Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alatariel
Noble
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PUstka xD
|
Wysłany: Wto 18:01, 15 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
to możesz podać linkbez http czy też bez www my już potrzebną część sobei dopiszemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Żbik
Peasant
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:44, 15 Maj 2007 Temat postu: Rzeczywiście |
|
|
Że też na to nie wpadłem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak już powiedziałem cudo to to nie:D
Sprawdz w jaki sposob wyedytowalem posta zeby zobaczyc jak sie tworzy linki.
J@$ON
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szu997
Peasant
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kalisz/poland
|
Wysłany: Czw 16:08, 17 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
witam, witam
chciałbym się zgłosić do modelowania
może mistrzem nie jestem no ale cóż...
tu są przykłady moich modeli
nadziak:
[link widoczny dla zalogowanych]
miecz:
[link widoczny dla zalogowanych]
morgenstern:
[link widoczny dla zalogowanych]
wieża:
[link widoczny dla zalogowanych]
wieża jest moim pierwszym budynkiem, a co do broni do są one zbyt szczegółowe jak na m&b - robiłem je ot tak dla treningu
aha i co do broni, to jeszcze ich nie teksturowałem. Zostały jedynie pokolorowane.
jak chcecie obejrzeć obrazki to wywalcie spację w linku
Wyedytowane, na przyszlosc wstawiaj linki pomiedzy komendy [url] a [/url]
re: wtedy jeszcze nie mogłem wstawiać linków
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szu997 dnia Pią 22:35, 18 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:09, 17 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
@Zbik i Szu:
Widac ze wyobraznie przestrzenna macie.
Zanim zaczniecie robic kolejne modele, koniecznie przeczytajcie tutoriale na tym forum, a w szczegolnosci Tutaj
zycze owocnego modelowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szu997
Peasant
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kalisz/poland
|
Wysłany: Pią 9:21, 18 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
nie dziękuję żeby nie zapeszyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gedus
Peasant
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:19, 19 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
nie potrzebujecie czasem testera?? jeżeli tak to bardzo chętnie mogę nim być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:52, 21 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Moze jeszcze nie teraz, ale wkrotce najprawdopodobniej bedziemy potrzebowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piter_CK
Chosen Infantry
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 10:35, 22 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ja sie znam na modelowaniu 3d, grafice 2d, mogę się przydać
Tu jest moja pierwsza broń robiona do gry:
http://www.withfireandswordmod.fora.pl/berdysz-by-piter-t228.html
Zrobiłem jeszcze rapier i buzdygan ale mi sie skasowały, będę musiał robić od nowa :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:47, 22 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Skoro piszesz 2d, to mam prosbe:
Moze moglbys przejrzec tekstury ciuchow, zobaczyc czy wszystko ci sie w nich podoba, a jezeli nie to sprobowac poprawic/przerobic.
Co do modeli broni - jak juz bardzo musisz to rób, ale bron ma w tej chwili najpodlejszy priorytet.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piter_CK
Chosen Infantry
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 19:22, 22 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
OK, przejrzę je jeszcze dokładnie, ale już wiem co jak dla mnie nie pasuje w strojach. Mają zbyt żywe kolory (nie mówię o wszystkich, bo szlachta miała takie kolorowe stroje) ale niektóre z nich niezbyt mi pasują. No nie wiem możecie się nie zgodzić ale takie jest moje zdanie.
Jeszcze dziś przepatrzę tak wstępnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piter_CK
Chosen Infantry
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 19:32, 22 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Manitas napisał: |
Skoro piszesz 2d, to mam prośbę:
Może mógłbyś przejrzeć tekstury ciuchów, zobaczyć czy wszystko ci sie w nich podoba, a jeżeli nie to spróbować poprawić/przerobić.
|
W pliku TARCZE widać tekstury wszystkich tarcz z native. Można je przerobić, tak aby nie została żadna z native. Pytanie tylko czy te tarcze będą wykorzystywane w grze, bo nie widziałem zbyt dużo tarcz w demku (choć nie dużo grałem.
Jak znajdę coś jeszcze to napiszę.
EDIT 20:35: Figurka matki boskiej jest w takim oczojebnym niebieskim kolorze. Trzeba ją zmienić na bardziej pastelowy, taki w jakim są prawdziwe figurki.
EDIT 21:03: Posiedziałem trochę w teksturkach, i na razie bez wchodzenia do gry moge takie bledy w teksturach wskazać:
W pliku:
wfas_figure.dss - kolor figurki
wfas_banner.dss - pomiędzy tym czymś na koronie u góry widać tło, tylko nie to flagi.dss, ale takie czerwone (chyba że tak ma być)
weapons02.dss - to ostrze tak się widocznie łączy. Porażka troszkę.
paradna_lanca.dss - zbyt "płaska" ta chorągiewka, troszkę jakichś zagięć by się przydało.
moddel.dss - To złote "coś na piersi" wtgląda jak naprasowanka. jakaś faktura materiału, albo szwy dookoła by się przydały.
kopia.dss - Zbyt jaskrawy kolor drzewca.
kirys.dss - Zbroja wygląda jak z kamienia. To przez te głębokie żłobienia.
impaled.dss - Krew zbyt jednolita, za czerwona (powinna być ciemna, bo nie jest świeża.
costumes1.dss - Niebieski strój w P.D. rogu. Pasek zbyt pikselowo odcina się od reszty.
Ciuch18.dss - Zbyt jaskrawe elementy, dziwna klamra u paska.
Ciuch17.dss - Zielony w P.G. rogu zbyt jednolita i biała biel na kołnierzyku.
ciuch16.dss - Czarny w P.G. rogu to samo.
ciuch15.dss - Zielony L.G. róg. Zbyt jaskrawa czerwień.
ciuch12.dss - czarny L.D. róg. Pasek nie tworzy jednego ciągu, tylko zbudowany jest z modułów.
ciuch08.dss - P.D. róg. Materiał całkiem do bani wg mnie, nie pasuje do niczego.
ciuch07.dss - Na środku z prawej, czerwony ciuch - pasek bardzo lipny.
bags.dss - przydały by się jakieś szwy i mniej czarne krawędzie.
To na razie tyle, jak już mówiłem nie wiem jak dana rzecz wygląda w grze, więc mogę się mylić. Jak coś to mogę poprawić w miarę moich możliwości te błędy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piter_CK dnia Wto 20:21, 22 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:18, 22 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Widac ze wiesz o co chodzi,
Jeszcze gorzej niz z tarczami jest z ubraniami, zdarza sie ze na teksturze na ktorej mieszcza sie 4 ubrania tylko jedna jest z moda, a reszta to smiecie z nativa.
Trzeba by poprzesuwac unwrapy i scalic. Mialem to na liscie TODO od dluzszego czasu, ale wolnego ci u mnie jak na lekarstwo. Jezeli okaze sie ze duzo przy tym roboty, mozemy sie podzielic jakos.
P.S. Taa, figurke robilem na koncu, i juz mi sie nie chcialo kombinowac, tylko pierdyknalem byle jak na niebiesko. Ta treksture bede przerabial i tak bo cos jest nie tak z alphą na płocie, wiec na razie zostaw to mnie ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piter_CK
Chosen Infantry
Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 20:26, 22 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
oj z unwrapowaniem to ja mam do czynienia od niedawna, a tu kilka przedmiotów na jednym obrazku, to jak narazie mnie przerasta a czasu też nie mam zbyt wiele, bo od rana szkoła (i poprawianie się bo koniec roku, więc uczyć w domu też się trzeba troszkę) a po szkole idę na wykłady 4 godzinne na prawko jazdy.
Więc czasu też mam bardzo mało. Ale postaram się coś porobić z tymi teksturkami, tylko powiedz co z wymienionych rzeczy mam zmieniać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Manitas
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:38, 22 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Spoko, unwrapy zaczekaja, a co do teksturek - masz wolna reke - cokolwiek uwazasz ze jest za plaskie, albo za jaskrawe, albo rozmyte, albo po prostu kiepskie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POD]J@$ON
Prezes Zarzadu
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Minsk Mazowiecki / Poland
|
Wysłany: Wto 20:40, 22 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
paradna_lanca.dss - zbyt "płaska" ta chorągiewka, troszkę jakichś zagięć by się przydało. |
ee jasne, mozna ale nie wychodza mi jakos "realistyczne" faldy, poza tym ten model byl robiony troche jako eksperyment - bo jak wiadomo nie da sie robic animowanych choragwi a chcialem sprawdzic czy sztywna bedzie bardzo walila po galach.
Cytat: |
kirys.dss - Zbroja wygląda jak z kamienia. To przez te głębokie żłobienia. |
Wiem przesadzilem troche z tekstura, jednak jesli mozesz to moge przeslac texture "bez moich przerobek" i wtedy bys to jakos lepiej ode mnie moze zrobil.
Poza tym jeszcze jedna sprawa - jak zauwazyles zrobilem blad z kilkoma texturami szabel - niepotrzebnie sa na jaskrawo czerwonym tle, przez co w grze zdarzaja sie "przeswity"... swoja droga troche dziwne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|