 |
Forum poświecone modyfikacji do gry mountblade Forum of "With Fire And Sword mod"
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 16:33, 01 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Rzecz jasna musimy zaczekac na stabilne wersje m&b i brfedita |
W takim razie nie widze innej drogi spozytkowania czasu jak robienie modeli. Kto bierze sie za wegierke?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pią 19:45, 01 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Beleg mysle ze ty tez mozesz cos pomodelowac, jakis glupi noz na poczatek albo cos takiego.No chyba ze chcesz nadal nam pomagac swoja wiedza.Oczywiscie ja nie mam nic przeciwko takiej twojej pomocy, ale wieksza frajde sprawia zrobienie czegos samemu.A ty wiesz jak co wyglada i wogole.
Ja przerabiam swoje szabelki i dorabiam pochwy.
Bede tez bawil sie jeszcze bronia palna.Zostal mi jeszcze sztucer do zrobienia.
Wiem jak wyglada ta bron kozacka z konciej zuchwy wiec ja tez zaczne robic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 9:34, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Juz dawno zaczalbym modelowac gdyby nie moje ograniczenia sprzetowe. Ja zwyczajnie nie moge tego robic- mój komputer internetowy jest tak wolny, ze nawet panzer general tnie niemilosiernie, zas w drugim komputerze mam zesputa stacje dyskietek. Dlatego pomagam jak moge wiedza, obrazkami i tym podobnym wsparciem "intelektualnym", co zreszta jasno powiedzialem juz Alexowi gdy skaptowal mnie do tego projektu. To nie dlatego ze jestem leniwy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Sob 10:10, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
No ale drugi masz dobry.To zaden problem przeniesc wingsa i kilka tekstur.Chocby i na dysku.A ta cd-rw ktora miale sobie sprawic?
Nie ma lepszego wsparcia dla modelazy jak ktos kto umie modelowac i co wazniejse wie jak co wyglada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Sob 10:38, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Ok, prawdopodobnie dzisiaj zrobie wegierke... ewentualnie jutro, jednak wolalbym sie wstrzymac nawet z modelami dopoki nie bedzie wszystkiego wiadomo o nowej wersjii (dzien po wersji 0.801 wyszla 0.802... ciekawe ile jeszcze patchy wyjdzie...)
PS: Beleg prawde mowiac, myslalem ze nie modelujesz z powodu braku czasu.... ale prozaicznych problemow sprzetowych sie na prawde nie spodziewalem wings nie ma duzych wymagan... stawiam ze pojdzie ci na kiepsciejszym kompie - predzej brf edit ci nie pojdzie ale do modelowania nie jest potrzebny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tyrell
Noble
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:00, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
A ja sadze ze modelarzy ci u nas dostatek, oczywiscie kazdy moze cos zrobic i nie chodzi mi o to by ograniczac tutaj kogokolwiek, wydaje mi sie jednak ze bardziej brakuje naszej grupie kogos kto potrafilby robic porzadne textury od podstaw, bo tego w mojej opinii nam najbardziej brakuje. Klejenie zdjec niestety nie zawsze wystarcza. Zajecie to mozolne i wymagajace sporego doswadczenia, jak wszyscy chyba wiemy, ja zrobilem ostatnio texture do szbli z nowym napisem i musze powiedziec ze nie czuje sie na silach przynajmniej na razie by robic jakies wieksze rzeczy od postaw. Choc textura wyszla bardzo dobrze to nadal uwazam ze bez pomocy kogos doswiadczonego w tej materii moze to wszystko wygladac ...... bardzo roznie, a przede wszystkim moze nam zajac duzo wiecej jakze cennego czasu.
A oto i nowa textura do husarki o jakiej mowil Kosciusz, Jason czy moglbys i ja dolaczyc do swojego modelu, chyba gdzies czytalem ze przedmioty moga miec po kilka textur, (jesli oczywiscie nic nie pokrecilem ) byloby fajnie. Moze jeszcze nad nia popracuje, na razie jednak robie texture do papena wiec .... taka musi wystarczyc.
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Sob 11:35, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
No ok, moge to wstawic, ale musze to jednak polaczyc z poprzednia, bo i tak glupio wyszlo ze jedna textura idzie na jedna szable... a co dopiero dwie...
Mozesz mniej wiecej wyjasnic, co masz na mysli z "roznym" zachowaniem textur? Ja prawie wszystkiego wlasciwie uczylem sie robic przy tym modzie... zreszta jak bartek i zaczynajac mialem tylko 3- dniowa znajomosc photoshopa...
Moze to ma jakis zwiazek z shaderami w grze? ja niestety nie jestem w stanie ocenic jak wygladaja wogole te shadery bo nigdy ich na zywo nie widzialem tylko tyle co na screenach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:11, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Tyrell napisał: |
A ja sadze ze modelarzy ci u nas dostatek, oczywiscie kazdy moze cos zrobic i nie chodzi mi o to by ograniczac tutaj kogokolwiek, wydaje mi sie jednak ze bardziej brakuje naszej grupie kogos kto potrafilby robic porzadne textury od podstaw, bo tego w mojej opinii nam najbardziej brakuje. |
Tak, specjalizacja jest najoptymalniejszym rozwiązaniem.
Ale mam wrażenie że jest nas jeszcze na tyle niewielu że nie bardzo możemy sobie na to pozwolić.
Nie oddzielałbym tez grubą kreską modelowania od teksturowania. Jeżeli modelarz nie musi teksturować swojego modelu, nie ma motywacji do zrobienia porządnego unwrapu, a chyba każdy kto używa wingsa wie jak badziewny unwrap można zrobić przy użyciu tego narzędzia.
Beleg napisał: |
Juz dawno zaczalbym modelowac gdyby nie moje ograniczenia sprzetowe. Ja zwyczajnie nie moge tego robic- mój komputer internetowy jest tak wolny, ze nawet panzer general tnie niemilosiernie, zas w drugim komputerze mam zesputa stacje dyskietek. |
W miejscu stalego zameldowania mam zainstalowanego wingsa i gimpa na pentium 200 z grafiką 16MB i 128MB ram(konfiguracja sprzed ponad 8 lat). Oba narzedzia chodzą ze sporym zapasem mocy.
Ale ok, nie możesz uzywac narzedzi, nie mozesz tez grac, trudno.
Jednak troche mnie dziwi że ograniczenia sprzętowe nie przeszkadzają Ci wiedzieć najlepiej czym w danym momencie powinnismy sie zajmować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tyrell
Noble
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:24, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
No ja tez , te modele ktore zrobilem sa w zasadzie pierwszymi jakie zrobilem tak do konca ... wczesniej dwa czy trzy niedokonczone do ET. Wiec wcale nie odstaje poziomem tak diametralnie od innych. Prawde powiedziawszy to ciagle sie ucze, przynajmniej takie odnosze wrazenie.
Co do textur i photoshopa to .... znam photoshopa calkiem niezle kiedys troszke sie paralem tym i owym i nieco wiedzy pozostalo, jednak sama znajomosc programu, to troszeczke za malo, moze przyspieszyc pewne sprawy jednak nie odpowie na pytanie co, jak i kiedy a przynajmniej nie odpowie na te pytania od razu .
Cytat: |
Mozesz mniej wiecej wyjasnic, co masz na mysli z "roznym" zachowaniem textur? Ja prawie wszystkiego wlasciwie uczylem sie robic przy tym modzie... zreszta jak bartek i zaczynajac mialem tylko 3- dniowa znajomosc photoshopa...
|
Jeden obraz jest war wiecej niz tysiac slow, wiec ....
[link widoczny dla zalogowanych]
To zupelnie inna liga niz my i nie ma sie co dziwic w koncu dopiero zaczynamy i uczymy sie wszystkiego sami ale fajnie by bylo zrobic kiedys tak wygladajace modele.
Cytat: |
Moze to ma jakis zwiazek z shaderami w grze? ja niestety nie jestem w stanie ocenic jak wygladaja wogole te shadery bo nigdy ich na zywo nie widzialem tylko tyle co na screenach...
|
Shadery sa odpowiedzialne jedynie za zachowanie sie textury to znaczy za odbicia, rozklad rozblyskow, przezroczystosc i inne nazwijmy je efekty "specjalne" , oczywiscie determinuja one zachowanie sie textury w czasie gry jednak nie o shadery tu chodzi, nam brakuje wiedzy na temat tego jak zrobic dobra texture to znaczy jak ja oswietlic, przybrudzic gdzie dac rozblyski jak mieszac warstwy czyli jak generalnie to wszystko robic by bylo dobrze i szybko. Ktos kto ma taka wiedze bylby dla nas naprawde bezcenny, modelowania mozna sie naudzyc dosc szybko, by nauczyc sie robic dobre textury szczegolnie bez pomocy innych potrzeba znacznie wiecej czasu.
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 21:27, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
No ale drugi masz dobry.To zaden problem przeniesc wingsa i kilka tekstur.Chocby i na dysku.A ta cd-rw ktora miale sobie sprawic?
|
Gdybym za kazdym razem gdy potrzeba nowej tekstury musial sciagac ja i nagrywac na cdrw... Kiedys, jakies 2 lata temu, nawet próbowalem czegos sie nauczyc. Próbowalem dwa tygodnie a efekt byl lagodnie mówiac zalosny. Po prostu brak mi zdolnosci plastycznych.
Cytat: |
Beleg prawde mowiac, myslalem ze nie modelujesz z powodu braku czasu |
To tez...ostatnio zagladalem na forum co 2 dni, a zbliza sie sesja, która na moim wydziale jest wyjatkowo ciezka. Byc moze nawet kilka tygodni nie bede tykal komputera.
Cytat: |
Jednak troche mnie dziwi że ograniczenia sprzętowe nie przeszkadzają Ci wiedzieć najlepiej czym w danym momencie powinnismy sie zajmować. |
Grac moge. Na moim szybkim kompie. A zeby wiedziec najlepiej nie trzeba znac sie na modelowaniu...
Podpuszczam oczywiscie, ale jesli wydaje ci sie ze to jakies pysznienie sie...cóz, trudno. Ja po prostu domagalem sie konsekwentnego realizowania planów, jesli sie nie zgadzasz nie bede rozpaczal ale nadal uwazam ze to szkoldiwe dla moda. Jest lista, mamy zrobic przedmioty na niej zamieszczone, i tyle w kwestii modeli. Nie widze sensu udziwniania i dorabiania do tego jakiejs ideologii o malym znaczeniu przedmiotów dla ogólnego wygladu moda. I tak trzeba je wykonac predzej czy pózniej.
Wiecej nie bede o tym wspominal na twoja prosbe, ale troche szkoda ze moja troske o postep prac nazywasz "wszechwiedzeniem". Nikogo do niczego nie zmuszalem, jedynie zachecalem reszte ekipy i wskazywalem cel.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:59, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
A propos celów,
Masz jakieś postępy w sprawie dialogów i fabuły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 18:33, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
A w sprawie fabuly postepy zadne...
Mam pare pomyslów ale jak juz wielokrotnie mówilem- nikt nie podjal decyzji jak ostatecznie ma wygladac sciezka rozwoju bohatera, swiat gry etc. Rzucilem juz kilka razy swoje projekty co do tej sprawy, ale nikt tego nie zatwierdzil ani nawet nie skomentowal. W zwiazku z tym nie wiem czego mam sie trzymac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|