie mam mozliwosci wyboru shadera...tzn musze wpisywac recznie agent_shader w tym okienku. W każdym razie tak dodana tekstura nie gra.... przy ladowaniu dostaje komunikat object failed get texture czy jakos tak..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Czw 14:05, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
moge sie mylic, ale object failed get texture wyskakuje za kazdym razem, jesli w brf znajduja sie niepotrzebne lub niepoprawnie wpisane materialy, np. jesli otwierasz jakis model to czesto laduje sie tez niechciana textura ktora trzeba recznie usunac, dosc wkurzajace ale nie wiem jak jest w tym nowym brf
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Czw 15:14, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Dodatkowo w nowy brfedytorze jest jakis bug.Gubi materily w module.ini.Trzeba od pocztku otwierac wszystkie brfy i zapisywac.Wtedy ponownie bedzie pytal czy dodac do module.ini wpis.
Albo to co pisal jason.Zalega ci jakis default material w ktoryms brf z mesh-ami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:54, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
OK w weekend mam nadzieje uda mi się uzyskać jakis progress..
Wersja 7.51 była jednak piękna ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|