Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piter_CK
Chosen Infantry
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 14:09, 13 Maj 2007 Temat postu: Berdysz by Piter_CK |
|
|
Witam, jestem nowy na forum, ale chciałbym włożyć trochę pracy w tego moda i pomóc przy jego robieniu. Mam sporą wiedzę o modelowaniu grafiki 3d (w 3ds max a nie w Wings3D). Wczoraj na próbę zrobiłem berdysz bo na waszej liście jest na czerwono (teksturowałem w wingsie wspomagając się tutorialem Manitasa):
Bez tekstur:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Z teksturami:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam jeszcze prośbę: niech mi ktoś powie w jakim formacie wyeksportować i gdzie wrzucić plik aby broń pojawiła się w grze, bo chciałbym najpierw przetestować jak wygląda obiekt w grze zanim umieszczę go tutaj.
108 polygons
Jakiekolwiek sugestie mile widziane.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piter_CK dnia Śro 6:53, 23 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Nie 15:00, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Wyglada bardzo dobrze, i jest przede wszystkim low poly, jesli chcesz zobaczyc jak wyglada w grze zajrzyj TU
moze hmm... moglbys zrobic jakies pochwy na szable? wiem ze ja to powinienem zrobic ale czas nie bardzo na to pozwala...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:53, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Piter, skoro uzywasz maxa, moze umialbys zajac sie modelami animowanymi, (szkieletowa i vertexowa)?
W tej dziedzinie mamy najwieksze braki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piter_CK
Chosen Infantry
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 6:48, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Manitas napisał: |
Piter, skoro uzywasz maxa, moze umialbys zajac sie modelami animowanymi, (szkieletowa i vertexowa)?
W tej dziedzinie mamy najwieksze braki. |
Tylko nie wiem jak zrobić żeby w grze to się animowało, jak na przykład zrobię na fladze animowanego noisa zeby się poruszała to w grze tż będzie?
Albo bardziej zaawansowaną jakby zrobić: nie-statyczne vertexy i na nie wiatr od przodu to czy to też będzie działać (trzeba by importować razem z obiektem wiatru, a to chyba nie jest możliwe żeby gra dała radę z max'owym wiatrem. Nie znam się na tym bo nigdy nie robiłem niczego do gier.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:48, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Tu niestety musialbys byc zdany na siebie, zaangazowac zdolnosci detektywistyczne i poszperac w tutorialach na forum TW, ja nie mam MAXa i pomoc nie moge, ale bartus z powodzeniem kombinowal przy animacjach.
Raczej bym nie oczekiwal ze te wszystkie bajery z MAXa beda bezposrednio dzialaly w grze, raczej bedzie to po prostu sekwencyjna 'reczna' animacja z zapetleniem, o ile oczywiscie tak sie da.
Z tego co wiem Thorgrim zrobil kiedys demo z powiewajaca flaga, ale cala ona byla NPCem, prawdopodobnie chorazy musialby miec choragiew przyrosnieta na stale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|