Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Wto 21:15, 24 Paź 2006 Temat postu: pistolet wschodni by b@rtu$ |
|
|
Co sadzicie o tym:
[link widoczny dla zalogowanych]
Od boku model wyglada malo ciekawie poniewaz ornamenty sie rozmazuja....
Piszcie co zmienic...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Wto 21:42, 24 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Newe screeny:
[link widoczny dla zalogowanych]
...i od boku:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Śro 6:34, 25 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
W tym miejscu powinnismy moze popisac o cechach broni ja nie jestem w stanie tego zrobic i komus przesle ta bron ale mamy juz wszystkie pistolety i brakuje tylko paru strzelb.Potrzebne cechy:
-damage
-waga
-celnosc
-jakies bonusy
-szybkosc ladowania
...te sa chyba najwazniejsze.Jakie np damage ma miec najlepsza bon i jakie najgorsza,tak samo z reszta cech.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:19, 25 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
WAga zgodna z historyczna
Celność - moim zdaniem najlepsza gwintowany sztucer musi miec 100 - co nic nie znaczy - po prostu lepiej sie celuje - ale nie znaczy ze sie trafi.
Inne mniej zaleznie od rodzaju broni. Jesli sa wsrod nas osoby ktore marza o celownosci ok 70 ... ale takie osoby prosze o pogranie w mezoamerica. Robimy moda o 17 wieku gdzie ostrzeleniu czlowiekowi z odleglosci 3 metrow łba nie bylo problemem !
Zasada jest prosta - bron dluzsza ma większą celownosć - krótsza mniejsza.
Najgorzej ma sie rzecz z ladowaniem - ladownie proponowalbym aby oscylowalo w granicach takich jak w modzie DandM. Bron palna w rzeczywistosci i tak byla skuteczniejsza niz ta w grze a to wynika z wielu czynnikow na ktore nie mamy juz wplywu.
Extremalne odstepstwa od sredniej szybkosci winny dotyczyc broni ektremalnej - gwintowanej - lub tez takiej ktora np. zadaje bardzo duze obrazenia ( aby byl jakis balans ) Tak samo bron prymitywna laduje sie dluzej - bron nowoczesniejsza krocej ( choć jest to z historycznego punktu widzenia troche MIT ) jednak np. fabrycznie wykonany zamek lontowy dobrego producenta mogblyc troche lepszy niz ten domowej roboty.
Obrazenia : bron palna musi byc zabojcza- jak ktos chce dawac obrazenia 20 to jest to kiepski dowcip. Generalnie od 50 w góre - ektremalnie i do 100 i do 200 nawet - 200 nie znaczy ze zabijesz od razu - zabijesz od razu ze sredniej odleglosci ale z dalszej juz wcale nie.
Dam przykład jest krótka janczarka i długi muszkiet janczarski .
Janczarka wali więc silno ale slabą ma celowność muszkiet jest celowny ale daje mniejsze obrazenia. Zakładamy więc żę janczarka ma większy kaliber i tyle i w ten sposob gracz nie uwaza jej za gorszą odmiane broni a taka ktora sie uzupelnia. Szybkosc ladowania tu winna byc taka sama albo winny byc minilane odchylenia.
pozdr
kosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Beleg
Rotamaster
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 17:46, 25 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Na liscie sa sformulowane ogólne wytyczne dotyczace wlasciwosci, ale to za malo. Problem w tym, ze aby nadac broni odpowiednie cechy, musimy miec odnosnik- skonczona reszte przedmiotów. Nie wiemy jak skuteczna bedzie bron przeciw pancerzom, których na razie prawie w ogóle nie mamy. Do dokladnego okreslenia parametrów potrzebujemy testów, testów i jeszcze raz testów, tego nie da sie okreslic odgórnie. Moge jednak sformulowac PROCENTOWO cechy danej broni, tzn.bez konkretnych liczb (choc i do tego musze miec jakis odnosnik).
Generalnie zgadzam sie tez z Kosciuszem ze pistolety powinny miec znacznie wieksze obrazenia niz w D&M.
Z drugiej strony z dalszych odleglosci przebijalnosc np. zbroi kirasjerskiej byla nikla (pocisk tracil blyskawicznie swój ped)- zdarzalo sie ze nawet nieopancerzonemu zolnierzowi kula nabijala po prostu siniaka. Tak wiec zbalansowanie broni palnej to trudna i zmudna sprawa.Ja wolalbym aby najpierw skonczyc pancerze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kosciusz
Lisowczyk
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:10, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
eeee w bitwie pod gniewiem nie udała się żadna szarsza husarii ( no 1 połowicznie ) - i nie dlatego że król źle dowodził jak pisze pan Sikora - ale dlatego że piechota szwedzka wymiatała ( nie pikami ) a muszkietami. FAktycznie jednak strzelano i zabijano konie a nie husarów - w grze konia zabić z broni palnej prawie nie idzie...możecie celować z metra i nic.. Gra musi być zbalansowana w stosunku do realiów "gry".
Akurat siła pancerza nie ma wielkiego przełożenia na siłe strzału - bo i tak ludzie prawie nie trafiają w konnych- 10 husarów rozpędzi 30 piechorów nawet bez żadengo armoru - ale husarów czyli jednoski z innymi odpowiednimi parametrami. ( testowałem tak bo mi armor nie wszedl do gry )
Armor w naszej grze może być ważny głównie w walce na bron białą ale na broń palną nie ma wielkiego przełożenia ze wzlgędu na małą celnośc AI do celów ruchomych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:45, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Pare Slow o Damage
Jezeli jakas bron ma ustawione damage X, w grze bedzie zadawac losowe obrazenia z przedzialu [0,5*X ; X]
Zakladamy ze srednio zolnierz w m&b ma okolo 50 hp
w takim razie bron ktora:
X < 50 - nigdy nie zabija za pierwszym razem
100 > X > 50 - czasem zabija za pierwszym razem
X > 100 - zawsze zabija za pierwszym razem
oczywiscie dane te dotycza trafien w nieosloniety tors lub nogi.
Dotyczy to glownie broni palnej i kusz, inne maja popieprzone modifiery i ciezko z nimi zrobic cos sensownego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
_b@rtu$_
Hetman
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poland, blisko Płocka
|
Wysłany: Nie 18:17, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
A te cechy broni podane w topicu o pufferze sa wedlug ciebie okey Manitas?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|