Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 16:31, 17 Lis 2006 Temat postu: Dyskusje na temat broni i listy |
|
|
Tak, tylko jest problem z bronia z vanilli i D&M. Ktos musi zajac sie jej eksportowaniem do gry, a to dosc sporo przedmiotów. Gdubysmy juz ja mieli, razem z tym co juz zrobiliscie zostaloby juz moze 25% roboty. Mówie o czywiscie o broni zaczepnej, nie o pancerzach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:06, 18 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Problem z vanili nie istnieje - taka bron jest od razu w pliku - trzeba tylko wywalic ze sklepow tą ktorej nie chcemy.. ..
Natomiast z przedmiotami z D aand M jest pewien problem...nie wpisalem ich gdyż zaczęła się jakaś nagonka na przedmioty z dużą ilością polygonow a one mają bardzo dużo.... Byłem sam sszkokowany gdy chciałem przemodelować pike... Tu po prostu trzeba podjąć jakąs decyzje i tyle.... Osobiscie byłbym za tym aby je dodać bo są np. rapierów używa tylko jednoski kroju zachodniego i najczęsciej jako broń dodatkową ...Muszkieter wyjmie rapier dopiero gdy wróg do niego dojdzie.... Używa jej jescze w moim mniemaniu akrebuzer konny też sporadycznie i rajtar .. Ale te jednostki są rzadkie i gracz raczej nie skompletuje ich za wiele.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Sob 12:50, 18 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ja tez mysle ze przynajmniej kilka przedmiotow trzeba zostawic.
Poza tym w nowej wersjii mysle ze nie bedzie mialo znaczenia czy bron jest podstawowa czy dodatkowa bo wszystkie beda widoczne.
No i jeszcze jedna rzecz... ja mam z was wszystkich najslabszego kompa a moge grac na prawde duze bitwy w demie kosciusza ( 140 jednostek ustawionych) po protu wiesza mi sie na tyle, ze da sie grac... czasem nawet wlacze muzyke w winampie (bo w grze mam wylaczona ze wzgledu na kompa, ale i tak jest glupia) takze nie rozumiem tej paniki... szczegolnie jesli ktos ma lepszego kompa... wiem ze przedmioty maja bardzo duzo poli ale w grze szczeze mowiac nie czuje wiekszego skakania niz w podstawce....
chociaz moge sie mylic...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez [POD]J@$ON dnia Sob 12:52, 18 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Sob 12:50, 18 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Mozemy glosowac ale ja jestem za nie wkladaniem ich do dema.Jesli mnie przeglosujecie to sam sobie je wywale z tego dema.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 16:25, 18 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Kosciusz, nie zwazaj na razie na poligony. MUSIMY miec te przedmioty i tyle. Eksportuj z D&M te które potrzebujemy, tu jest lista :
http://www.withfireandswordmod.fora.pl/viewtopic.php?t=108
(zawiera takze te z vanilii-niech zostana, reszte trzeba wyrzucic). Niektórym przedmiotom z vanilii których potrzebujemy byc moze bezie trzeba zmienic nazwe-czy to klopot? Jesli tak to nie musi byc priorytet.
Tak czy siak, trzeba wlaczyc do moda te z D&M i zostawic te z vanilii.
Cytat: |
Mozemy glosowac ale ja jestem za nie wkladaniem ich do dema.Jesli mnie przeglosujecie to sam sobie je wywale z tego dema. |
Czemu? Przeciez taka bron jak pika, maczugi, buzdygany itp. to bedzie podstawowy orez powstanców ukrainskich, zas bardziej wyszukane bronie (rapiery itp.) dodadza duzo smaczku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:30, 18 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Uwagi do listy:
Bronie dostepne w natiwie (w jaki sposób w ogóle znalazły się na liscie?):
- Noże rzucane
- Tasak
- Berdysz
- Glewia
- KOSA BOJOWA
- Oszczep
- PIKA
- Sierp bojowy
- WIDŁY:
1)chłopskie
2)bojowe
- Włócznia
BUŁAWA:
1)zwykła
- Czekan
- NADZIAK
SIEKIERA:
1) zwykła
2) bojowa
- Sierp
- PAŁKA
- KIJ
- MACZUGA
- Łuk:
1) myśliwski- prosty łuk z kawałka cisu, mały zasięg i obrażenia.
2) KRYMSKI-
3) KOMPOZYTOWY-
4) turecki-
-ARKAN
Rzeczy niemożliwe do zrobienia:
- Lewak
- CEP BOJOWY
D. Broń miotająca:
Dodatki: sajdak, łubie ,strzały, długie strzały
Rzeczy bez sensu:
- całość krótkiej broni białej (puginały, kindżały itp.), nie sprawdza się ona w M&B
====================================================================================
Przedmioty z D&M - osobiscie uważam je za zbędne.
====================================================================================
[POD]J@$ON napisał: |
No i jeszcze jedna rzecz... ja mam z was wszystkich najslabszego kompa a moge grac na prawde duze bitwy w demie kosciusza ( 140 jednostek ustawionych) po protu wiesza mi sie na tyle, ze da sie grac... czasem nawet wlacze muzyke w winampie (bo w grze mam wylaczona ze wzgledu na kompa, ale i tak jest glupia) takze nie rozumiem tej paniki... szczegolnie jesli ktos ma lepszego kompa... wiem ze przedmioty maja bardzo duzo poli ale w grze szczeze mowiac nie czuje wiekszego skakania niz w podstawce.... |
O.o 140?
Rozumiem że używasz Battle Size Changera, i staczasz walki w których oba oddzialy maja ponad 140 ludzi, tak zeby battlesize byl maksymalnie wykorzystany i zeby byly po 2 fale posiłków.
W takim razie jezeli to ma byc najslabszy sprzet to mozesz podac dane (procesor grafika itp)?
================================================
Beleg napisał: |
Kosciusz, nie zwazaj na razie na poligony. MUSIMY miec te przedmioty i tyle. Eksportuj z D&M te które potrzebujemy, tu jest lista :
http://www.withfireandswordmod.fora.pl/viewtopic.php?t=108
(zawiera takze te z vanilii-niech zostana, reszte trzeba wyrzucic). Niektórym przedmiotom z vanilii których potrzebujemy byc moze bezie trzeba zmienic nazwe-czy to klopot? Jesli tak to nie musi byc priorytet.
Tak czy siak, trzeba wlaczyc do moda te z D&M i zostawic te z vanilii. |
Beleg, po raz pierwszy proszę Cię o zaprzestanie wypowiedzi na temat broni w kontekście technicznym. Na razie to tyle, jeżeli chciałbys polemizować zapraszam na pm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 16:57, 18 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Bronie dostepne w natiwie (w jaki sposób w ogóle znalazły się na liscie?): |
Dla porzadku. Bez tego mielibysmy sredniowieczne miecze i zbroje w modzie o Ukrainie XVII wieku. Poza tym czesci z nich trzeba zmienic nazwe.
Cytat: |
Rzeczy niemożliwe do zrobienia:
- Lewak
- CEP BOJOWY
D. Broń miotająca:
Dodatki: sajdak, łubie ,strzały, długie strzały |
Tak myslelm. No cóz, moze nowa wersja cos zmieni.
Cytat: |
Rzeczy bez sensu:
- całość krótkiej broni białej (puginały, kindżały itp.), nie sprawdza się ona w M&B
|
Takze dla porzadku. Z jeden nozyk trzeba bedzie jednak zrobic dla chlopków.
Cytat: |
Beleg, po raz pierwszy proszę Cię o zaprzestanie wypowiedzi na temat broni w kontekście technicznym. Na razie to tyle, jeżeli chciałbys polemizować zapraszam na pm.
|
Wyslelem ci pm bo faktycznie nie wiem o co chodzi ci z ta bronia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Sob 18:00, 18 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Rozumiem że używasz Battle Size Changera, i staczasz walki w których oba oddzialy maja ponad 140 ludzi, tak zeby battlesize byl maksymalnie wykorzystany i zeby byly po 2 fale posiłków.
W takim razie jezeli to ma byc najslabszy sprzet to mozesz podac dane (procesor grafika itp)? |
Jak napisalem ustawilem w battle size changerze 140 jednostek jednoczesnie na polu bitwy (max w tym programie wynosi 400 wiec nie jest to bardzo duzo)
A kompa posiadam nastepujacego:
gf2 mx400 64ramu
pIV 1.6
256 ramu
jak widzisz o wlaczeniu pixel shaderow moge zapomniec tak samo bump maping, wylaczylem takze muzyke bo wydaje mi sie niepotrzebnie obciazajaca (oczywiscie cienie i trawa tez wylaczona).
Moze przez te zmniejszenie wymagan moge w miare komfortowo grac przy 140 jednostkach. Nie powiem ze nie wiesza sie, bo wiesza sie dosc znacznie (szczegolnie z winampem) ale DA sie grac.
Dlatego dziwie sie wam, ktorzy macie kompy o wiele lepsze ze nazekacie na skakanie... moze po protu wylaczcie shadery itp i mozecie spokojnie grac o wiele wieksze bitwy niz ja.
Rozumiem zatem manitas ze nie chcesz ani jednego przedmiotu z D&M w modzie? tylko zanim my nadrobimy te przedmioty moze minac troche czasu a najlepszym wyjsciem wydaje mi sie wydanie tak jak jest teraz i w kolejnych wersjach zastepowanie je naszymi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:17, 18 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Rzeczywiscie,
Wiec jeszcze raz prosze potwierdz, grasz bez problemu z 140 zolnierzami jednoczesnie na scenie? (aby ten warunek byl spelniony oba oddzialy musza miec co najmniej 70 ludzi kazdy).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Sob 18:37, 18 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
wlasnie tak, chociaz jak zaznaczylem dla kogos 10 fps to zbyt malo a dla kogos to bardzo duzo. Kwestia przyzwyczajenia sie do swojego sprzetu...
Mi po prostu nie potrzeba duzo fps zeby dalo sie grac, ale np, battlefield 1942 bardziej mi sie wieszal...
PS: moze do grudnia juz bede mial nowy sprzet... moze
PS2: w czasie bitwy wyglada to nastepujaco - na poczatku, kiedy armie sie spawnuja wiesza sie baaardzo (ponizej 1 fps) ale jako ze trwa to chwile wiec jak juz sie uspokoi to jest dobrze, dopoki nie przybeda posilki - czyli znowu zaczyna sie baardzo wieszac...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:07, 18 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Wiec to co piszesz, przemawia raczej za oszczednoscia niz przeciwko.
Kolejne pytanie, probowales kiedys walczyc przeciwko wiekszej liczbie wrogow na mapie gdzie jest gesto od drzew?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Sob 19:43, 18 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Staram sie nie walczyc na drzewiastych terenach bo po prostu nie lubie, preferuja bardziej otwarte przestrzenie.
No ale dobra byc moze wtedy bardziej by sie wieszalo, trudno i tak niedlugo wywalam ten sprzet przez okno i juz...
W takim razie jaka jest decyzja z D&M? bo to o tym byl przeciez temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:10, 18 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Wolalbym czym predzej zakonczyc ten temat, wiec wybierzmy z D&M niezbedne minimum (w brfie w demie Koscia bylo wszystko, lacznie ze skrzydlatymi greathelmami i innymi sredniowiecznymi bajerami) typu rapier, moze jeszcze cos, ale bez przesady, i zaimportowac to do naszego brfa.
Jezeli nikt sie nie podejmuje zapakowania tego do brfa moge zrobic to ja, zaczac moge w poniedzialek, ale potrzebuje liste, i wasze beerefy(najchetniej) lub .obj i tekstury.
Nie obiecuje zabojczego tempa pracy, bo ostatnio wracam z roboty nocą.
P.S. granica komfortu gry to co najmniej 25 fps. (i tak wysrubowana)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:05, 19 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
D&M niezbedne minimum (w brfie w demie Koscia bylo wszystko, lacznie ze skrzydlatymi greathelmami i innymi sredniowiecznymi bajerami) typu rapier, moze jeszcze cos, ale bez przesady, i zaimportowac to do naszego brfa. |
Było ...bo ja to robiłem na szybkiego BRF byl orginalny ale tylko 3 lub 4 przedmioty byly w demie wykorzystane przez jednostki - głównie rapiery ( w sklpepie mogles sobie kupic wszystko ) - wywalenie przedmiotów których nie chcemy to chyba też nie jest problem ? Po prostu delete z brfów i tyle..
CO chcesz pakować Manitas ? Przeciez nasze brf są już zrobione ?
Z Brf M and D używamy też armorów i textur - lepiej wywalic to czego nie chcemy i dać nazwe brf np. Borrowed_DandM_items żeby być fair..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:13, 19 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Moze byc i tak, glownie chodzi o to zeby nie pakowac do dema nieuzywanych brf i tekstur.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|