Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Nie 14:41, 26 Lis 2006 Temat postu: Karabela by J@$ON |
|
|
No to juz chyba koniec szabli?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Nie 14:58, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Fajna.Jak dla mnie rekojesc toche przy mala, tzn za malo masywna.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Nie 15:05, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Proporcje jak i textura pochadza z tad - [link widoczny dla zalogowanych]
rekojesc musialem jeszcze nawet wydluzyc, bo byla by za krotka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 17:29, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Swietna, jedna z ladniejszych szabli do te pory.
Jakie juz mamy szable?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Nie 17:47, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Takie jakie bartek zaznaczyl w przyklejonym temacie
http://www.withfireandswordmod.fora.pl/viewtopic.php?t=163
tam sa jeszcze jakiesz szable... ale nie mam do nich obrazkow i nie wiem czy je robic. Poza tym wegierka chyba wyglada jak batorowka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 17:57, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
W takim razie niech dopisze twoja karabele. Potrzeba nam jeszcze zygmuntówki, multynki i ordynki (moga miec taki sam ksztalt ale inne zdobienia- dalem kiedys kilka linków do takiej rosyjskiej strony, tam powinny byc) oraz wegierki. A wlasnie, WEGIERKA...
Otóz ta szabla dosc znaczaco rózni sie od batorówki. Batorówka byla bardziej szabla "lekka", pojedynkowa. Natomiast wegierka, podobnie jak szabla czarna, to bron stricte bojowa, przeznaczona do zadawania mocnych ciosów zamachowych z konia. Byla tez ciezsza niz inne szable. Jej bardzo charakterystycznym elementem byla bardzo dluga ZASTAWA.
Zdjecia przykladowe:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] -pierwsza z lewej.
Wiesz juz mniej wiecej jak ja zrobic? Czy mam przeslac zdjecia pozostalych szabel?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Nie 19:07, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ok, wyglada na to ze to bedzie batorowka z powiekszona rekojescia - a masz moze jakies zdjecia z widokiem ostrza? czy bedzie dluzszze niz batorowka?
Powinienem zajac sie tym pod koniec tygodnia albo w nastepny weekend bo bede mial bardzo zajety tydzien
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 19:51, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ostrze bylo mniej wiecej podobne, moze troche bardziej masywne.
[link widoczny dla zalogowanych] -nie sugeruj sie nazwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Pon 9:30, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
[POD]J@$ON napisał: |
Proporcje jak i textura pochadza z tad - [link widoczny dla zalogowanych]
rekojesc musialem jeszcze nawet wydluzyc, bo byla by za krotka |
No tak ale na zdjeciu szabla jest w pochwie.Dlatego tez wyglada troche nie zgrabnie.
Spojz na to fotke: [link widoczny dla zalogowanych]
Szabelke jest bardzo zgrabna.Od boku rekojesc jest szerokosci ostrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tyrell
Noble
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:59, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Bardzo fajny model. Mialbym jednak jedna drobna uwage jesli idzie o texture glowni. W wypadku textur elementow odbijajacych otoczenie warto czasem zmniejszyc nasycenie textury tak by osiagnac efekt "skali szarosci", znikaja wtedy wszelkie niepozadane kolory pozostaje tylko szarosc, czern i biel. Mozna potem wmieszac w to jeszcze warstwe z kolorem jesli chcemy nadac elementowi jakis specjalny odcien. Ta metoda sprawdzila sie calkiem niezle w wypadku misiurki ktora ostatnio robilem a ktorej denko w kilku miejscach bardzo nieciekawie odbijalo kolorowe otoczenie.
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pon 16:45, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
ciekawa uwaga, jednak mysle ze textura rekojesci i tak jest bardzo malo widoczna... zaluje nawet ze ja taka duza zrobilem...
EDIT: ok powiekszylem rekojesc
teraz mam wrazenie ze za duza jest...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tyrell
Noble
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:36, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Troszke sie chyba nie zrozumielismy z ta textura , oczywiscie chodzilo mi o glownie, czyli mowiac kolokwialnie ostrze, co do rekojesci sadze ze jest bardzo dobra, textura tez jest bardzo fajna. A co do wielkosci samej textury to niestety trzeba zrobic kilka modeli by dojsc tu do pewnej wprawy, ja mam podobnie odczucia jesli idzie o moj model misiurki w ktorej textura denka okazala sie po prostu zbyt duza. Silnik gry i tak nie pozwolil na pokazanie szczegolow z odleglosci z jakiej zazwyczaj obserwuje sie gracza w 3 osobie, a szkoda. Po zmniejszeniu nie zauwazylem zadnych zmian wiec, czasem jednak warto cos zmniejszyc.
Tu przyklad tego co mialem na mysli piszac o texturach, teraz nie powinno byc zadnych watpliwosci.
[link widoczny dla zalogowanych]
Generalnie jesli idzie o textury to zauwazylem w wersji 0.8 tendencje do ich zwiekszania, nowe textury ubran to jedno ubranie na texturze 1024x1024. Nie moge powiedziec by mnie to martwilo bo te male wygladaly naprawde paskudnie szczegolnie kiedy sie podeszlo do takiego "rozmytego delikwenta", no i nareszcie mozna pokazac wiecej szczegolow, az jestem ciekaw jak bedzie wygladala kolczuga przyzwoitej jakosci.
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Pon 22:24, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
sorry rzeczywiscie zle doczytalem...
tak wiec przerobilem troche kolor ostrza na szary odcien
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:22, 28 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Zastanawiam sie jak by to wygladalo gdyby dac broni bialej iron shader z blyszczeniem na ostrzu, i dac na ostrzu minimalny INSET zeby wygladalo plasko.
Nie moge niestety sprawdzic sam z powodu braku shaderow.
Poza tym inset chyba trzeba dac i tak, bo bez tego ostrza wygladaja troche jak nadmuchane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Wto 15:45, 28 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Tez nad tym myslalem.Ale chyba tzeba by bylo dac dla jednej szabli dwie tekstury.Oddzielnie dla ostrza i odzielnie dla rekojesci.No i wtedy dac iron shader dla materialu na ostrze.
Efekt moglby byc ciekawy ale byloby wiecej plikow brf.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|